Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
042013 написав:І правильно робить. Було б добре, якби й моно з тих недоброякісних клієнтів познімав. А то сидять і тут довольно потирають ручками...
То було б правильно, якби працювало в обидва боки. А коли "банк завжди правий" - то це вже дискримінація, тому повинно бути "як вийшло по факту", а там вже хай самі шукають винних.
У "Приватбанка" був схожий випадок с грузинською валютою, так там банку було мало просто списати з клієнта різницю в курсі. Ні, вони ще заднім числом намалювали якийсь дикий курс, чи не в півтора рази вище реального, потім перерахували операцію за цим курсом, потім вирішили, що весь цей час (все це робилось через кілька місяців після операції) у клієнта була прострочена заборгованість, із відповідними штрафами, пенею і підвищеними відсотками. І намагалися все це стягнути через кишенькових суддів і виконавців. Тож питання - чому в банка має бути на це право? Чому громадянин несподівано може дізнатись, що банк вважає, що громадянин йому винен купу грошей, і вже користується своїм впливом, щоб споганити цьому громадянину життя? А коли це не вдається, робиться вигляд, що нічого не сталося, і ніхто в цьому шаленому тиску не винен?
042013 написав:Тіньков он, наприклад, за таке просто знімає недоотримані кошти та блокує картку
если почитать vc там вообще куча жалоб на блокировки в тинкоф. в том числе людей с инвест счетами и депозитами которые и не пытались наварится на ошибке с курсами. все изза ошибки работы алгоритма. пользователей там то побольше чем у кота. кот еще и правильно поступил выделив инвестиции в отдельное приложение чтобы не рисковать репутацией