Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Sense Bank - а чому взагалі не працює підтримка в банку? Чат в додатку не працює, вайбер у додатку - не працює, тільки видає відповіді на нецікаві питання. Приберіть ці меню взагалі з додатка та надрукуйте на головній сторінці - "Підтримки користувачів нема!"
Charter Справа у тому, що з 22 липня у нас відбувається масштабне оновлення нашого чату підтримки, внаслідок чого написати нам через Sense SuperApp тимчасово недоступно 😔 Але нам можна написати через Вайбер https://is.gd/SenseBank_viber (спочатку буде бот, після проходження якого потрапляєте на оператора) або у Телеграм https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання). Також отримати допомогу можна звернувшись до відеочату або зателефонувавши на гарячу лінію банку 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Sense Bank - То, що у вас щось не працює і потребує на відновлення не нічь, а місяць - це для вас нормально. Вайбер також не працює, не видумуйте. Там тільки показують відповіді на поширенні питання, а оператора підтримки за чотири доби я ні разу не побачив...
Charter написав:Sense Bank - То, що у вас щось не працює і потребує на відновлення не нічь, а місяць - це для вас нормально. Вайбер також не працює, не видумуйте. Там тільки показують відповіді на поширенні питання, а оператора підтримки за чотири доби я ні разу не побачив...
Варто зауважити, що в поточній ситуації справа зовсім не в "непрацездатності функції чату" внаслідок якихось технічних проблем — чат недоступний, оскільки в банку триває масштабне оновлення чат-системи, а для інтеграції її в застосунок потрібен час та колосальний ресурс, як зі сторони банку, так і з боку нового партнера 🤔
Проте навіть в такій ситуації ми не полишаємо клієнтів без належної підтримки, адже як і раніше працює підтримка у месенджерах, соц. мережах та інших публічних каналах, окремо працює наш відеочат та контакт-центр — ми робимо все, аби лишатись на зв'язку!
Стосовно працездатності підтримки у Viber, то на початку вас зустрічає наш бот з відповідями на найпоширеніші питання, після чого є можливість приєднати агента, який допоможе вам у ваших питаннях. Для з'єднання із ним потрібно переглянути одну із запропонованих статей, після чого повернутись в діалог — вам буде запропоновано з'єднатись з агентом ✅ Логіка у Telegram працює аналогічно, спробуйте, будь ласка 🫶🏻 Додатково відпишусь вам в особисті, аби все ще раз перевірити 😉
Sense Bank написав:Для з'єднання із ним потрібно переглянути одну із запропонованих статей...
А це безкоштовно і має якийсь оздоровчий ефект?
Как компании давно выяснили, оздоровительный эффект оно имеет для людей из поддержки - редкий приставучий пользователь до них долетит. Поэтому давно уже везде так. Вон, в том же Привате или Ощаде.
Sense Bank написав:для інтеграції її в застосунок потрібен час та колосальний ресурс, як зі сторони банку, так і з боку нового партнера 🤔
Це хто вам таке сказав, новий партнер та ваші смузісти? Зазвичай спочатку робиться інтеграція, все тестується, коли помилок не виявлено, вночі, або з новою версією додатку перемикається на нового партнера.
Питання, чи можливо ОВДП перенести з Сенс банку до іншого банку, чи тільки продаж-переказ грошей-купівля? Шоб закрить все у цьому банку, які мої дії, закриваю усі картки? Як закрить рахунки, чи вони закриються з картками через 40 днів?
Water написав:Питання, чи можливо ОВДП перенести з Сенс банку до іншого банку, чи тільки продаж-переказ грошей-купівля?
Ну если про это подробная инструкция в справке Сенса есть, видимо, нельзя Оно таки да нельзя потому, что банк к облигациям не имеет никакого отношения. Их можно перенести только из одного ДУ в другой ДУ.
Sense Bank написав:для інтеграції її в застосунок потрібен час та колосальний ресурс, як зі сторони банку, так і з боку нового партнера 🤔
Це хто вам таке сказав, новий партнер та ваші смузісти? Зазвичай спочатку робиться інтеграція, все тестується, коли помилок не виявлено, вночі, або з новою версією додатку перемикається на нового партнера.
Питання, чи можливо ОВДП перенести з Сенс банку до іншого банку, чи тільки продаж-переказ грошей-купівля? Шоб закрить все у цьому банку, які мої дії, закриваю усі картки? Як закрить рахунки, чи вони закриються з картками через 40 днів?
Так, ви можете перевести ваші цінні папери в іншу депозитарну установу, для цього у вас має бути відкритий рахунок в депозитарній установі, до якої хочете перевести свої цінні папери з нашого банку. Заповніть розпорядження на списання ЦП, підпишіть його КЕПом та надішліть на нашу електронну адресу custody@sensebank.com.ua 😉 Також на цій пошті вас зможуть детальніше проконсультувати стосовно процедури, інструкція за посиланням https://help.sensebank.com.ua/440751116 ... 2106076818