Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Sense Bank написав:Шановна чарівниця вже поспішає до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі 🙏
Если не каждый дочитывает до конца условий предложения, хотя даже тут специально предупреждали, то пусть уже все знают
Зовсім не проти поділитися, коли буду знати, що саме сталося) На жаль, не можу побачити особисті дані всіх, хто до нас пише, тому потребую уточнень в приватних повідомленнях, для того щоб переглянути детальніше, а не писати лише припущення
Driver написав:Искатель у меня аналогичное сообщение пришло в начале апреля, с пометкой, что "три дня - это с 14-го по 16-е". Хорошо что заметил. Что написано в тексте предложения у Вас - с 7-го по 9-е?
Искатель написав:7 квітня, тобто у понеділок, прийшло повідомлення про акцію "+2% кешбеку на 3 дні за кредиткою". Суть акції - 2% кешбеку на покупку від 100 грн за рахунок кредитних коштів. Позавчора і вчора карткою Red не розраховувався. Сьогодні зробив одну оплату - ніяких 2% кешбеку немає. Написав у чат, зафіксували запит, пообіцяли розібратися. Ну, думаю, збій, с ким не буває. Тільки-но зробив ще одну оплату у магазині. Те ж саме! Ніяких 2% кешбеку, навіть натяку на них.
Це як називається, шановні Лорди та феї? Це називається "дрібне намахалово"... Власне, чого чекати від банку, який звик дурити клієнтів на кожній дрібниці.
Вітаю!
Шановна чарівниця вже поспішає до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі 🙏
В пакеті Графіт зазначено про надання послуг телемедицини безплатно. Можливо погано шукав, а де можна ознайомитися більш докладно, які саме послуги, їх кількість, коло осіб, хто може скористатися, етс?
Arbitr написав:В пакеті Графіт зазначено про надання послуг телемедицини безплатно. Можливо погано шукав, а де можна ознайомитися більш докладно, які саме послуги, їх кількість, коло осіб, хто може скористатися, етс?
Ця послуга надається від Visa, детальніше можете переглянути на сайті платіжної системи за посиланням https://www.visa.com.ua/uk_UA/pay-with- ... icine.html Графіт випускається на пластику Infinite, відповідно будуть доступні наступні послуги :
Искатель написав:7 квітня, тобто у понеділок, прийшло повідомлення про акцію "+2% кешбеку на 3 дні за кредиткою". Суть акції - 2% кешбеку на покупку від 100 грн за рахунок кредитних коштів. Позавчора і вчора карткою Red не розраховувався. Сьогодні зробив одну оплату - ніяких 2% кешбеку немає. Написав у чат, зафіксували запит, пообіцяли розібратися. Ну, думаю, збій, с ким не буває. Тільки-но зробив ще одну оплату у магазині. Те ж саме! Ніяких 2% кешбеку, навіть натяку на них.
Це як називається, шановні Лорди та феї? Це називається "дрібне намахалово"... Власне, чого чекати від банку, який звик дурити клієнтів на кожній дрібниці.
Вітаю!
Шановна чарівниця вже поспішає до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі 🙏
Валерія 🫧
Я так зрозумів, вирішили погратися в мовчанку? Третій день жодної відповіді від банку. Дрібне шахрайство - ці ваші акції, через одну...
Искатель написав:7 квітня, тобто у понеділок, прийшло повідомлення про акцію "+2% кешбеку на 3 дні за кредиткою". Суть акції - 2% кешбеку на покупку від 100 грн за рахунок кредитних коштів. Позавчора і вчора карткою Red не розраховувався. Сьогодні зробив одну оплату - ніяких 2% кешбеку немає. Написав у чат, зафіксували запит, пообіцяли розібратися. Ну, думаю, збій, с ким не буває. Тільки-но зробив ще одну оплату у магазині. Те ж саме! Ніяких 2% кешбеку, навіть натяку на них.
Це як називається, шановні Лорди та феї? Це називається "дрібне намахалово"... Власне, чого чекати від банку, який звик дурити клієнтів на кожній дрібниці.
Вітаю!
Шановна чарівниця вже поспішає до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі 🙏
Валерія 🫧
Я так зрозумів, вирішили погратися в мовчанку? Третій день жодної відповіді від банку. Дрібне шахрайство - ці ваші акції, через одну...
Вітаю!
Безмежно вдячна за вашу зацікавленість у вирішенні питання! Можу запевнити, що я не забула про ваш випадок) Розгляд подібних звернень відбувається не одразу, а від 1 і до 3 робочих днів. Ви звернулися до нас 09.04. Як я вже обіцяла вам в особистих повідомленнях, я слідкую за ситуацією, і як тільки буду мати інформацію - повернуся до вас) Кожен день відслідковую зміни.
Sense Bank написав:Безмежно вдячна за вашу зацікавленість у вирішенні питання! Можу запевнити, що я не забула про ваш випадок) Розгляд подібних звернень відбувається не одразу, а від 1 і до 3 робочих днів.
Валерия если можно обращусь к вам по "процедурному вопросу". Дело в том что мое письмо в ЛС на этом форуме, которое я адресовал Кириллу ровно неделю назад (4/04/2025) до сих пор осталось без какой-либо реакции. Не вижу его сообщений в последнее время на форумах, поэтому полагаю что возможно он временно не на рабочем месте. Но я бы хотел получить ответ на заданные мной вопросы. Доступ в ЛС форума - я так понимаю у всей поддержки есть... Так вот мой вопрос к Вам такой: может ли на мой вопрос отправленный в ЛС дать ответ кто-либо другой из поддержки или же мне таки лучше дождаться появления Кирилла? Во втором случае не подскажите ли когда ориентировочно ожидать его появления?
Sense Bank написав:Безмежно вдячна за вашу зацікавленість у вирішенні питання! Можу запевнити, що я не забула про ваш випадок) Розгляд подібних звернень відбувається не одразу, а від 1 і до 3 робочих днів.
Валерия если можно обращусь к вам по "процедурному вопросу". Дело в том что мое письмо в ЛС на этом форуме, которое я адресовал Кириллу ровно неделю назад (4/04/2025) до сих пор осталось без какой-либо реакции. Не вижу его сообщений в последнее время на форумах, поэтому полагаю что возможно он временно не на рабочем месте. Но я бы хотел получить ответ на заданные мной вопросы. Доступ в ЛС форума - я так понимаю у всей поддержки есть... Так вот мой вопрос к Вам такой: может ли на мой вопрос отправленный в ЛС дать ответ кто-либо другой из поддержки или же мне таки лучше дождаться появления Кирилла? Во втором случае не подскажите ли когда ориентировочно ожидать его появления?
Ваше питання наразі в роботі, передам Кирилу, аби вже завтра якомога швидше надав вам зворотний зв'язок, не хвилюйтесь, про ваш запит не забули 💙
Ув. лорды и феи, подскажите, плз, по вопросу Семейной карты. Если открыть дополнительную "семейную" карту в рамках тарифа Хамелеон, то выпускается ли эта семейная карта в том же классе "Виза Платинум", что и основная, и, соответственно, распространяются ли на держателя такой карты те же привилегии, что и на держателя основной карты? В частности, акционные предложения по поездкам на такси "Болт" на вокзалы и право на бесплатное посещение лаунжей в аэропортах (при соблюдении условий по сумме покупок, разумеется)? Если да, то условия для получения таких привилегий (число поездок со скидкой, число бесплатных посещений лаунжа и сумма покупок) будут общими для всех членов "семьи" или же рассчитываются для каждой карты семейного пакета по отдельности?