Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
krutoff написав:Новый клиент, хочу открыть карту, скачал додаток, пытаюсь зарегистрироваться онлайн - код подтверждения не приходит. И так с двух телефонов. Позвонил в поддержку - робот Полина предложила позвонить с фин.телефона(который я и хочу зарегистрировать) или придти в отделение. Так в чем услуга онлайн?
Вітаємо! Перевірили інформацію. З додатком наразі проблем немаю. При тех. збої з'являється відповідна помилка. Код підтвердження може не надходити через обмеження на телефоні / картці. Повідомлення може відразу потрапляти в спам. Спробуйте зняти обмеження на надходження повідомлень, якщо такі є. Перевірте спам. Також Ви можете спробувати зареєструватися з іншого номеру, якщо він у Вас є.
PUMB написав:Також Ви можете спробувати зареєструватися з іншого номеру, якщо він у Вас є
Дякую за відповідь. Я цілий день пробував зареєструватися з 2-х номерів різних операторів - не виходить. До речі з Сенс-банку в той же час всі коди смс прийшли миттєво. Спам лист пустий.
Що хотіти від банку який більше року не може оновити вулицю в комуналці, її перейменували, я вже і квитанції нові відсилав і на пальцях пояснював, і тут офпреду передавав. А віз і нині там, це така надзвичайно важка процедура, і потребує багато ресурсів то що говорити про Вашу, тут взагалі аномалія, перезавантажити, перевірити на спам, інший номер телефону...
root написав:Що хотіти від банку який більше року не може оновити вулицю в комуналці, її перейменували, я вже і квитанції нові відсилав і на пальцях пояснював, і тут офпреду передавав. А віз і нині там, це така надзвичайно важка процедура, і потребує багато ресурсів
Думаю, що проблема невирiшення вашого питання по вулицi у тому, що для комуналя ПУМБ використовує не власну базу даних, а щось стороннє. Тому у нього руки тут зв'язанi бо власнику бази власне байдуже, що там хочуть клiєнти банку. Можу звичайно помилятись, але по комуналю зазвичай так. Маю адресу де перейменування вiдбулося бiльше 10 рокiв тому, але в окремих базах даних усе ще зустрiчається стара назва i власники таких баз i слухати нiчого не хочуть, щоб внести коригування. "Нам так зручно - нiчого мiняти не будемо" - така вiдповiдь.