Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Amid написав:Через який період неактивності ПУМБ автоматично закриє кредитну картку "Все Можу"?
Вітаємо! Закриття рахункі відбувається тільки за письмовою заявою клієнта. Наразі якщо немає можливості звернутись до відділення, Ви можете заблокувати картку та не користуватись до моменту звернення на відділення.
ПУМБ став ввічливо, але наполегливо пропонувати отримати у них кредит і оформити кредитну картку. Вчора у суботу дзвонив мені працівник банку. Я відмовився, але прийшлось кілька разів казать що я не користуюся кредитами взагалі.
неделями звонки с него на мой финномер по несколько раз в день. Я пару раз не выдержал (т.к.совпало, что звонили почти сразу после оплаты ВсеКартой), принял звонок. Там тишина и сразу сброс.
vpchelko написав:stuermer01 Плюсую! На большом экране всегда удобнее - еще особенно когда зрение не очень.
У веб-версії коли робиш переказ по реквізитах, то можна зручно мишею виділити та скопіювати реквізити, а не вбивати їх одним пальцем на малому екрані смартфону.
Це стосується не тільки ПУМБа, а й усіх банків, які вирішили відмовитися від веб-версії та залишити тільки додаток. Вони спростили життя собі, бо не треба витрачати гроші на підтримку веб-версії, але ускладнили життя клієнтам! Це дуже недалекоглядно. Якщо я раніше багато якими послугами користувався у веб-версії, то зараз у додаток заходжу тільки щоб переоформити депозит.
..ну це не пеорший раз тут це писалось . але як бачимо побажання і думку клієнтів - банкіри мають...в носі ) , ну ви зрозуміли де