ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 510511512513514 ... 669>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 78
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
31%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
22%
17
Всього голосів : 78
Повідомлення Додано: Нед 17 бер, 2024 19:39

Re: ПУМБ

  Вадимка написав:Делала два платежа по домофону.Деньги по какой-то причине не дошли.уже скоро пол года,как постоянно ображаюсь в поддержку.Банк присилает постоянно отписки,что я во всем виновата.
В шаблонах, которые получилось подтянуть в мобильном приложении "ПУМБ online", были указаны полные реквизиты получателя (наименование организации, IBAN, код за ЄДРПОУ)?
Если нет, то это основной повод, чтобы винить банк в неполной информации, которая подтягивается в шаблонах.

Насколько я понимаю, то часть шаблонов коммуналки реализованы через обычный СЭП, а остальные через какого-то партнёра (у большинства случаев это может быть portmone.com).

Если ничего не поможет, то пробуйте обратится сюда:
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6351
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 17 бер, 2024 19:52

  PUMB написав:la9 Пільговий період по "ВСЕМОЖУ" діє лише на покупки в магазині, інтернеті та операції в ПУМБ Online (оплата комунальних послуг, поповнення мобільного телефону). Транскордонні операції або квазі-кеш відносяться до переказу коштів.

Я спитаю по іншому. Чи повинна потрапити в пільговий період купівля на іноземному сайті з кодом мсс 9406?
la9
 
Повідомлень: 2744
З нами з: 02.07.09
Подякував: 544 раз.
Подякували: 91 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 17 бер, 2024 20:07

Howl Спасибо большое.Пока подожду,что ответят.А потом напишу.
Вадимка
 
Повідомлень: 461
З нами з: 13.01.15
Подякував: 1 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 19 бер, 2024 23:44

Банк змінює номер рахунку при "повторити платіж" і у шаблоні

Платили за одним збереженим шаблоном більше року, щомісячно. А може і два роки, усе нормально, усе добре. Було.
Сьогодні при спробі чергової оплати помічаю, рахунок інший! Звісно, невірний.

Дивлюся платіж за попередній місяць, рахунок правильний. Два місяця тому - правильний. Рік тому - правильний. Обираю шаблон - невірний.

Натискаю повторити платіж - рахунок інший, неправильний.

Жодних попереджень що щось там не так, чи зверніть увагу що при копіюванні рахунок змінюються - не має. Тобто, якщоб не помітили платіж би десь завис (так, гадаю, за якийсь час би повернувся але була б суттева затримка у отриманні грошей отримувачем і відповідні проблеми).
Реально, виглядає якщо не як шахрайство зі сторони банку так суттева підстава.

Як це так, натискаєш повторити платіж, фактично спопіювати усі реквізити і отримуєш геть інший рахунок отримувача???

Загалом, на рівному місці банк зробив суттеву проблему.

Звертаюсь в підтримку - чекайте, ваше звернення буде розглянуто протягом трьох робочих днів. Чи маю я зараз перевіряти усі інші шаблони - невідомо, та й як можна тримати у пам'яті усі рахунки?? Чи може взагалі зараз усі платежі по шаблонах працюють невірно і треба терміново перевіряти, проблема критична - а байдуже, у нас регламент, три робочих дня!

Для представника банку номер звернення: 202403-5492. Там і квитанції попередніх оплат від банку і рахунок від одержувача, та й взагалі, банк і сам бачить на які реквізити були попередні платежі.

PS. Рахунок отримувача який був збережений у шаблоні у по якому вже рік ідуть оплати - 100% правильний, жодних змін останні місяці не було.
Sime
 
Повідомлень: 104
З нами з: 27.08.12
Подякував: 3 раз.
Подякували: 17 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 бер, 2024 10:03

  Howl написав:
  Вадимка написав:Делала два платежа по домофону.Деньги по какой-то причине не дошли.уже скоро пол года,как постоянно ображаюсь в поддержку.Банк присилает постоянно отписки,что я во всем виновата.
В шаблонах, которые получилось подтянуть в мобильном приложении "ПУМБ online", были указаны полные реквизиты получателя (наименование организации, IBAN, код за ЄДРПОУ)?
Если нет, то это основной повод, чтобы винить банк в неполной информации, которая подтягивается в шаблонах.

Насколько я понимаю, то часть шаблонов коммуналки реализованы через обычный СЭП, а остальные через какого-то партнёра (у большинства случаев это может быть portmone.com).

Если ничего не поможет, то пробуйте обратится сюда:
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Так і є, дибільний партнер. Мені за е/е шле через ПІНбанк, котрий єлі дихає. Хотів у цьому розібратись письмово, бо ПУМБ про це взагалі ніде не попереджає, а пише реквізити отримувача в ощаді, а от постачальник в журналі показав, що гроші приходять від ПІНа. Здогадуюсь, що коли цей ПІН лопне, то платежі застрягнуть.
На звернення пані Шкурко(заступник начальника управління – начальник відділу обробки запитів банку та банків-партнерів Управління обслуговування клієнтів) відповіла, що з огляду на ЗУ Про платіжні послуги банк може залучати посередників і вєрчу-как хочу.
24589
 
Повідомлень: 240
З нами з: 08.06.23
Подякував: 0 раз.
Подякували: 25 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 бер, 2024 10:12

Доброе утро!
Вопрос к знатокам: чтобы выполнить "виклик", надо сделать 5 оплат от 50 грн со ВсеКарты. Платежи в интернете - подходит, платежи через ПУМБ онлайн - нет.
Если я просто на сайте Vodafone 5 раз пополню мобильный на 50 грн - это подойдет или нет? И можно ли ровно по 50 или надо больше?
Ни разу эти "виклики" не делал, а тут заинтересовало.

Спасибо за ответ!
Искатель
 
Повідомлень: 6407
З нами з: 22.02.16
Подякував: 1067 раз.
Подякували: 4871 раз.
 
Профіль
 
6
13
2
Повідомлення Додано: Сер 20 бер, 2024 10:17

Искатель если выклык именно на ЛЮБЫЕ оплаты - то конечно проходят пополняхи водафона со сторонних ресурсов. И да ровно 50 грн. тоже можно. Вы как первый платеж сделаете - посмотрите - там выклык будет уже показывать что одна покупка проведена
WallNutPen
 
Повідомлень: 1443
З нами з: 08.06.20
Подякував: 41 раз.
Подякували: 445 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 20 бер, 2024 10:27

Sime
Вітаємо! Ми неодмінно розберемось у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3333
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 бер, 2024 10:35

Re: ПУМБ

Мені так здається що весь їх IT відділ поїхав десь до Європи. З нового року у частині Львова змінився постачальник теплової енергії. Привату, Моно, А банку знадобилось 2 тижні, щоб оновити реквізити. Для Пумба це щось над складне. Цього місяця він і того постачальника що лишився пофіксив. Гаряча вода доступна а тепло ні. Там де немає гарячого водопостачання там тепло доступне. Два місяця звернень у підтримку результат 0. Вони і за доставку газу все зламали. Назва постачальника є номер особового рахунку є але вставити адресу , прізвище взагалі щось змінити не можливо
pavyak
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2561
З нами з: 15.02.10
Подякував: 30 раз.
Подякували: 197 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 бер, 2024 10:45

pavyak
Вітаємо! Шкодуємо, що дана ситуація викликала негативне враження про роботу нашого банку :cry: . Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3333
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 510511512513514 ... 669>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: moveton і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама