|
Юнекс Банк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 05 чер, 2024 18:32
-
Solar_simfi
-
-
- Повідомлень: 2405
- З нами з: 10.08.11
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 350 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 09 чер, 2024 11:53
Solar_simfi написав:З 1 липня поповнення карток «Unex Bank» в терміналах «ПриватБанку» буде здійснюватися на загальних умовах, а це значить, що з кожного внесення готівки буде стягуватися комісія в розмірі 0.5%, але не менше 5₴. «Unex Bank» рекомендує використовувати термінали «city24» та «EasyPay» для поповнення своїх карток без комісії. Найімовірніше, з 1 липня перестане працювати й безкоштовне поповнення карток «Unex Bank» з карток «ПриватБанку» через «Приват24».
Так чому вони це не прописали? І це порушення закону, бо клієнтів треба попередити за 30 діб, т.ч. зміни законно вводити не з 1 липня, і навіть не з 5 липня, а через 30 діб, або більше, від дати нового коректного повідомлення банка з зазначенням цієї законної дати. Оскільки про зміну тарифу при переказах з П24 банк не повідомив, то її застосування без повідомлення за 30 діб незаконне.
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Нед 09 чер, 2024 13:15
Visky написав:Оскільки про зміну тарифу при переказах з П24 банк не повідомив, то її застосування без повідомлення за 30 діб незаконне.
Делая перевод в п24 вы как бы руководствуетесь условиями работы п24 - если они возьмут комис - какие претензии к Юнексу? Читайте что пишет п24 при переводе. П24 юнексу не подчиняется в принципе Более того мне кажется что в июле может статься так, что в п24 старый шаблон оплат на Юнекс просто исчезнет (как к примеру исчез шаблон конкорда) и к кому тогда будут претензии о том что не предупредили? К привату?
-
WallNutPen
-
-
- Повідомлень: 1439
- З нами з: 08.06.20
- Подякував: 41 раз.
- Подякували: 440 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 09 чер, 2024 15:38
WallNutPen Було б саме до Юнекса, бо саме він оголошував про безкоміс. переказ, оскільки відповідно до ст. 14.10 З-ну "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні": "Банк зобов'язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни". Тобто не тільки тарифи, а й правила, до яких відносилось оголошене банком правило безкоштовних переказів. Але тут інше... Цей закон втратив чинність на користь нового Закону "Про платіжні послуги", з якого банківське лобі 12.01.2023 р. домоглося повного виключення обов'язкового попередження.
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Пон 10 чер, 2024 07:19
Visky Вони повідомляли про це ще у вересні 2022-го. Вочевидь, безкоміс з Привату з того часу був реалізований саме на боці привату. Приват змінив умови, ось і виникла комісія. Передивився кілька файлів істотних. Всюди поповнення без комісії вказано для мереж сіті24 та ізіпей. Приват не згадується.
-
yourekjob
-
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 14.12.22
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 чер, 2024 12:38
-
Мизантрóп
-
-
- Повідомлень: 7458
- З нами з: 03.12.14
- Подякував: 1597 раз.
- Подякували: 1431 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 10 чер, 2024 14:46
Знову у них проблеми: не працює ІБ, а підтримка транслює музику і відключаєтья.
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Пон 10 чер, 2024 15:58
Visky написав:Знову у них проблеми: не працює ІБ, а підтримка транслює музику і відключаєтья.
знов про ДДОС будуть байки травити )
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6552
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 499 раз.
- Подякували: 1290 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
1
1
10
Додано: Пон 10 чер, 2024 20:00
Visky написав: підтримка транслює музику і відключаєтья.
любимую мелодию нельзя заказывать?
-
flysoulfly
-
-
- Повідомлень: 5927
- З нами з: 13.01.09
- Подякував: 1882 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 11 чер, 2024 10:18
Станом на 10+ ранку з веб-версії не виходить платіж, смс приходить, а далі "в обробці" аж до помилки. Прикольно. UPD: відправився з четвертої спроби
Востаннє редагувалось Solar_simfi в Вів 11 чер, 2024 10:21, всього редагувалось 2 разів.
-
Solar_simfi
-
-
- Повідомлень: 2405
- З нами з: 10.08.11
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 350 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
447 |
209922 |
|
|
22 |
8080 |
|
|
14 |
7913 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|