Альт Банк (2009 - 2016)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 2627282930 ... 57>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альт Банк (2009 - 2016) 3 5 72
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
23
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
8%
6
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
12
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
15%
11
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
28%
20
Всього голосів : 72
Повідомлення Додано: Сер 06 лют, 2013 11:11

Re: Банк Кіпру

Вообще, пункты звучат так
"4.2.2. У разі збільшення вартості кредитних ресурсів та/або зміни порядку виконання зобов’язань за цим
Договором, а також у разі зміни кредитної політики Кредитора, в т.ч. внаслідок рішень законодавчої або виконавчої
влади, Національного банку України та/або Кредитора, а також в разі настання іншої події, яка має безпосередній
вплив на вартість кредитних ресурсів Кредитора та яка не залежить від волі Сторін, зменшити або ініціювати
збільшення розміру процентної ставки за користування Кредитом."
"4.2.2.2. У випадку ініціативи (наміру) Кредитора щодо збільшення процентної ставки за користування Кредитом
зміни до цього Договору вносяться Сторонами за взаємною згодою шляхом укладення письмової додаткової
угоди (договору або іншого письмового документа про внесення змін) до цього Договору в десятиденний строк з
дня направлення Кредитором Позичальнику повідомлення про зміну процентної ставки.. Якщо в десятиденний
строк з дня направлення Кредитором Позичальнику повідомлення про збільшення розміру процентної ставки
за користування Кредитом Позичальник не звернеться до Кредитора для укладення документа про внесення змін
до цього Договору та не укладе такий документ або повідомить Кредитора про свою відмову від укладення такого
документа, Кредитор має право вимагати дострокового повернення заборгованості за цим Договором, в тому числі
за Кредитом, сплати нарахованих Процентів, комісій та інших платежів/сум, які підлягають сплаті Позичальником
на користь Кредитора за цим Договором. У випадку такої вимоги Кредитора про дострокове повернення
заборгованості за цим Договором, в тому числі Кредиту, сплати Процентів та інших платежів/сум, які підлягають
сплаті Позичальником на користь Кредитора за цим Договором, заборгованість/кошти стають негайно належними
до сплати та мають бути повернені/сплачені впродовж 30 (тридцяти) днів з дня надіслання Кредитором на адресу
Позичальника відповідного листа-повідомлення (вимоги).
При цьому, Кредитор має право, згідно з п. 2.10 та 4.2.5 цього Договору, починаючи з дня виникнення у Кредитора
права вимагати дострокового погашення заборгованості Позичальника за цим Договором, передбаченого цим
пунктом, негайно здійснювати списання необхідної суми коштів в розмірі заборгованості (як строкової/поточної,
так і простроченої) Позичальника з будь-яких рахунків Позичальника, відкритих у Кредитора."
т.е. мы решили - по поднимем. Или верните кредит полностью.

Кипр, если бы не эти новости, я бы ждал опускания процентной ставки для взятия ипотеки, но теперь... Вы ведь сами вбиваете гвозди в свой гроб!
super_bizon
 
Повідомлень: 534
З нами з: 16.01.12
Подякував: 67 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лют, 2013 12:58

Банк Кипра
Беручи на себе зобов'язання з виплати відсотків нашим вкладникам на рівні до 22% річних (саме такою є конкурентна ставка на поточний момент), банк не має можливості без збитку для себе кредитувати клієнтів за ставкою 16-17% річних.


Те, що Банк бере зобов'язання виплачувати вкладникам 22% - це внутрішня справа Банку.
Зі мною ж Банк підписав договір в якому він мене прокредитував від певний відсоток.
І договір треба виконувати. І банкам теж.
Коли кредит видавався під певний фіксований відсоток через рік-два після світової кризи, то Банк мабуть щось планував і передбачав.
agapon
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лют, 2013 13:08

super_bizon
Якщо в десятиденний строк з дня направлення Кредитором Позичальнику повідомлення про збільшення розміру процентної ставки за користування Кредитом Позичальник не звернеться до Кредитора для укладення документа про внесення змін до цього Договору та не укладе такий документ або повідомить Кредитора про свою відмову від укладення такого
документа, Кредитор має право вимагати дострокового повернення заборгованості за цим Договором


Пасаж про
та не укладе такий документ або повідомить Кредитора про свою відмову
можно трактувати двояко.
Або що кредитор має право вимагати і тоді коли позичальник повідомить про свою відмову.
Або що кредитор має право вимагати лише, коли позичальник не укладе договір і не повідомить про свою відмову.

Також
має право вимагати
- це досить слабке юридичне формулювання.
Право то він можливо і матиме, але:

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів

Стаття 11. Права споживача в разі придбання ним продукції у кредит
...
10. Якщо кредитодавець згідно з договором про надання споживчого кредиту одержує внаслідок порушення споживачем умов договору право на вимогу повернення споживчого кредиту, строк виплати якого ще не настав, або на вилучення продукції чи застосування іншої санкції, він може використати таке право лише у разі:

1) затримання сплати частини кредиту та/або відсотків щонайменше на один календарний місяць, а за споживчим кредитом, забезпеченим іпотекою, та за споживчим кредитом на придбання житла щонайменше - на три календарні місяці; або

{Пункт 1 частини десятої статті 11 в редакції Закону № 3795-VI від 22.09.2011}

2) перевищення сумою заборгованості суми кредиту більш як на десять відсотків; або

3) несплати споживачем більше однієї виплати, яка перевищує п'ять відсотків суми кредиту; або

4) іншого істотного порушення умов договору про надання споживчого кредиту.

Якщо кредитодавець на основі умов договору про надання споживчого кредиту вимагає здійснення внесків, строк сплати яких не настав, або повернення споживчого кредиту, такі внески або повернення споживчого кредиту можуть бути здійснені споживачем протягом тридцяти календарних днів, а за споживчим кредитом, забезпеченим іпотекою, та за споживчим кредитом на придбання житла - шістдесяти календарних днів з дня одержання повідомлення про таку вимогу від кредитодавця. Якщо протягом цього періоду споживач усуне порушення умов договору про надання споживчого кредиту, вимога кредитодавця втрачає чинність.
agapon
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лют, 2013 17:01

Ориентируясь на пункт,который выложил super_bizon, могу сказать, что шансов у заемщика выиграть дело в суде будет маловато. Хотя нет ничего невозможного. Есть разъяснения по этому поводу от НБУ:
"Нацбанк надав роз’яснення щодо недопущення внесення змін до кредитних договорів в односторонньому порядку. У своєму листі Нацбанк зазначає, що відповідно до ст. 47 Закону «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121 банки самостійно встановлюють процентні ставки та комісійну винагороду за своїми операціями. При цьому банк не може надавати кредити під відсоток, ставка якого є нижчою від процентної ставки за кредитами, які бере сам банк, і процентної ставки, що виплачується за депозитами.
Банку також забороняється встановлювати процентні ставки й комісійні винагороди на рівні, нижчому за собівартість банківських послуг у цьому банку.
Відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023, а також пункту 3.5 Правил надання банками України інформації споживачеві про умови кредитування і сукупну вартість кредиту, затверджених постановою Правління Нацбанку від 10.05.2007 р. №168, банки мають право змінювати процентну ставку за кредитом лише в разі настання події, що не залежить від волі сторін договору, і має безпосередній вплив на вартість кредитних ресурсів банку. Разом з тим згідно з вимогами зазначеного пункту Правил банки не мають права змінювати процентну ставку за кредитом у зв’язку з волевиявленням однієї зі сторін (зміною кредитної політики банку).
Якщо договором про надання кредиту передбачається можливість зміни процентної ставки за кредитом залежно від зміни облікової ставки Нацбанку або в інших випадках, банки зобов’язані у кредитному договорі зазначити правило, за яким змінюється процентна ставка за кредитом, а саме: що може бути підставою для зміни процентної ставки; чинники, що свідчитимуть про обґрунтованість таких змін; правило впливу ринкових умов на розмір процентної ставки тощо.
Про зміну процентної ставки кредитодавець повинен заздалегідь письмово повідомити позичальника. Без такого повідомлення будь-яка зміна процентної ставки є недійсною."
Верховний суд України своєю постановою від 4 липня 2012 прийнятим в порядку перегляду ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 14 грудня 2011 року встановити, що для підвищення процентної ставки необхідне обов'язкове підписання письмової угоди, якщо дана умова передбачено договором.
У зв'язку з цим позичальники отримали реальний шанс оскаржити неправомірні дії банків пов'язані з одностороннім підвищенням процентних ставок. При цьому не буде вже мати значення, чи оплачував позичальник платежі за підвищеною ставкою, чи ні.
Головна умова для отримання позитивного рішення - це наявність в договорі пункту про обов'язкове підписання додаткової угоди стосується підвищення процентної ставки і дотримання даної умови договору фінансовою установою. Крім того, важливим є також факт одержання безпосередньо позичальником повідомлення про підвищення процентної ставки. А саме по собі внесення платежів за підвищеною ставкою полягає не в згоді з її підвищенням, а в бажанні дострокового погашення кредиту.
Позиція ж банку полягає в тому, що раз позичальник оплачував кредит з підвищеною процентною ставкою то згідно з ч. 2 ст. 642 ГК України, він погодився з підвищенням. Однак, дана правова позиція є помилковою, і на це було вказано Верховним судом України вже не в перший раз. Так, у своїй постанові ВСУ від 23.05.2012 № 6-41цс12 за аналогічною справою ВСУ виклав правову позицію, яка полягає в наступному:
вирішуючи спір про правомірність дій банку щодо зміни умов кредитного договору в частині збільшення розміру процентної ставки, необхідно перевірити було передбачено таке збільшення раніше укладеним договором кредиту, були виконані банком всі умови договору в цій частині і дотриманий порядок узгодження цього питання з боржником. У випадку, коли для цього передбачено обов'язкове укладення угоди зі зміни договору в письмовій формі, слід враховувати вимоги статей 629, 639, 1055 ЦК України.
Тому позиція банку без наявності письмової угоди та підтвердження про повідомлення позичальника про підвищення процентної ставки досить слабка.
Т.е., я так понимаю, если у банка нет уведомления о том, что я получил письмо о повышении ставки,а также нет соответствующего доп. соглашения к кред. договору, то нет также оснований требовать досрочного возврата кредита.
_Slava_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 683
З нами з: 30.11.12
Подякував: 76 раз.
Подякували: 76 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лют, 2013 18:51

Ось-ось... По-перше: банк навряд чи підйняв ставки за депозитами з яких було видано мені кредит, виплати за якими покривають мої виплати по кредиту. На момент видачі мені кредиту ставка відповідала вимогам НБУ. На майбутні кредити, будь ласка, встановлюйте нові ставки, а старі не зачіпайте, якщо ви не змінювали ставки і за старими депозитами у бік збільшення. По-друге, підняття було застосоване не до всіх, а лише до 10% клієнтів. Що за дискримінація? Обрали найвразливіших - іпотечників і загнали їх у глухий кут з вибором або погоджуйтесь на підняття або заберемо житло? Це є необ’єктивний критерій, це є 100% суб’єктивний критерій! Щось схоже на методи рекету у 90ті роки. Тут можна підіймати питання про факт дискримінації банком певної частини своїх добросовісних клієнтів. А в Україні заборонені будь-які прояви дискримінації. По-третє, це є суто індивідуальне явище Банка Кіпру, тобто це не є загальна ситуація по ринку (немає зараз на ринку масового підняття ставок за кредитами), тобто знову ж таки ситуація є суб’єктивно створеною Банком Кіпру, а не об’єктивно створена ринком. Тобто та ситуація що склалась, склалась 100% з волі Банку Кіпру, а не поза його волею, тобто це є 100% наслідок невдалої кредитної політики банку. Тобто всі дії та причини дій Банка Кіпру на 100% суперечать всьому вище написаному! І як наслідок, на підставі вищенаписаного дії Банку Кіпру буде не складно оскаржити у суді. Що всім обманутим, дискримінованим позичальникам і рекомендую робити!
Востаннє редагувалось Marshal в Сер 13 лют, 2013 16:41, всього редагувалось 2 разів.
Marshal
 
Повідомлень: 159
З нами з: 27.01.13
Подякував: 69 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 лют, 2013 12:08

Прибуток українських банків у 2012 році склав майже 5 млрд г

http ://economics.unian.net/ukr/news/156351-pributok-ukrajinskih-bankiv-u-2012-rotsi-sklav-mayje-5-mlrd-grn-golova-nbu.html
agapon
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 07 лют, 2013 12:20

Ось-ось! Банківська система України в суттєвому прибутку, тому відсутні будь-які підстави для підняття будь-яких ставок за будь-якими кредитами! Дії Банку Кіпру це є відверте зловживання умовами договорів, законодавством та довірою добросовісних позичальників! Ганьба!
Marshal
 
Повідомлень: 159
З нами з: 27.01.13
Подякував: 69 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 лют, 2013 13:19

Re: Банк Кіпру

  Marshal написав:підняття було застосоване не до всіх, а лише до 10% клієнтів. Що за дисримінація? Обрали найвразливіших - іпотечників і загнали їх у глухий кут з вибором або погоджуйтесь на підняття або заберемо житло? Це є необ’єктивний критерій, це є 100% суб’єктивний критерій! Щось схоже на методи рекету у 90ті роки. Тут можна підіймати питання про факт дискримінації банком певної частини своїх добросовісних клієнтів. А в Україні заборонені будь-які прояви дискримінації.


Шановний Marshal,
погоджуємося з Вами, що в нашій країні, яка прямує до Євросоюзу, дискримінація не допустима. У своїй діяльності Банк користується виключно економічною доцільністю. 10% клієнтів, про яких йде мова, в свій час взяли в кредит значні суми коштів, переважно на бізнес-цілі та високовартісну нерухомість, під невисокі процентні ставки. Банк, надаючи такі суми кредитів, допоміг і підтримав клієнтів. Сьогодні, банк на основах партнерства очікує підтримки у відповідь. Дискримінація не допустима, допустиме лише партнерство.
Як надійний фінансовий партнер, Банк Кіпру завжди готовий до діалогу і запрошує тих клієнтів, що мають зауваження до нашої пропозиції, завітати до відділення Банку для обговорення індивідуальних умов вирішення ситуації. Ми цінуємо кожного клієнта і впевнені, що оптимальне рішення буде знайдене у кожній конкретній ситуації.
Банк Кипра
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 07 лют, 2013 13:36

Банк Кипра а можно огласить нижний предел таких кредитов?
10k$ 30, 50, 100, 250k$ ?
super_bizon
 
Повідомлень: 534
З нами з: 16.01.12
Подякував: 67 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 лют, 2013 14:08

  Банк Кипра написав:
  Marshal написав:підняття було застосоване не до всіх, а лише до 10% клієнтів. Що за дисримінація? Обрали найвразливіших - іпотечників і загнали їх у глухий кут з вибором або погоджуйтесь на підняття або заберемо житло? Це є необ’єктивний критерій, це є 100% суб’єктивний критерій! Щось схоже на методи рекету у 90ті роки. Тут можна підіймати питання про факт дискримінації банком певної частини своїх добросовісних клієнтів. А в Україні заборонені будь-які прояви дискримінації.


Шановний Marshal,
погоджуємося з Вами, що в нашій країні, яка прямує до Євросоюзу, дискримінація не допустима. У своїй діяльності Банк користується виключно економічною доцільністю. 10% клієнтів, про яких йде мова, в свій час взяли в кредит значні суми коштів, переважно на бізнес-цілі та високовартісну нерухомість, під невисокі процентні ставки. Банк, надаючи такі суми кредитів, допоміг і підтримав клієнтів. Сьогодні, банк на основах партнерства очікує підтримки у відповідь. Дискримінація не допустима, допустиме лише партнерство.
Як надійний фінансовий партнер, Банк Кіпру завжди готовий до діалогу і запрошує тих клієнтів, що мають зауваження до нашої пропозиції, завітати до відділення Банку для обговорення індивідуальних умов вирішення ситуації. Ми цінуємо кожного клієнта і впевнені, що оптимальне рішення буде знайдене у кожній конкретній ситуації.

Дискримінація здійснена вами недопустима не в силу євроінтеграційного напрямку України, а в силу міжнародного законодавства та законодавства України, яке ви нахабно та лицемірно порушуєте! В Україні вся нерухомість високовартісна для середньостатистичних громадянин України, яких і зачепили ваші дискримінаційні та незаконні дії! Позичальники вам не нав’язували таких відсоткових ставок за якими ви видали кредит! Ви запропонували, позичальники погодились! Позичальники виконали поставлені вами умови при отриманні та обслуговуванні кредиту, тепер ви, будь ласка, дотримуйтесь умов договорів та законодавства України! Але ж тепер ви під загрозою відібрання у людей бізнесу чи особливо житла вже лише через рік підіймаєте відсотки аж на 7%, навіть не поцікавившись фінансовим станом позичальника, чи під силу позичальнику така ваша ініціатива, бо вам позичальник реально байдужий і він для вас ніякий не партнер, а лише об’єкт для викачування коштів для закриття дірок створених некомпетентним менеджментом банку! Ви обрали найуразливіших - іпотекодавців (людей які дали вам в іпотеку своє єдине житло) і вдарили саме по них, тим самим загнавши їх у глухий кут з вибором: або гроші або вулиця! Відповідно до вищенаведеного, у цій гілці, законодавства України, економічна доцільність одного банку не може бути підставою для зміни відсоткових ставок за кредитами. Те що ви суттєво погіршуєте позичальнику фінансовий стан та створюєте загрозу відібрання єдиного житла це є партнерство?! Це не партнерство це - використання! Ви дієте не по-партнерськи! Ви дієте диктаторсько, дискримінаційно, шантажем та погрозами!
З усього вищенаписаного, у цій гілці, можна дійти 100% висновку, що Банк Кіпру є абсолютно ненадійним партнером, який вже через рік шляхом дискримінації, примусу, нав’язування та шантажу намагається змінити договірні умови в суттєво гірший для своїх партнерів бік. Я був у відділенні і мені ніхто жодних переговорів не запропонував, лише вказали, що це є така позиція нового менеджменту банку і крапка. Тому не потрібно тут на публіку лицемірити! Бо фактичні реалії та правда подій є цілком відмінними від того, що ви тут декларуєте!
Marshal
 
Повідомлень: 159
З нами з: 27.01.13
Подякував: 69 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 2627282930 ... 57>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15885752
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
50492 8326250
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 22:32
lloydbanksua
А-Банк (2005 - 2021) 1 ... 1969, 1970, 1971
Bes » Сер 29 чер, 2005 15:11
19707 3903294
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 20:32
Goodman
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама