NNF написав:клиент банка написав:
Спасибо, да есть такое дело. Я в шоке. Как же тогда быть тем кто Авто застраховал в Ингосстрахе?
Что делать - я не знаю. У меня, слава Богу, страховка заканчивается в конце июля. И мне буквально неделю назад прислали письмо на пролонгацию договора . Вот ур**.
Я у же сегодня перестраховала свое авто в СК "АХА" .Завтра отвезу договор в банк. Послушаю , что они скажут. Потом сообщу.
При оформлении кредита в ЗАТ «Приватбанк» наглым образом навязывается его карманная СК, не оставляя права выбора. На втором году пользования кредитом, Банк якобы делает оплату за продление страховки, и фиктивно оплаченная сумма ложиться сразу на задолженность по оплате за кредит и начисляется пеня за просрочку его погашения. Платежи Банком категорически не принимаются пока не будет погашена фиктивная задолженность перед банком за оплаченные страховки.
вот вариант не страховаться в ИНГОССТРАХЕ пишите заявление по этой форме:
Заява
Між ________________ (назва банку), надалі Банк, та мною, _____________________ (ПІБ позичальника), __ ______________ 200__ року був укладений Кредитний договір №________ (Договір застави №). Відповідно до ст. 581 Цивільного Кодексу України предмет застави може бути застрахованим за згодою сторін. Працівником Банку був запропонований обмежений перелік страхових компаній, жодна з яких не відповідає моїм вимогам (бажано зазначити деякі з них), але працівник Банку в порушення моїх інтересів заявив, що договір страхування, укладений із страховиком, що не акредитований у Банку, не буде прийнятий до уваги та Банк зобов’яже мене розірвати такий договір та переукласти з компанією, що пройшла акредитацію у Банку.
Звертаю Вашу увагу, що Банк порушує Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції», «Про захист економічної конкуренції», наполягаючи на страхуванні лише у акредитованих банком страхових компаніях. В разі подальшого обмеження мого вибору страхової компанії, я буду вимушений звернутися з заявою до Антимонопольного комітету України.
Крім того, відповідно до вимог статті 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність» банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг. Стаття 6 Закону України «Про страхування» також засвідчує, що «Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин.»
Зазначаю також, що Закон України «Про захист прав споживачів» передбачає наступне: «До договорів із споживачами про надання споживчого кредиту застосовуються положення цього Закону про несправедливі умови в договорах, зокрема положення, згідно з якими споживач зобов’язаний під час укладення договору укласти інший договір з третьою особою, визначеною кредитодавцем, крім випадків, коли укладення такого договору вимагається законодавством та/або коли витрати за таким договором прямо передбачені у складі сукупної вартості кредиту для споживача.
Таким чином, прошу надати роз’яснення стосовно дій працівника Банку відповідно до Закону України «Про звернення громадян» з посиланням на норми чинного законодавства. В свою чергу, в разі відмови у законному праві самостійного вибору страховика, буду змушений звернутись до Антимонопольного комітету України, НБУ, Комітету захисту прав споживачів, органів прокуратури, засобів масової інформації для захисту своїх прав та законних інтересів.
http://www.infostrax.com.ua/otziv-922.html
Удачи!