Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 35603561356235633564 ... 5050>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) 2.8 5 503
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
25%
124
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
99
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
98
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
23%
114
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
68
Всього голосів : 503
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 14:17

Support BForward
дозвольте поцікавитись - як часто ваш банк оновлює інформацію по клієнту
greenozon
 
Повідомлень: 16698
З нами з: 01.06.14
Подякував: 573 раз.
Подякували: 1751 раз.
 
Профіль
 
1
3
1
6
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 14:49

Support BForward, подскажете, пожалуйста
1. При оформлении и получении новой карты проводится идентификация клиента, о которой вы упомянули?
2. Есть КоКо, которая не так давно запущена, и оповещение об идентификации. Как так?
Alpha1251
 
Повідомлень: 370
З нами з: 02.04.12
Подякував: 114 раз.
Подякували: 19 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 16:01

  greenozon написав:Support BForward
дозвольте поцікавитись - як часто ваш банк оновлює інформацію по клієнту

І від якої події цей строк уточнення інформації щодо ідентифікації відліковується? Від дати заповнення і підписання попередньої анкети-опитувальника?
Bosstone
 
Повідомлень: 2278
З нами з: 21.04.10
Подякував: 812 раз.
Подякували: 298 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 16:24

  greenozon написав:Support BForward
дозвольте поцікавитись - як часто ваш банк оновлює інформацію по клієнту

В постанове ж написано - злостные свинорылы и коррупционеры раз в год, умеренные раз в два года, остальные в три
Stringer
 
Повідомлень: 11631
З нами з: 23.01.13
Подякував: 346 раз.
Подякували: 1629 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 16:31

  tarasum написав:У відділенні страхуються,заставляють дзвонити в кц щодо заборгованості по картці. Подзвонив і спокійний)

Бо в рахунку-виписці недостовірна інформація про суму, яку треба внести для користування пільговим періодом. Я повірив, що сума в рядку з назвою "Повна заборгованість по договору станом на розрахункову дату (з урахуванням процентів, плат та комісій нарахованих)" дійсно включає усі комісії, а виявилось, що насправді вона не включає "Щомісячну плату за обслуговування кредитної заборгованості". Через те, що Форвард банк дезінформував мене щодо суми, яку я мав внести на рахунок для користування пільгового періоду, я в цьому місяці вийшов з грейсу. Сподіваюсь, банк виправить цю ситуацію. Бо приховувати від клієнта інформацію - це одне, а допускати прямий обман - це вже шахрайство і грубе порушення законних прав клієнта.
Bosstone
 
Повідомлень: 2278
З нами з: 21.04.10
Подякував: 812 раз.
Подякували: 298 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 16:52

  Bosstone написав:
  tarasum написав:У відділенні страхуються,заставляють дзвонити в кц щодо заборгованості по картці. Подзвонив і спокійний)

Бо в рахунку-виписці недостовірна інформація про суму, яку треба внести для користування пільговим періодом. Я повірив, що сума в рядку з назвою "Повна заборгованість по договору станом на розрахункову дату (з урахуванням процентів, плат та комісій нарахованих)" дійсно включає усі комісії, а виявилось, що насправді вона не включає "Щомісячну плату за обслуговування кредитної заборгованості". Через те, що Форвард банк дезінформував мене щодо суми, яку я мав внести на рахунок для користування пільгового періоду, я в цьому місяці вийшов з грейсу. Сподіваюсь, банк виправить цю ситуацію. Бо приховувати від клієнта інформацію - це одне, а допускати прямий обман - це вже шахрайство і грубе порушення законних прав клієнта.


це в коко?
"Щомісячна плата за обслуговування кредитної заборгованості" ?
Basilio2020
 
Повідомлень: 256
З нами з: 15.02.19
Подякував: 25 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 17:27

  greenozon написав:Support BForward
дозвольте поцікавитись - як часто ваш банк оновлює інформацію по клієнту

Банк оновлює інформацію у строки, передбачені пунктами 62, 65 Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 26.06.2015 №417.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 17:52

  Support BForward написав:Смс-повідомлення-запрошення були відправлені тільки тим клієнтам, у яких настав термін уточнення інформації щодо ідентифікації.

Я был в банке около 2 недель назад, оформлял коко-кард, и проходил опросник.
Срок уже настал?
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16191
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4482 раз.
 
Профіль
 
3
2
3
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 18:20

  Alpha1251 написав:Support BForward, подскажете, пожалуйста
1. При оформлении и получении новой карты проводится идентификация клиента, о которой вы упомянули?
2. Есть КоКо, которая не так давно запущена, и оповещение об идентификации. Как так?

Коллеги, при оформлении КОКО КАРД идентификация клиентов проводится. Если же Вы оформили КОКО КАРД и Вам также пришло смс-сообщение о необходимости пройти идентификацию, напишите, пожалуйста, Ваше ФИО и ИНН в личку либо на abutenko@forward-bank.com. Мы будем проверять инфо дополнительно, так как в результате технического сбоя система не отображает эту инфу по некоторым клиентам.

Заранее благодарю.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2019 19:34

Bosstone
Через те, що Форвард банк дезінформував мене щодо суми, яку я мав внести на рахунок для користування пільгового періоду, я в цьому місяці вийшов з грейсу.

"Аналогически"(с)
Я являюсь гордым обладателем кредитной карты "Выручалка" и в этом месяце имел несчастье ею воспользоваться. 24 числа (начало расчетного периода у меня 25 числа) смотрю выписку по карте:

Платіжний ліміт по рахунку станом на 24.11.2019 - 14 729,57
Понадліміт та прострочена заборгованість - 0,00
Використаний кредитний ліміт - 5 270,43
Мінімальний платіж - 0,00


Не теряя ни секунды в «Интернет-банке» перевожу с "Депозитки" на "Выручалку" "Використаний кредитний ліміт" в полном объеме и 25 числа снова смотрю выписку:

Платіжний ліміт по рахунку станом на 25.11.2019 - 20000,00
Понадліміт та прострочена заборгованість - 0,00
Використаний кредитний ліміт - 0,00
Мінімальний платіж - 0,00


Все замечательно и можно спать спокойно. Однако, 26 числа картина по выписке радикально меняется:

Платіжний ліміт по рахунку станом на 26.11.2019 - 20000,00
Понадліміт та прострочена заборгованість - 0,00
Використаний кредитний ліміт - 0,00
Мінімальний платіж - 84,33


"Энто как же, вашу мать,
Извиняюсь, понимать?!" (с)

Нет, оно понятно, что "диджитализация" и "государство в смартфоне" вовсе не отменяет старый, надёжный расчет процентов в столбик и я бы легко мог вычислить, что "Використаний кредитний ліміт" следует увеличить на 5.27043 коп. так что сам виноват. Но есть одна закавыка - на сайте банка есть официальный докУмент, в котором сказано:

Умови надання та обслуговування платіжних карток АТ «Банк Форвард»
4.11.1. Пільговий період поширюється на Заборгованість, що виникла тільки по Операціях з безготівкових розрахунків за Товари в будь-якому ТСП або в мережі Інтернет, здійснені із застосуванням Картки або її реквізитів за рахунок Кредиту і відображені на Рахунку протягом Розрахункового періоду, у випадку, якщо не пізніше дати закінчення Пільгового періоду Держатель розмістив на Рахунку грошові кошти в розмірі, достатньому для погашення суми Вихідного балансу в повному об’ємі, вказаному у Виписці.

Учитывая, что "Вихідний баланс" у меня был в полном ажуре и с "повним об’ємом" никаких проблем, то возникает вопрос - может банку следует озаботиться и либо изменить форму выписки, либо изменить текст "Умов", чтобы они не противоречили одна другому? И пока такая процедура не проведена, то по факту банк вводит клиентов в заблуждение и просрочка образуется по вине банка, а не клиента, что как-то не комильфо.

Уважаемый Support BForward можно ли рассчитывать на понимание банка в этом вопросе или следует сразу брать билет в Страсбург и искать правду в ЕСПЧ?
chajnik1
Аватар користувача
 
Повідомлень: 41
З нами з: 16.11.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 4 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 35603561356235633564 ... 5050>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7757491
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15798118
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5124982
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама