Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Stringer написав:Менеджер обманула, придётся идти в отделение второй раз...
Це вже зрозуміло з відповіді оператора.))
Stringer написав:хотя физически для отключения страховки вы не нужны. Товарищ отключал страховку по звонку менджеру
Тоді не зрозуміло, для чого йти, якщо по телефону відключають. Товариш VIP-клієнт? На "гарячці" запевнили, що лише особиста присутність і написання заяви. Цікаво, як їх преміюють за страховки?
042013 написав:Вітаю. Було багато балачок, але результат дискусії з приводу того, яка ситуація з відсотком на залишок, пропустив. Тож яка ситуація по КОКО: сумуються 15% від 15000 грн + 12% на решту (суму n-15000), чи при перевищенні відмітки в 15000 на все буде 12%, чи при перевищенні відмітки в 15000 взагалі буде тільки 12% на суму в 15000, а на решту взагалі 0%?
Ещё и минимум есть, 1000 грн. Если хоть один день на счету меньше - тоже будет 12%
А отут пише отаке: 15% від 100,00 грн. до 15 000,00 грн. 12% від 15 000,01 грн. на всю суму. Невже бреше, і справді треба тримати від 1000 грн?
Зрозуміло, КЕП Якщо там працюєте, цікавить саме механізм. Гроші за сам факт підписання договору, чи через місяць, якщо клієнт не відмовився, чи відсоток кожен місяць від активних договорів? Чи є золота середина між "спонсорством" і премією менеджера?
Кто-нибудь пробовал брать в Форварде справку об остатках по картам или движениях по карте, с мокрой печатью на бланке и все такое? Сколько стоит такое удовольствие?