|
Банк Інвестицій і Заощаджень (2007 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 28 жов, 2015 13:33
sens написав: J написав:з 21 листопада 2015 року буде внесено зміни до базових тарифів на послуги ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» що надаються клієнтам які підключені до системи дистанційного обслуговування «Internet-banking». Зміни відбудуться в частині комісії за підключення до системи «Internet-banking» та щомісячного обслуговування в системі. Детально з новими тарифами Ви зможете ознайомитись на сайті Банку у розділі «Інтернет-банкінг» за посиланням або у будь якому відділенні Банку. У разі незгоди з новими Тарифами клієнт має повідомити про це Банку, надавши письмову заяву Банку до дати набуття чинності новими тарифами, при цьому комісія за відмову від обслуговування за новими умовами не стягується.
http://www.bisbank.com.ua/images/general/ib-21-10-2015.pdf новре подключение - 20 грн , а обслуживание = 0 грн 
Судя по шапке документа, то это тарифы до 21,11,2015
-
citramon
-
-
- Повідомлень: 792
- З нами з: 30.07.13
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 75 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 28 жов, 2015 14:07
citramon написав:Судя по шапке документа, то это тарифы до 21,11,2015
говорят с декабря обслуживание 25грн, но в минус обещают не снимать а просто блокировать ИБ
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 28 жов, 2015 14:47
J написав: citramon написав:Судя по шапке документа, то это тарифы до 21,11,2015
говорят с декабря обслуживание 25грн, но в минус обещают не снимать а просто блокировать ИБ
*Незнижувальний залишок за картковим рахунком (основним) збільшується на суму обслуговування в системі "Internet-banking", при підключенні до системи "Internet-banking". Списання комісїї здйснюється до 10 числа кожного місяця, з основного карткового рахунку. ** з Клієнтів, які будуть підключені до системи "Іnternet – banking", з 26.10.2015 по 21.11.2015р. щомісячна комісія за обслуговування в системі "Internet - banking" вперше буде списана наприкінці листопада 2015р. з основного карткового рахунку 1.1. Підключення до системи «Internet-banking» 100 грн. 1.2. Обслуговування в системі «Internet-banking»* 25 грн.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18137
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Сер 28 жов, 2015 15:04
Там новый тариф 25 грн в месяц. Я отключился, — но не потому что бакс в месяц жалко, а просто потому что такой тухленький ИБ мне в общем-то и не нужен. Я заходил на него два-три раза в год, для меня смысла в нем нет.
-
0720
-
5
-
- Повідомлень: 8184
- З нами з: 18.07.07
- Подякував: 133 раз.
- Подякували: 1872 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 28 жов, 2015 15:12
0720 написав:Там новый тариф 25 грн в месяц. Я отключился, — но не потому что бакс в месяц жалко, а просто потому что такой тухленький ИБ мне в общем-то и не нужен. Я заходил на него два-три раза в год, для меня смысла в нем нет.
все верно , теперь только личное посещение отделения - 4 раза в год ( у меня ) УПС проверил сняло комиссию за перевод средств с АКТИВНОГО на карту - 1 % вот это неожиданность 
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18137
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 29 жов, 2015 02:16
sens
Я сегодня забрал по безналу свой депо и вряд ли вернусь опять сюда.
Почему по б/н, так наличкой в течении 2-х недель не мог забрать.
Посмотрим как быстро деньги будут на счету в другом банке.
Вообще крайне неприятное обращение к клиентам я бы сказал даже за людей не считают.
-
myseopochta
-
-
- Повідомлень: 238
- З нами з: 28.09.15
- Подякував: 28 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 29 жов, 2015 06:41
myseopochta написав:sens Я сегодня забрал по безналу свой депо и вряд ли вернусь опять сюда. Почему по б/н, так наличкой в течении 2-х недель не мог забрать. Посмотрим как быстро деньги будут на счету в другом банке. Вообще крайне неприятное обращение к клиентам я бы сказал даже за людей не считают.
субъективное мнение,мне за 1% , который взялся из ниоткуда сами предложили разрешить ситуацию.интернет-банк все равно закрыл.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18137
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Сер 11 лис, 2015 19:23
Наблюдательный совет ПАО «Банк инвестиций и сбережений» уволил главу правления Владислава Байрака. Об этом сообщается в системе раскрытия информации Национальной комиссии по ценным бумагам и фондовому рынку. «С 11 ноября назначить исполняющим обязанности председателя правления ПАО «Банк инвестиций и сбережений» Елену Гришко», - говорится в сообщении.
-
myseopochta
-
-
- Повідомлень: 238
- З нами з: 28.09.15
- Подякував: 28 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 11 лис, 2015 20:23
myseopochta написав:Наблюдательный совет ПАО «Банк инвестиций и сбережений» уволил главу правления Владислава Байрака. Об этом сообщается в системе раскрытия информации Национальной комиссии по ценным бумагам и фондовому рынку. «С 11 ноября назначить исполняющим обязанности председателя правления ПАО «Банк инвестиций и сбережений» Елену Гришко», - говорится в сообщении.
а клиентам это хорошо или плохо?
-
0720
-
5
-
- Повідомлень: 8184
- З нами з: 18.07.07
- Подякував: 133 раз.
- Подякували: 1872 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 15 гру, 2015 15:49
Після відвідування відділення у м. Львові по вул. Словацького, 3 сьогодні 15.12.2015 залишився неприємний осад. Прийшов я у відділення зранку о 10:00 забрав депо та пропросив видати "хвостики" з поточних рахунків, що залишилися від попередніх операцій, на що працівниця разом з керівником відділення в один голос "заспівали", що видати кошти з мого поточного рахунку вони не можуть, оскільки сума менше 1долара, а викупити центи з поточного вони не можуть... Таке чую вперше, не раз проводив такі операції. Дзвоню на гарячу лінію: оператор Євгеній дуже гарно ввічливо намагається говорити українською мовою, хоча в нього це погано виходить через малий словниковий запас - роблю знижку на те, що він зі столиці. Але нічого не виходить гарних манерів та намірів замало, якщо немає професійних навиків і майстерності вирішення проблем та тупікових ситуацій. По даній ситуації пан Євгеній робить вигляд розумної істоти і каже, що через 5хв вирішить проблему і передзвонить; проходить 10хв - дзвоню ще раз, знову піднімає Євгеній, каже, що потрібно ще 20хв. Дзвоню через 30хв - вже ніхто не піднімає трубки. Вертаюся у відділення сам, прошу закрити рахунки та видати залишок коштів. Працівники та керівник відділення хамовито та зверхньо ставляться до мого прохання, але з горем-по-полам закривать рахунки, видають залишки валюти, каса конвертує в грн. На все про-все дана операція зайняла у мене трохи більше 3годин(думаю, що можна було це зробити і швидше і якісніше). Плинність кадрів там дуже велика: таке враження, що працівників там змінюють кожного року, як ялинку))) Я розумію, що у економістів не така велика з/п, але потрібно залишатися людьми і не показувати свою хамовиту зверхність над клієнтами, а то скоро і клієнти закінчаться... В загальному банк на плаву, а от з обслуговуванням та ставленням до клієнтів слабувато, чи може то я такий балуваний став...
-
Neox
-
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 01.02.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7773550 |
|
|
101069 |
15821188 |
|
|
38157 |
5138436 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|