Хто заробить на Євро 2012... чи варта овчинка виділки
+Додати тему
Відповісти на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
Екс-мер Києва вважає абсурдним будівництво стадіонів При цьому він додав, що "як був противником Євро-2012, так ним і залишається". "Розвивати стадіони в ім'я разового чемпіонату за бюджетні гроші це абсурд! При тому, що ми бідна і хвора країна. Ніякі туристи і сувеніри не покриють цих мільярдних витрат. Єдина користь - дороги. Все інше - надумані фантазії", - підкреслив О. Омельченко.
З 2012 року проїзд у міському транспорті Києва подорожчає. метро 4грн, тролейбус, автобус, трамвай 2.4грн (З інформації на білбордах в метрополітені). Скільки коштуватиме проїзд маршруткою 3-5грн?
Олександр Попов озвучував оптимальну вартість проїзду — 2,4 гривні
У 2011 році на виконання Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу «Укрзалізниця» інвестувала 5,3 млрд грн, повідомляє офіційний портал Кабінету міністрів України.
13. Основним напрямом підтримки сектора сталі в Україні є створення та розвиток внутрішнього ринку збуту шляхом фінансування державних інфраструктурних та промислових програм, у тому числі:
— програм підготовки до Євро-2012 (задекларований обсяг інвестицій — 25 млрд. дол. США, очікуване споживання сталі — до 9 млн. т протягом 2009–2011 рр.);
— відновлення та модернізації основних фондів у транспортній галузі, насамперед оновлення залізничного рухомого складу (будівництво 5 тис. шт. напіввагонів, очікуване споживання сталі — 250 тис. т);
— оновлення та розвитку об’єктів комунального господарства (очікуване споживання сталі — до 1 млн. т щорічно).
14. За розрахунками, 1 млрд. грн. інвестицій в основні фонди передбачає споживання до 25 тис. т прокату. Для споживання 10—11 млн. т прокату та підтримки металофонду на поточному рівні інвестиції інфраструктурних проектів мають становити 400 млрд. грн.
dt.ua/ECONOMICS/ekonomika_ukrayini_19992008_vtrachene_desyatilittya-58867.html Відповідь на питання 'для чого нам євро-2012?' до банальності проста - порятунок металургів всрусь
Волошин Максим 16:41 23.11.2011 Здравствуйте , подскажите пожалуйсто когда вы перестаните считать людей идиотами и прекратите рассказывать нам о том что евро 2012 принесет хоть какую то пользу Украине и обществу. Мы все убедились ,что это лож и фальсификация. Инфраструктура которыю строят якобы под евро 2012 уже сейчас приходит в негодность( дороги в Донецке) Обществу не важен аэропорт который строят за наши деньги но важно метро. не выжны гостиницы а важны дома. И стоимости которые заложены на строительство обьектов очевидно завышены для того что б было легче воровать( это при низких зарплатах и всего остального ) Борис Колесников 13:01 26.11.2011 О том, что Евро принесет пользу и его ждут, говорят соцопросы. 89 процентов ждет Евро, а 68 - считают, что оно принесет пользу. Я не отвечаю на эмоции, но если не будет аэропорта, то и домов, за которые вы так ратуете, тоже не будет, их не за что будет содержать.
tobias Ага, только никто не учитывает тот факт, что прилетая в такую помойку, как нынешний Борисполь ни у одного нормального инвестора не останется вкладывать в эту страны. Если даже из багажа вещи грузчики тырят, как можно говорить о какой-то сохранности инвестиций.
Кстати, недавно видела данные, что в Эмиратах транспорт (главным образом авиатранзит) скоро будет приносить в ВВП больше, чем экспорт энергоносителей. Но нам, конечно же, аэропорты не нужны! Мы ж то поумнее каких-то Эмиратов будем!
elena-onufrienko написав:tobias Ага, только никто не учитывает тот факт, что прилетая в такую помойку, как нынешний Борисполь ни у одного нормального инвестора не останется вкладывать в эту страны.
Що і теперішній Бориспіль з терміналами B,F теж помийка, навіть турецький D не влаштовує? інвестори по-іншому оцінюють інвест-привабливість В Еміратах інші ціни на керосин та тропічний пояс, розвинута туристична галузь. сумний звіт
Экономические ожидания от Евро-2012 могут не оправдаться. Об этом говорится в опубликованном аналитической группой Da Vinci AG отчете Ukrainian Economic Trends Forecast на 2012 год. В отчете отмечается, что убытки от проведения чемпионата могут составить около 6-8 миллиардов долларов. «Эти деньги вряд ли смогут возвратиться в экономику страны в среднесрочной перспективе», — говорится в документе. При этом аналитики приводят данные экономического развития стран с неразвитой инфраструктурой, которые принимали мероприятия подобного уровня с 2002 по 2010 год, свидетельствующие о подобной тенденции. В отчете подчеркивается, что проведение спортивного мероприятия подобного масштаба замедляет рост ВВП в квартале проведения соревнований, а потом в большинстве случаев приводит к его замедлению или падению. При этом показатели роста ВВП до чемпионата всегда выше, чем показатели ВВП после него.