Я примерно так объяснял по телефону, когда платеж попадал на проверку. Пропускали. Правда, не совсем так, слово "крипто" не упоминалось (да я и не это покупал, но достаточно близкое).
|
|
![]() Як Приватбанк вирішує свої проблеми за рахунок клієнтівЗамовила готівку в Приватбанку на 23.04.20. В цей день більше години вистояла в черзі. Далі у відділенні вимкнули світло і, так як відділення працює тільки до 15:00, а було вже 14:45, всіх відправили додому. Хвилюючись за замовлені гроші, я підійшла до працівника банку. Проте адміністратор мене запевнила, що мої гроші нікуди не дінуться і їх можна завтра без проблем забрати в касі банку. На наступний день вистояла в черзі дві години, і ось, коли підійшла моя черга, працівник каси мене просто обрадував. Виявляється мої гроші сьогодні зранку забрали інкасатори з банку. Виявляється у них був технічний збій. Виявляється, щоб забрати мої гроші, мені потрібно знову замовляти готівку. Розмова з адміністратором нічим не допомогла. Адміністратор сказала, що під час карантину замовлену готівку, яку не забрали, обов'язково забирають наступного дня. Вчора працівник банку чомусь не міг сказати мені цього. Також ніхто з працівників банку не зателефонував, не відправив мені повідомлення про те, що мені не треба півдня стояти в черзі, що мені потрібно знову замовляти готівку…
Далі телефоную в Приватбанк на 3700. Протягом години ніхто с операторів не взяв слухавку! Тобто з'єднатися з оператором неможливо по телефону!!! Далі спілкуюся в чаті із працівником банку. Який нічим мені не допоміг… Я була готова приїхати в інше місто для того, щоб забрати свої кошти, за свій рахунок. Але ні, це не можливо! Мені тільки запропонували замовити готівку на понеділок – 27.04.20, або ж конвертувати кошти онлайн. Дякую, мені потрібно сплатити кредит до 25 квітня. Дякую, я втрачаю на вашій онлайн конвертації 1600 грн!!! Я не просто так замовляю готівку в касі Приватбанку і конвертую її в іншому банку, де курс набагато кращий і вигідніший. Тобто в Приватбанку був технічний збій, але ніяких альтернатив для вирішення проблеми, яка виникла з їх сторони, за їх вини НЕМАЄ. Компенсацій не передбачено. Розмови з керівництвом не передбачено. Не передбачено, щоб клієнт конвертував гроші за тим курсом, яким я планувала знімати в іншому банку. Не передбачено, щоб не нараховувати клієнту відсотки за кредит, який я не можу сплатити з вини банка. Тобто технічний збій на стороні банка — це проблема клієнта. Конвертуйте гроші тепер за нашим курсом, і втрачайте 1600 грн. Не хочете — платіть відсотки за кредит. Не хочете — нічим не можете допомогти. Проблема банка — проблема клієнта. Аплодую! ![]() Немає в житті справедливості... ![]() Порада: не можеш змінити ситуацію, зміни своє ставлення до неї. Це дрібниці життя! Думайте про високе небо! ![]()
![]() Re: Приватбанк![]() Приват організував так роботу, що кругом під працюючими відділеннями натовпи народу не менші як на Пасху до МП. Терміналів купа не працює. Востаннє редагувалось Ой+ в П'ят 24 кві, 2020 17:32, всього редагувалось 1 раз.
![]() Таки придется потерять 1600, чтоб не потерять намного больше.
Смотрел недавно по телевизору занятную психологическую передачу. В одном из сюжетов проводили аукцион, лот - купюра 20 долларов. Стартовая цена 1$. Дополнительное условие - тот кто сделал предпоследнюю ставку тоже вносит эту сумму. Короче купюру продали за 40$, а проигравший доплатил ещё 39. Немного напомнило ваш случай.
![]() Re: ПриватбанкЩо і на якій підставі банк повинен Вам компенсувати? Як цю компенсацію відобразити у бухгалтерському обліку? Як фінансові втрати від відключення світла? Банк у повному складі вже починає плакати гіркими сльозами. Можливо, це навчить Вас у таких серйозних речах не відкладати усе на останню мить і завжди мати резервні варіанти.
|
|