|
Платіжна система EasyPay |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
ФінТех, Міжнародні платіжні системи, Пластикові картки Visa, MasterCard, American Express, обмін та переказ грошей, еквайрінг та прийом платежів. Електронні грошові системи PayPal, WebMoney, Яндекс-Деньги, РБК-money питання придбання тощо.
Додано: П'ят 07 лип, 2017 11:49
mixa Доброго дня, 1. Підкажіть, будь ласка, яке питання Вас цікавить? Також Ви можете залишити контактний номер телефону та з Вами зв'яжеться наш фахівець для вирішення даного питання. Або чекаємо від Вас інормацію у приватні повідомлення щодо платежу який Вас цікавить. 2. На лінію нашого контакт-центру надходить велика кількість звернень, швидше за все в той період часу, коли Ви намагалися додзвонитися, лінія була перевантажена. 3. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення електронну адресу з якої надсилали лист. Дякуємо Вам за розуміння!
З повагою, команда EasyPay!
-
EasyPay
-
- Експерт
-
- Повідомлень: 211
- З нами з: 16.09.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
- Профіль
-
-
Додано: П'ят 07 лип, 2017 12:10
mixa написав:По телефону вам можуть хіба що розказати інформацію яка і так є на сайті чи в вашому особистому кабінеті.
ага это точно ... телефонна любов
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 39097
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
- Профіль
-
9
5
2
Додано: П'ят 07 лип, 2017 14:25
EasyPay написав:mixaДоброго дня, 1. Підкажіть, будь ласка, яке питання Вас цікавить? Також Ви можете залишити контактний номер телефону та з Вами зв'яжеться наш фахівець для вирішення даного питання. Або чекаємо від Вас інормацію у приватні повідомлення щодо платежу який Вас цікавить. 2. На лінію нашого контакт-центру надходить велика кількість звернень, швидше за все в той період часу, коли Ви намагалися додзвонитися, лінія була перевантажена. 3. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення електронну адресу з якої надсилали лист. Дякуємо Вам за розуміння! З повагою, команда EasyPay!
Перш за все, що значить "Дякуємо Вам за розуміння!". Я НЕ розумію: НЕ розумію як може буди така велика кількість збійних платежів постійно і ви з цим нічого не робите, НЕ розумію як можна так по-свинськи обходитись з клієнтами не надаючи їм ніякої підтримки по телефону хоча вона заявлена, НЕ розумію чому ви відповідаєте і тут на форумі і на мейл вибірково і лише тоді, коли вилити на вас відро бруду. Тепер що-до циферок якими ви позначили свої коментарі(відповідями це назвати важко) до моїх зауважень: 1. Хіба я не чітко сформулював навіть не питання а твердження, хіба я не писав перед тим в особистих повідомленнях і тричі на форумі свої питання, ви на них спромоглися відповісти? НІ навіть не намагались! Просто ігнорували. Ви пишете, що у вас "велика кількість звернень". Хіба це нормально ? Якщо б система нормально працювала, то як могла б бути "велика кількість звернень" ? 2. Тут одні емоції. До чого тут взагалі: "На лінію нашого контакт-центру надходить велика кількість звернень". Як ця фраза взагалі стосується цифри 2 мого повідомлення ??? Але все ж відповім вам про завантаженість - це верх свинства, коли після очікування на лінії 4 хв. 20 сек. рівно ви автоматично скидаєте дзвінок навіть якщо моя черга змістилась з 15-ї позиції на 1 першу і до з'єднання скоріш за все лишались лічені секунди. Мені довелося телефонувати 7 раз! Ви так економите на дзвінках на 0800 ? Гарна економія заміть 5 хв. отримали 4хв20сек * 7 , ну і мій час ви напевно взагалі не рахуєте в своїй системі "швидких" і "зручних" платежів. Загалом ваш кал-центр по факту НЕ виконує функцій служби підтримки і лише працює в інформаційному режимі. Це так через велику завантаженість? Просто не встигають по суті відповісти на запитання всіх клієнтів і всім кажуть: "сам дурак звертайся в банк, з повагою команда ізяпей дякую за розуміння" ? 3. Вже відповіли на мейл, після повторного звернення. Так ви і тут відповідаєте через раз на приватні повідомлення, хіба ні ?
-
mixa
-
-
- Повідомлень: 312
- З нами з: 25.04.14
- Подякував: 315 раз.
- Подякували: 22 раз.
-
- Профіль
-
Додано: П'ят 07 лип, 2017 18:07
Добрий день, mixa! Прийміть, будь ласка, щирі вибачення за незручності, які було завдано Вам в результаті роботи компанії. Нажаль, компанія дійсно має тимчасові труднощі в роботі, що спричиняє збої в перерахуванні коштів та впливає на якість служби підтримки. Наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб якомога швидше усунути всі проблеми та покращити роботу сервісу. Ми розуміємо Ваше занепокоєння та роздратування, тому намагаємося зробити все можливе, щоб вирішити питання наших клієнтів. Нам дуже шкода, що клієнту необхідно чекати свої кошти довше звичайного і це очікування спричиняє додаткові незручності як для клієнта так і для компанії. Ми хвилюємося за проблему кожного нашого клієнта, але, на сьогоднішній день у нашої служби підтримки немає технічних можливостей опрацьовувати звернення клієнтів миттєво. Ми розраховуємо на те, що найближчим часом всі труднощі будуть подолані і сервіс покращиться. Дякуємо, що залишаєтесь з нами.
З повагою, Команда ЕasyРay!
-
EasyPay
-
- Експерт
-
- Повідомлень: 211
- З нами з: 16.09.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
- Профіль
-
-
Додано: П'ят 07 лип, 2017 18:23
EasyPay написав:Нажаль, компанія дійсно має тимчасові труднощі в роботі, що спричиняє збої в перерахуванні коштів ... З повагою, Команда ЕasyРay!
держитесь там,хорошего настроения,всего доброго
-
Мизантрóп
-
-
- Повідомлень: 7426
- З нами з: 03.12.14
- Подякував: 1560 раз.
- Подякували: 1427 раз.
-
- Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 07 лип, 2017 18:36
EasyPay ..міняйте поки не пізно партнера - Форвард то не партнер -то скунс ....Принаймні заведіть ще одного партнера для диверсифікації...бо багато хто просто з неадекватним в обслуговуванні банком працювати не хоче- робіть висновки.....
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7339
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 402 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
- Профіль
-
Додано: П'ят 07 лип, 2017 19:34
-VICTOR- написав:EasyPay ..міняйте поки не пізно партнера - Форвард то не партнер -то скунс ....Принаймні заведіть ще одного партнера для диверсифікації...бо багато хто просто з неадекватним в обслуговуванні банком працювати не хоче- робіть висновки.....
Люто, скажено плюсую...
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 30199
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2190 раз.
- Подякували: 2291 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 12 лип, 2017 13:25
Добрый день! Сегодня сервис погряз в собственных сбоях!? Дозвониться в поддержку невозможно. Звонки после ожидания в очереди тупо сбрасываются! А теперь о сути проблемы: оплачивал одесскую коммуналку в отличие от предыдущих месяцев квитанцию об оплате получил полупустую. Поля ПІБ, Адреса, Отримувач, ЄДРПОУ, Банк отримувача, МФО, р/р, призначення платежу - не заполнены! Деньги ушли в никуда? ID транзакций: 558783379, 558783378, 558783377
Жду заполненных нормально квитанций и гарантий, что деньги поступят по адресу.
-
consul
-
-
- Повідомлень: 397
- З нами з: 11.03.13
- Подякував: 2123 раз.
- Подякували: 33 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Чет 13 лип, 2017 22:11
Шановний представник компанії ІзіПей! До якого часу ваша компанія буде в екселі (це у 21 столітті!) передавати дані про платежі вашим партнерам в Банк ПУМБ? ЗНОВУ втрачені УСІ платежі УСІХ клієнтів за 10.07.2017. Невже так складно налагодити процес? Невже легше постійно вибачатися, ніж відпрацювати помилки? Навіщо Вам колл-центр, якщо він вічно несе відверту єрєсь? Прошу шановного представника дати підзатильник вашим програмістам з Пакістану та знайти платежі клієнтів. Зрозумійте, від вчасності та адекватності ваших дій залежить вчасність оплати кредитів ваших же партнерів. ІД платежу скинув у ПП.
-
korovas2
-
-
- Повідомлень: 464
- З нами з: 06.03.15
- Подякував: 161 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Чет 13 лип, 2017 22:15
А как быстро наличка доходит от терминала EasyPay до одноимённой дебетной карты?
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10487
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
864 |
343577 |
Суб 21 жов, 2023 12:41 valya
|
|
9 |
12439 |
Суб 20 лют, 2021 22:18 valya
|
|
0 |
15767 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|