Какую это "нашу кодлу"? А с тем, что независимо от политической раскраски - согласен, но, к сожалению, наблюдаем обратное...
Что касается "нас", "вас", "их":
Источник: pidpr.com/load/zajava_koordinacijnoji_radi_agomsbu_radi_gromadskogo_rukhu_vilnij_prostir_shhodo_represij_v_luganskij_oblasti/1-1-0-1698м.Запоріжжя, вул. Жуковского32 оф 10
тел./факс т. +380 61 220 77 16
Вих.№55-08-11 від 08 серпня 2011 р.
Заява Координаційної ради Асамблеї
громадських організацій малого і середнього бізнесу України,
ради Громадського руху «Вільний простір»
Дипломатичні місії іноземних держав
Парламентська Асамблея Ради Європи
Адміністрація Президента України
Шановні панове!
Україна приєдналась до Ради Європи 9 листопада 1995 року. При вступі вона зобов’язалась дотримуватись своїх загальних обов’язків згідно зі Статутом Ради Європи, а саме плюралістичної демократії, верховенства права та захисту прав людини і основних свобод усіх осіб під її юрисдикцією.
Особливо ми наголошуємо на анонсованому зобов’язанні захисту прав і основних свобод громадян.
На жаль, свої зобов’язання держава Україна не виконує.
Ми неодноразово звертались до Ради Європи за допомогою при здійсненні силовими структурами України репресій щодо учасників акцій спротиву, особливо по завершенні Податкового майдану, системних порушеннях законодавства та Конституції України і, як правило, таку підтримку отримували на найвищому рівні.
На жаль, з того часу ситуація суттєво погіршилась. Ми знову змушені просити Вашої підтримки, оскільки розвиток подій набуває загрозливого системного характеру.
Проілюструвати цю системність хочемо на прикладі лише одного регіону – Луганської області. Оскільки представники наявних державних інституцій в Україні незмінно володіли виключними правами на здійснення владних повноважень у цій та сусідніх областях, розвиток подій на Луганщині є прелюдією до української реальності найближчого майбутнього.
Що характерно для ситуації в цій області зараз?
1. Абсолютна бездіяльність силових правоохоронних структур, покликаних захищати права громадян України, їх самоусунення у випадках виникнення серйозних конфліктів між громадянами та злочинними утвореннями. Яскравою ілюстрацією сказаного є доля Геннадія Фіміна – підприємця з міста Свердловськ, що звернув увагу владних структур на незаконний видобуток вугілля у місті. Наслідок для нього – побиття, підпал автомобіля, розбійний напад на будинок. Реакція міліції до останнього моменту – відсутність складу злочину.
2. Нездатність суду приймати рішення у правовому полі. Максимально, що може суд – повернути справу на додаткове розслідування, будуючи у такий спосіб компроміс між совістю та високими приватними інтересами. Наочний приклад – доля правозахисника з міста Сєверодонецьк Рими Білоцерківської, що мала сміливість організувати спротив незаконному вилученню прибудинкової території під приватне будівництво. Наслідок її правозахисної діяльності – обвинувачення на припущеннях та доказах, отриманих незаконним шляхом, та статус невиїзної. Щоб позбавити правозахисника здатності боротись, руйнується бізнес, зокрема практикуються незаконні відключення електроенергії та газу при існуючих договірних відносинах. Електроенергію відключили на базі рішень судів, які приймались заднім числом. А газ взагалі відключили, не розриваючи угоди.
3. Нищення бізнесу на базі анонімної заяви (практика так званих фактичних перевірок) з абсолютною відсутністю відповідальності ініціаторів та причетних посадовців правоохоронних органів до цього беззаконня. Найкращий приклад – справа підприємця Ігора Запрудського, активного учасника Податкового майдану, одного з профспілкових активістів Луганська, чий бізнес на досить довгий період часу у такий спосіб було зруйновано та позбавлено можливості вести активну громадську діяльність. Людину, що пережила клінічну смерть, інваліда ІІ групи було фактично позбавлено засобів до існування.
4. Побиття профспілкових лідерів, погрози та їх здійснення щодо членів їх сімей стали звичайною практикою. За словами голови незалежної шахтарської профспілки міста Свердловськ Костянтина Ільченка, їх доля сьогодні все більше нагадує поле військових дій.
Такі факти є лише ілюстрацією системних та тотальних порушень щодо жителів даного регіону.
Чи такого майбутнього заслуговує одна з європейських держав?
Ми просимо Вашого втручання та постійного моніторингу ситуації з дотримання прав людини в Україні. Зазначимо, що наслідком такого розвитку подій може стати хаос та соціальний вибух. Для нас також важливо, щоб ПАРЕ звернула особливу увагу на подальшу долю усіх осіб, названих у цьому листі.
Додаткова інформація:
politiko.ua/blogpost66401
svetiteni.com.ua/1008-gor-zaprudskiy.-zayava-pro-zlochin.html
Заява Координаційної ради АГОМСБУ, ради Громадського руху «Вільний простір» щодо репресій в Луганській області
Источник: pidpr.com/load/zvernennja_do_diplomatichnikh_misij_inozemnikh_derzhav_parlamentskoji_asambleja_radi_evropi_zasobiv_masovoji_informaciji/1-1-0-1709 Звернення до Дипломатичних місій іноземних держав, Парламентської Асамблея Ради Європи, засобів масової інформаціїДипломатичні місії іноземних держав
Парламентська Асамблея Ради Європи
Засоби масової інформації
Адміністрація Президента України
Шановні панове!
Українська Радянська Соціалістична Республіка приєдналась до Ради Європи 9 листопада 1995 року. При вступі Українська Радянська Соціалістична Республіка зобов'язалась дотримуватись своїх загальних обов'язків згідно зі Статутом Ради Європи : плюралістичної демократії, верховенства права та захисту прав людини і основних свобод усіх осіб під її юрисдикцією.
15.07.1997 року вже унітарна Республіка Україна ратифікувала Європейську хартію місцевого самоврядування, створивши цим передумови для запровадження в систему керування державою європейських принципів організації публічної влади.
06.07.1999 року унітарна Республіка Україна ратифікувала Оргунську конвенцію , взявши на себе гарантії по забезпеченні прав громадськості в управлінні державними справами.
Особливо ми наголошуємо на анонсованому зобов'язанні унітарної Республіки Україна захисту прав і основних свобод громадян.
На жаль, свої зобов'язання унітарна Республіка Україна не виконує, грубо порушуючи міжнародні зобов»язання та права своїх громадян, вихідців з корінного народу України.
Так у місті Черкаси громадянином С. Одаричем від імені неутвореної Черкаської міської Ради була створена організована група, яка розпочала в незаконний спосіб знищення системних органів місцевого самоврядування Соснівського та Придніпровського районів, створених ще за часів Української Радянської Соціалістичної Республіки.
Станом на 09.08.2011 року цією групою було вчинено понад 20 нападів на приміщення територіальних громад Соснівського та Придніпровського районів, у яких розташовані комітети самоорганізації населення цих районів, в результаті чого їх приміщення було захоплено та пограбовано, викрадено документи та побито жінку - голову одного з комітетів самоорганізації населення.
В порушення чинного законодавства, незаконно були закриті банківські рахунки цих комітетів самоорганізації населення, а кошти територіальної громади привласнено.
Всі безчинства робились за участю та з допомогою службових осіб СБУ, міліції та прокуратури.
Згідно законодавства унітарної Республіки Україна, органи самоорганізації населення районів у містах з районним поділенням унітарної Республіки України є однією з найголовніших ланок безпосереднього управління територіальних громад Соснівського та Придніпровського районів у місті Черкаси, тому захоплення їх приміщень, згідно положень ст.109 Кримінального кодексу України, кваліфікується як захоплення державної влади корінного народу унітарної Республіки Україна, встановленої положеннями ст.5 Конституції України та положеннями Декларації ВР УРСР від 16.07.1990р. «Про державний суверенітет України».
Неодноразові звернення до Президента України залишились без відповідного реагування.
Тому територіальні громади Соснівського та Придніпровського районів міста Черкаси змушені звертатись до Вас за підтримкою, оскільки розвиток подій набуває загрозливого системного характеру, так як ставить вказані територіальні громади корінного народу України у необхідність створення надзвичайних комітетів та надання Президенту України спеціальних доручень для ліквідації захоплення системних органів державної влади, встановленої положеннями ст.7 Конституції України, в межах національно - адміністративних територіальних одиниць Соснівського та Придніпровського районів міста Черкаси.
Ми просимо Вашого втручання та постійного моніторингу ситуації з дотримання прав людини та територіальних громад в унітарній Республіці Україна.
Зазначимо, що наслідком такого розвитку подій може стати хаос та соціальний вибух.
Для нас також важливо, щоб міжнародна спільнота, уряди демократичних країн та ПАРЕ звернули особливу увагу на подальшу долю авторів цього листа.
З повагою,
Голова територіальної громади Придніпровського району у м. Черкаси
С. Сурай
Голова територіальної громади Соснівського району у м.Черкаси
В. Миколенко
И это только насколько самых последних примеров!
Если вообще такая возможность будет...