Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
akurt написав:після того, як закінчилася Програма CUAET
Знайомі потроху адаптуються в Вінні-пуху. Дівчині роботу знайти важко, але якщо є знання англійської, то є і оплачувана волонтерська робота - переклад для інших приїзджих, що мову не знають. Послуги такого волонтера-перекладача оцінюються в дві мінімалки - 30 канадійських долярів на годину
M-Audio написав:Когда это для украинцев закрыли SWIFT? IMHO всё работает, если кому надо, другое дело, что популярностью среди населения не пользуется из-за дороговизны.
Так оказывается, «все работает»? «Если кому надо»? Шик! Я просто не знал, что отменен пункт 14 Постановления НБУ номер 18 от 24.02.2022 с многочисленными изменениями, последнее из которых - номер 24 от 20.02.2024. Вон оно, IMHO какое… Сильная штука, это IMHO… https://zakononline.com.ua/documents/sh ... 5___766352
А, я немного не о том. То, что украинское правительство обложило своих же граждан ограничениями, это не то же самое, что "свифт запретили". А вот, кстати, неужто пересичный в оркостане может прийти в банк, и отправить свифт-перевод куда вздумается? Не может же. И не потому, что "родное" правительство запрещает, а потому что международные санкции. Вот это я называю "запретили".
The_Rebel написав:П.с. Я думаю, коефіцієнт по страхуванню у нашого українця має буде драконівським. Принаймні, такі показники як вік до 25 років, стаж до 3х років, а зараз ще й наявність аварій - у Англії збільшили б страхові платежі в рази
Також про це подумав одразу. Що ой не в одну тисячу доларів ця пригода стане. Це ж не просто аварія, а тотал. Це те, про що зняті сюжети на телеканалах, стосовно електричних авто. Коли подряпина на корпусі батареї оцінюється страховою як тотал, бо бачте в ділерів немає технологічних інструкцій з перевірки пошкоджень батареї, і вони вимушені пропонувати лише заміну, а прайс на нову батарею із роботою вищій за ціну нового авто. Тому тотал і підняття страхових премій в рази.
M-Audio написав:Я думаю, коефіцієнт по страхуванню у нашого українця має буде драконівським.
Відповідь отримав про "драконівське" таку: "Здравствуйте, что со второй стороной я не знаю, не связывался с ними. Цена на страховку не меняется, а вот за права цена выросла. У виноватой в аварии стороны снимают определенное количество баллов и поднимают цену.... Ща права раз в год нужно платить"... Примітка: в Канаді цікава система для водіїв: якщо ти початківець то маєш 0 (нуль) умовних балів. Якщо керував авто 1 рік без проблем - отримай 1 умовний бал, за 2 роки - 2 бали і так далі. Це впливає на щорічну оплату "за права" - щось типу податку на водіїв. Цей хлопець в результаті аварії отримав МІНУС 5 балів. І тепер замість 80 доларів на рік наступний раз заплатить 470 доларів. Ось так "дракончик" потанцював...
Взагалі Страхові компанії працюють зовсім по-іншому, ось ще випадок коли страхова компанія виплатила НАШОМУ легіню майже повну вартість авто.
Востаннє редагувалось akurt в Сер 01 тра, 2024 18:40, всього редагувалось 1 раз.
akurt написав:після того, як закінчилася Програма CUAET
Знайомі потроху адаптуються в Вінні-пуху. Дівчині роботу знайти важко, але якщо є знання англійської, то є і оплачувана волонтерська робота - переклад для інших приїзджих, що мову не знають. Послуги такого волонтера-перекладача оцінюються в дві мінімалки - 30 канадійських долярів на годину
если верить блогерам, то в Канаде с работой сейчас напряг. 30 - это очень неплохо как для Канады. Оплачиваемая волонтерка - еше такого не слышал
Мабуть вірно. За останніми повідомленнями з родини моєї племінниці в Канаді: а) роботу знайти НЕ можуть. Ні чоловік, ні жінка. б) в такій же ситуації - сотні і тисячі наших, які бродять та все шукають та шукають...
Дивного майже нічого немає: кваліфікація = 0, досвід = 0, знання мови = 0. Зараз витрачають час на те, що ходять на всілякі курси. Безкоштовні.
P.S. Але не все так погано: дали команду батькам готувати під здачу їх 3-к квартиру в Анталії, яка ще тимчасово стоїть закритою.
🪪Имеешь права категории🅱️ ? Нам необходим водитель для пассажирских перевозок по Европе! Мы предлагаем: ✅Лучшие условия труда ✅Стабильную оплату за рейс до 5000$ ✅Оплата в конце рейса Требования простые: 👉🏻Нахождение в еврозоне 👉🏻Возможность выполнять дальние поездки 👉🏻Свой или арендованный транспорт ✍🏻Напишите нам для получения подробной информации
А вы говорите "с работой тяжело". Правда, есть нюанс... Интересно, почему ФБ не блокирует эту хрень?
🪪Имеешь права категории🅱️ ? Нам необходим водитель для пассажирских перевозок по Европе! Мы предлагаем: ✅Лучшие условия труда ✅Стабильную оплату за рейс до 5000$ ✅Оплата в конце рейса Требования простые: 👉🏻Нахождение в еврозоне 👉🏻Возможность выполнять дальние поездки 👉🏻Свой или арендованный транспорт ✍🏻Напишите нам для получения подробной информации
А вы говорите "с работой тяжело". Правда, есть нюанс... Интересно, почему ФБ не блокирует эту хрень?
Машина должна быть ауди, а права на имя Джейсона Стейтема?
rjkz написав:Машина должна быть ауди, а права на имя Джейсона Стейтема?
Тут чем неприметнее - тем лучше. Обязательны тонированные стекла. Возить нелегалов с беларусской границы в Джёрман или еще куда подальше. График работы 1 неделя в 5 лет.
Все не так погано. Такий бізнес існує та продовжує існувати з модифікаціями: В 2022/2023 роках був дуже популярним бізнес «Перегоню ваше авто по Європі». При чому переглянули і з України і в Україну. Такси були не малі: мінімум 100€ в день для водія+ витрати на готель, пальне, платні дороги аби мости. В мене на звʼязку був водій з Одеси (виїзний) - я інколи давав замовлення. Із самого примітного - хотів навіть сам взятися: Анталія-Ніцца - 3000 км. Пані оплатила людині 1000€. Їхала в тому ж авто (власниця, але сама керувати боялася). Був досить непоганий заробіток у людей. Саме цікаве замовлення у того мого приятеля було після появи фільма «Батальйон Монако».
Зараз новинка: вантажні перевезення «домашній переїзд». Тут взагалі наші люди - я не один раз писав «кмітливі та вигадливі» - попереду планети всієї : якомусь дальнобійнику в США в не насниться. Наприклад, знаю точні цифри останнього замовлення: Рейс Львів - Анталія, приблизно 2096 кілометрів, вартість 1 кілометра 1,40€. Приблизно вартість рейсу 2934€. Є додаткові витрати в один бік: платні дороги, платні мости, митниця.
Всі ІТ-ники можуть нервово курити обабіч…
Востаннє редагувалось akurt в Чет 02 тра, 2024 14:49, всього редагувалось 1 раз.