Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 234235236237238 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: Чет 12 січ, 2012 12:53

  Юля Кіндра написав:якуємо вам за коментар. Договори в Ерсте Банку складені таким чином, щоб бути зручними для клієнтів та водночас відповідати вимогам банківського законодавства. Так, пункт про передачу інформації третім особам є необхідним, адже вся інформація про клієнтів є банківською таємницею, тому, коли нам потрібно вводити інформацію про клієнта в базу, передавати дані для проведення маркетингових досліджень чи слати клієнтам листи — це вже є передача інформації про клієнта третім особам. Цілком погоджуюсь, що надійсність це і є довіра, і наш банк повністю несе відповідальність за конфіденційність інформації клієнта, в тому числі і за дії своїх партнерів чи підрядників, які також підписують договори про нерозголошення інформації.


Спасибо Юлия за разъяснение!
Жаль в договоре этого не описано. Наверно можно было бы как-то смягчить этот пункт, конкретизировать.
А пока он звучит так, как будто банк хочет снять с себя всю ответственность за неразглашение.

  Myst1Que написав:Много слышал об этом банке, но по отзывам знакомых так и не понял, стоит ли в него обращаться. Что Вы скажите?


На мой взгляд, это наинадежнейший иностранный банк в Украине.
ua-ua-ua
 
Повідомлень: 994
З нами з: 02.01.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 141 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 12 січ, 2012 13:34

Myst1Que, крім того, що я клієнтка Ерсте Банку, я ще й працюю в банку, тому рекомендації будуть суб'єктивними))) Можу погодитися з більшістю сказаного ТупУм. До речі, комісія 0% за зняття готівки з банкоматів має свої обмеження - це комісія на зарплатні карти, і таку комісію можна отримати до 8 разів на місяць (в будь-яких банкоматах). При цьому, звичайно у банкоматах Ерсте, а також у мережі УкрсоцБанку, комісії за зняття готівки немає.
Щодо депозитів, то ставки в Ерсте зараз досить хороші. Оптимальні ставки за трьохмісячними гривневими депозитами - на рівні 17%. При цьому є два хороших продукти - депозити, що працюють в режимі поточного рахунку.
Ставки за кредитами, порівняно, не високі. При цьому вимоги до позичальників досить жорсткі. Також можна швидко отримати кредит готівкою(якщо все добре з документами, то за один день).
Детальніше про банк і продукти можна почитати в нас на сайті www.erstebank.ua. Хоча, для прийняття остаточного рішення найкраще прийти у відділення і поспілкуватися з менеджером, адже найбільше вам треба буде спілкуватися з вашим менеджером:)
Якщо у вас будуть конкретні запитання - буду рада відповісти.
Сподіваюся ви станете нашим клієнтом :)
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 12 січ, 2012 15:00

Myst1Que, я полностью соглашусь с мнением ТупУма, из-за отсутствия наплыва на кассы качество обслуживания возростает, так как клиенту можно уделить больше внимания, небоясь забрать время у следующего клиента, бывают конечно случаи некачественного обслуживания, но они, как говорится, в поле погрешности.
По депозитам банк один из самых надежных в Украине, но, в тоже время и нет заоблачных ставок, что логично.
Для того чтобы решить связывать ли Ваше будущее с Эрсте Банком, лучше всего будет подойти в ближайшее отделение и решить самому подходит или нет.
akula grandis
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 12 січ, 2012 19:03

AlexJ Дякую за ваші питання. Вибачте за затримку із відповіддю, але вона вимагала детального обговорення закону «Про персональні дані» за колегами юристами. Перед тим, як відповідати на ваші запитання, хочу наголосити, що персональні дані (відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована) не є банківською таємницею (інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, і розголошення якої може завдати матеріальної чи моральної шкоди клієнту). Тобто в рамках використання персональних даних банк ні в якому випадку не розголошує банківську таємницю. Для нас важливо, щоб клієнти нам довіряли, і збереження банківської таємниці для нас є принциповим питання.

Тепер, відповідаю на ваші запитання:

1. "коли нам потрібно вводити інформацію про клієнта в базу, передавати дані для проведення маркетингових досліджень чи слати клієнтам листи"
Это в Вашем банке исчерпывающий список видов (путей) передачи информации о клиенте третьим лицам или есть и другие (перечислите и их - при наличии)?
Ні, це не вичерпний перелік. Ми також використовуємо персональні дані клієнтів для СМС розсилок, наприклад, з інформацією про нові продукти банку і т.д.

2. "коли нам потрібно вводити інформацію про клієнта в базу"
Какую (чью) базу Вы имели в виду? Если собственную, Вашего банка - то где здесь третьи лица? Если же не свою собственную - то перечислите все базы с их держателями (третьими лицами), куда передаются (передавались) данные о клиентах.
4. Укажите статью закона, которая требует от (обязывает) клиента при заключении депозитного договора давать согласие на передачу своих данных банком для проведения маркетинговых исследований третьими лицами и/или пополнения баз третьих лиц.
В першу чергу, йдеться про наші власні бази. Відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» та частини 6 статті 6 Закону «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом. Тобто фактично, ми не можемо заносити інформацію про клієнта (ПІБ, контакти тощо) в базу банку без попередньої згоди клієнта. Письмова згода має бути належно оформлена у письмовому вигляді та скріплена підписом клієнта.

3. "передавати дані для проведення маркетингових досліджень"
Укажите, каким фирмам, организациям, учреждениям и т.п. банк передавал данные о клиентах для проведения маркетинговых исследований в 2011 г.
Какие фирмы в списке планируемых получателей данных о клиентах в 2012г.?

Нашими партнерами в проведенні маркетингових досліджень є GfK та IMAS International.

4. Можно ли заключить доп. соглашение к "неприкасаемой болванке" договора, в котором банк по требованию клиента обязуется не предоставлять его данные для маркетинговых исследований и/или пополнения баз третьих лиц?
Договори для роздрібних клієнтів є уніфікованими і для того аби всі процеси відбувалися швидко ми намагаємося уникати їх зміни. Втім, ми відкриті до обговорення. Якщо ви зацікавлені в тому аби відкрити депозит в банку, і вам принципово, щоб вас не включали в маркетингові дослідження і т.д., будь ласка, напишіть в приват в якому відділенні ви хотіли б відкрити депозит і я вам відпишуся, про те чи зможемо ми запропонувати вам індивідуальний додаток до договору. На з’ясування цього питання буде потрібно ще деякий час.

5. "коли нам потрібно... слати клієнтам листи — це вже є передача інформації про клієнта третім особам" "наш банк повністю несе відповідальність... і за дії своїх партнерів чи підрядників, які також підписують договори про нерозголошення інформації"
Приведите, для подтверждения, договор с "Укрпоштой", где она обязуется не разглашать и что именно.
Ви розумієте, що договори з підрядниками не є інформацією, яку ми можемо розміщати на форумі.

Ми, як і будь-який інший банк не можемо працювати з клієнтами без використання їхніх персональних даних. Оскільки ми намагаємося дотримуватися відвертості у відносинах з клієнтами, то повідомляємо про це з дотриманням чинного законодавства – у відкритій формі, зі згоди та з повідомленням клієнтів. Звідси й відповідні положення у договорах.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 16 січ, 2012 11:06

rov Вибачте за незручності, і, насправді, дякую за інформацію. Нам дуже корисний ваш відгук. Завдяки вашій інформації з касирами відділення на Хрещатику була проведена додаткова робота, і, я переконана, на майбутнє вони будуть більш уважні та проактивні в спілкуванні з клієнтами. Щодо помилки менеджера, очевидно він недочув вашого питання і озвучив вам ставку в гривні. Насправді, всі менеджери добре знають які ставки за депозитами є в банку, і приблизно орієнтуються по ситуації в інших банках.
В будь-якому випадку, вибачте за незручності. Я рада, що в результаті вам вдалося забрати свій депозит і не витрати надто багато часу у відділенні.
Якщо вас все ще цікавлять доларові депозити, то ми підняли по них ставки до 5,75% на річний депозит.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 16 січ, 2012 17:36

  Юля Кіндра написав:Договори для роздрібних клієнтів є уніфікованими і для того аби всі процеси відбувалися швидко ми намагаємося уникати їх зміни. Втім, ми відкриті до обговорення.


В Договорі на відкриття карткового рахунку є пункт :

У випадку зміни Тарифів Банку за розрахунки Карткою в торгівельній мережі та підприємствах cфери послуг, Банк повідомить Клієнта у встановленому в цьому Договорі порядку.


І далі в тексті договору цей "порядок" ніяк не обумовлюється.

Крім того, в договорі не вказується , по якому тарифному пакету буде обслуговуватись рахунок.

Вважаю це суттєвим недоліком.

Також, в роздруківці тарифів, якщо раніше були позиції , де в графі "Тариф" було написано "безкоштовно", тепер стоїть "тарифікується в інших видах послуг". Піди зрозумій, що це означає.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4426
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 16 січ, 2012 18:19

Ferlakur, дякуємо за коментар. Ми поспілкуємося з нашими юристами про ці пункти та обовязково надамо відповідь.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 16 січ, 2012 20:52

Акція «Ще більші проценти
за вкладами в Ерсте Банку»

в банке акция!!!! А когда она до всех отделений дойдет!!!! В нашем отделении про акцию не слышали и стреч-карт нет.
Kvartal-34
 
Повідомлень: 250
З нами з: 31.03.10
Подякував: 184 раз.
Подякували: 20 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 16 січ, 2012 20:55

Re: Ерсте

Акція «Ще більші проценти
за вкладами в Ерсте Банку»

16 січня 2012 року у рамках депозитної рекламної кампанії розпочинається акція «Ще більші проценти за вкладами в Ерсте Банку», в який наші клієнти мають шанс самостійно збільшити свою процентну ставку до 22% річних.
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 16 січ, 2012 20:58

  kuynka написав:Акція «Ще більші проценти
за вкладами в Ерсте Банку»

16 січня 2012 року у рамках депозитної рекламної кампанії розпочинається акція «Ще більші проценти за вкладами в Ерсте Банку», в який наші клієнти мають шанс самостійно збільшити свою процентну ставку до 22% річних.

не дали мне сегодня такого шанса... почему-то
Kvartal-34
 
Повідомлень: 250
З нами з: 31.03.10
Подякував: 184 раз.
Подякували: 20 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 234235236237238 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама