Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 236237238239240 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: Пон 23 січ, 2012 15:28

"ЭРСТЕ" и "Универсал" в новостях на 5 канале

http://5.ua/newsline/247/0/86545/
Guru2011
 
Повідомлень: 171
З нами з: 20.08.11
Подякував: 1 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 січ, 2012 10:06

  Юля Кіндра написав:Ferlakur, дякуємо за коментар. Ми поспілкуємося з нашими юристами про ці пункти та обовязково надамо відповідь.

Крепко задумались юристы....

Кстати, я вот 16 числа открыл счет, вчера позвонил в отделение узнать, готова ли карточка, сказали: карточка есть, а пин-кода еще нет. Так бывает?
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 25 січ, 2012 10:42

Re: Ерсте

Пока юристы собираются с мыслями....

Возникли еще вопросы.

1. В Договоре читаем:

Клієнт та/або Довірена особа Клієнта використовує Картку та КР у порядку, визначеному цим Договором,«Правилами ведення поточних карткових рахунків фізичних осіб та користування платіжними картками «Ерсте Банку»,(надалі – «Правила») та Тарифами Банку, при здійсненні платіжних операцій як на території України, так і за її межами.


Почему клиентов при подписании Договора не ознакамливают с этими Правилами , а равно и с Тарифами без напоминания?

2. По интернет-банкингу.
На сайте http://www.erstebank.ua/ua/ersteweb/security читаем:

З’єднання між веб-браузером користувача та сервером ErsteWeb здійснюється з використанням 128-бітного шифрування SSL, що гарантує безпечний зв’язок. Це означає, що вся інформація, що пересилається між Банком та клієнтом, захищена від доступу до неї третіх осіб.

В то же время в Правилах:

6.5.2. Підключившись до послуг згідно з п.6.5.1. Клієнт погоджується, що
інформація по його КР буде передаватись по незахищених каналах
зв’язку і може стати відомою третім особам
.


Нет ли здесь противоречия?
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 25 січ, 2012 13:08

Ferlakur
предположу, что в пункте 6.5.2 говорится о SMS уведомлениях о трансакциях и выписке по почте
Padun
Аватар користувача
 
Повідомлень: 233
З нами з: 21.01.09
Подякував: 304 раз.
Подякували: 24 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 02 лют, 2012 18:44

Ferlakur дякую за питання. Вибачте за затримку з відповіддю, необхідний був певний час аби зібрати всю інформацію. Відповідаю одразу по двох ваших коментарях.

Під час видачі картки клієнту надається договір, правила використання картки чи карткового рахунку та інформація про тарифи – все і регулюється цими документами, а не лише договором. Коли тарифи змінюються, то ми повідомляємо про це своїх клієнтів шляхом розміщення оголошень на інформаційних дошках, встановлених в операційних залах відділень банку, та у виписках по картковому рахунку. Цю інформацію можна знайти у пункті 4.4.2 «Правил ведення поточних карткових рахунків фізичних осіб та користування платіжними картками «Ерсте Банку».

Що стосується того, що без нагадувань менеджер не розповів про тарифи, то, швидше за все, і я дуже сподіваюся, – це одиничний випадок, оскільки ми завжди намагаємося надавати максимальний обсяг інформації клієнту не лише, коли він вже почав користуватися нашими послугами, а й в момент консультування ще до вибору продукту чи послуги. Повідомте, будь ласка, в якому саме відділенні ви обслуговувалися, і ми вживемо заходів аби такого більше не повторювалося. Буду вдячна за інформацію!

Про пункт в роздруківці тарифів, де колись було формулювання «безкоштовно» – ця послуга і надалі є безкоштовною, але ми прийняли рішення використовувати саме таке формулювання (тарифікується в інших видах послуг) в зв’язку з особливостями податкового законодавства. Був прийнятий новий кодекс, і формулювання змінилося, але для клієнта це не має жодних наслідків.

По Інтернет-банку – насправді пункти, які ви навели, взяті з різних документів – по безпеці користування ErsteWeb та правил ведення карткових рахунків, а це – різні продукти і різні канали передачі інформації. ErsteWeb використовує спеціальне шифрування, яке гарантує безпеку інформації, що передається між банком та клієнтом. І дійсно, як написав padun , в правилах про ведення КР мова йде про транзакції та залишок на рахунку, які передаються за допомогою смс, що вже в законодавстві називається потраплянням інфо до третіх осіб. При цьому ми гарантуємо надійний захист інформації клієнта.

Сподіваюся, мені вдалося вичерпно відповісти на ваші питання.

З повагою,
Юля Кіндра
фахівець управління комунікацій Ерсте Банку
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 03 лют, 2012 12:55

  Юля Кіндра написав:Сподіваюся, мені вдалося вичерпно відповісти на ваші питання.

Не зовсім.
Було питання:
чому в Договорі на відкриття рахунку не вказується, по якому тарифному плану він буде обслуговуватися?
Адже без цього жодні роздруківки тарифів, тим більше не завірені, не мають ніякої юридичної сили.

  Юля Кіндра написав:Що стосується того, що без нагадувань менеджер не розповів про тарифи, то, швидше за все, і я дуже сподіваюся, – це одиничний випадок, оскільки ми завжди намагаємося надавати максимальний обсяг інформації клієнту не лише, коли він вже почав користуватися нашими послугами, а й в момент консультування ще до вибору продукту чи послуги. Повідомте, будь ласка, в якому саме відділенні ви обслуговувалися, і ми вживемо заходів аби такого більше не повторювалося.

Думаю, не завадить, якщо така робота буде проведена зі всіма відділеннями, оскільки моя практика спілкування з банками свідчить про те, що це загальна практика, а не поодинокий випадок. Хоча можу помилятися.

Ну і щоб двічі не вставати. Отримання готівки в банкоматі- безкоштовне. В касі- 0,95 грн. Як пояснили в відділенні, "з метою розвантажити працівників". В той же час отримання паперової виписки по рахунку в відділенні - безкоштовне, отримання на е-мейл - 0,95 грн. Де логіка?...
Востаннє редагувалось Ferlakur в П'ят 03 лют, 2012 23:23, всього редагувалось 1 раз.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 03 лют, 2012 22:32

[quote="1163878:Guru2011"]"ЭРСТЕ" и "Универсал" в новостях на 5 канале

Как красиво руководство ЭРСТЕ рассказало на камеры, что им плевать на требования НБУ, у них свой подход... :D
Liktor2012
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 04 лют, 2012 17:15

Ролик - обычная заказуха
Только в первые 30 сек что-то невнятное о универсале, остальные 2 минуты идет атака на Эрсте. Причем такое можно снять о любом банке. Видно кто-то жмется кредит эрсте возвращать.
Про надра и родовид таких роликов почему-то не снимают.

Доиграются, что эрсте свалит отсюда, как это уже сделали ING, Home Credit, Swed, SEB, и тогда нормальных банков в Украине больше не останется.
rorandak
 
Повідомлень: 398
З нами з: 13.07.09
Подякував: 88 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 04 лют, 2012 20:26

Re: Ерсте

Со вчерашнего дня не могу воспользоваться интернет-банкингом. Не приходит пароль на СМС.
Сегодня звоню в поддержку- говорят: "поддержка интернет-банкинга работает только в будние дни с 9 до 18, а сегодня выходной". :shock:
Прикольный сервис.

От нечего делать стал изучать договор на интернет-банкинг. Пишут, мол все делается на основе "Правил дистанційного обслуговування банківських рахунків..." , с которыми клиент обязан ознакомиться в отделении банка и/или на сайте. Ну про то, что в банке с этими Правилами не ознакамливают, я уже не говорю (и то правда- в договоре же сказано: клиент обязан ознакомиться, а не банк- ознакомить его), но и на сайте их тоже нет!

К тому же в договоре написано: "Банк в будь-який час на свій розсуд та за власною ініціативою може змінити Правила(кто бы сомневался) ... Банк забезпечує через сайт Банку та/або у відділеннях Банку доступ до Правил та Поточної до будь-якої операції редакції Правил протягом 5 років з моменту ініціюваня відповідної операції."
Так вы уже определились бы , та чи або, а то клиент мониторит сайт, а Правила висят себе в отделении... И вообще, говоря об интернет-банкинге, упоминать какую-то информацию, котороая висит (да и висит ли) в отделении - просто смешно...


  Юля Кіндра написав:Про пункт в роздруківці тарифів, де колись було формулювання «безкоштовно» – ця послуга і надалі є безкоштовною, але ми прийняли рішення використовувати саме таке формулювання (тарифікується в інших видах послуг) в зв’язку з особливостями податкового законодавства. Був прийнятий новий кодекс, і формулювання змінилося, але для клієнта це не має жодних наслідків.

Точно не має? Пропонуєте повірити на слово, чи як?
А як щодо відсоткових ставок на залишок на рахунку та по овердрафту? "Згідно рішення КУАП" - що це таке? Що за таємничий КУАП і де можна ознайомитись з його рішеннями? А то менеджер у відділенні каже, що це якийсь так комітет, і ставки ну дуууууже маленькі, які точно не знає, я йому звичайно вірю, але все одно якось неспокійно на душі...
Ferlakur
 
Повідомлень: 4432
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 06 лют, 2012 14:38

ЭрстеСМС не приходят.
В кол-центре все валят на киевстар.
В ближайшее время должно решиться, но только неизвестно когда :|
rorandak
 
Повідомлень: 398
З нами з: 13.07.09
Подякував: 88 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 236237238239240 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама