budivelnik написав:Якось так прикольно в захара падає То він з слиною в роті викрикує що середня в 1704 на доміку - вплив заманух які завищують реальну ціну , то тепер впало на 9% і при цьому стало 2117
Може варто спочатку подумати - а вже потім писати ?
Снова будивельнык "я не добачаю"? Хто сказал что приведенная информация из БД Домика?
Как сообщили в компании Real Druzi, на протяжении всего года число квартир, представленных к продаже, динамично росло
Спеціально для молодого і юного ніка на цьому форумв - захара В 2009-2012 роках різні організації показували різний алгоритм повідінки ціни В тих в кого ціна була вища від 2100 - писали що ціна щороку падає В тих в кого нижча від 1600 - писали що ціна кожного року - росте.
Тому , на лице пряма маніпуляція захара Він взяв не авізо на який орієнтується Тайлер , а бог знає кого , в кого ціна вище 2100 - тому й не дивно що в цих ціна падає ( все відповідно до алгоритму озвученному вище мною)
Тому Може краще копіпастити - ніж фігньою займатись , або передруковувати з розумним виглядом дурні новини?
ПС Так щоб перевірити мій алгоритм - спробуйте знайти організацію , з заявленою ціною в 1700 і в якої падає
Аналитики рынка по разному подсчитывают свои базы - одни полностью, другие по выборкам. Вот потому и показатели стоимости кв. м у них разные.
А динамика при этом у большинства рЫловских аналитиков показывает падение уровня цен за 2012. на 4-6%. В отличии от тайлерского "зеркала КРЖН" Авизо которое показало за 2012 рост хотелок на 1%.
budivelnik написав:Роздрібний покупець ( який в 70% являється одночасно і продавцем) шукає людину(організацію) яка одночасно зробить дві угоди а - продасть вже існуюче б - купить те що потрібно
Питання в тому, що роздрібний покупець якраз і не шукає ріелтора, і послуги як такої від ріелтора він ніякої не отримує. Йому доводиться оплачувати ненадану послугу. Це не ринок.
budivelnik написав:Роздрібний покупець ( який в 70% являється одночасно і продавцем) шукає людину(організацію) яка одночасно зробить дві угоди а - продасть вже існуюче б - купить те що потрібно
Питання в тому, що роздрібний покупець якраз і не шукає ріелтора, і послуги як такої від ріелтора він ніякої не отримує. Йому доводиться оплачувати ненадану послугу. Це не ринок.
Хочете простий прозорий приклад Роздрібний покупець-магазин-гуртівня-виробник або з ближчої до Вас сфери депо-людина----банк-----кредо-людина
Ви ж розумієте , що в цих ланцюжках викидання кожної ланки теоретично здешевлює послугу , але проблема в тому і заключається що хоча послуга і здорожчує кінцевий продук - величина здорожчення оправдана.
Прикиньте самі Оптові продавці зацікавлені в посереднику єдиним завданням якого є просування їх товару ( і таких як мінімум 50% ринку всього і 80-90% ринку новобудов)
Вторинка ніби й зацікавлена до прямих продаж , але при цьому В Україні в рік 100 000- 150 000 продавців і така сама кількість покупців ( тут дуже подібна структура до тих хто хоче продати гроші(депо) і купити гроші(кредит) Як вибрати одне з 100 000 ( якщо по Україні) або з 10 000( якщо по Києву) , якщо 80% обяв є фонарними ( і ця фонарність більше притаманна разовим продавцям ніж рієлторам які чудово розуміють яка ціна реальна а яка фонарна) От і виходить - звертання до рієлтора дає можливість переглянути 10 обєктів і всі вони будуть мати якусь відповідність ціна/якість А пошуки по власникам - дадуть 10 переглядів , з яких 7-8 будуть фонарними( бо тих 2 які нормальні - вже зацепили рієлтори, тобто АН це своєрідний фільтр)
budivelnik написав:Як вибрати одне з 100 000 ( якщо по Україні) або з 10 000( якщо по Києву) , якщо 80% обяв є фонарними ( і ця фонарність більше притаманна разовим продавцям ніж рієлторам які чудово розуміють яка ціна реальна а яка фонарна)
Зазвичай є конкретні вимоги до об"єкта, і на вибір у конкретного покупця аж ніяк не 10 000, добре якщо сотня об"єктів. Питання "як вибрати", навіть якщо з них 80% "фонарні" - не стоїть - 75% відпадуть ще до переглядів. І все це зробити самотужки покупцю і простіше, і вірніше. АН - ніякий не фільтр, бо самі постять такі "фонарі" що мало місця. В даному випадку АН - це бар"єр, що якраз і створює перепони покупцю знайти продавця, і заробляють вони саме на цьому, а не на наданні послуг - ніяких послуг вони не надають.
budivelnik написав:Як вибрати одне з 100 000 ( якщо по Україні) або з 10 000( якщо по Києву) , якщо 80% обяв є фонарними ( і ця фонарність більше притаманна разовим продавцям ніж рієлторам які чудово розуміють яка ціна реальна а яка фонарна)
Зазвичай є конкретні вимоги до об"єкта, і на вибір у конкретного покупця аж ніяк не 10 000, добре якщо сотня об"єктів. Питання "як вибрати", навіть якщо з них 80% "фонарні" - не стоїть - 75% відпадуть ще до переглядів. І все це зробити самотужки покупцю і простіше, і вірніше. АН - ніякий не фільтр, бо самі постять такі "фонарі" що мало місця. В даному випадку АН - це бар"єр, що якраз і створює перепони покупцю знайти продавця, і заробляють вони саме на цьому, а не на наданні послуг - ніяких послуг вони не надають.
Я скажу більше Потрібних обєктів - навіть менше сотні. Але при цьому вони а - розкидані в різних базах б - так як в кожного ( власника) свій алгоритм опису обєкту - то автоматичне відфільтровування не працює в - те що легко пояснити людині , наприклад потрібно 2 кімнатну на 1 поверсі , але з вікнами у двір , або однокімнатну на 2 поверсі при цьому без виходу на магістраль і так далі практично не можливо зробити з допомогою компютера.
Тому щоб знайти той 1 потрібний товар - все одно потрібно вручну переглянути практично всі 10000
Зробіть власний експеримент 1 Створіть віртуальну квартирку яку хочете знайти 2 Створіть алгоритм автоматичного пошуку і подивіться що він дав 3 Порівняйте з ручним пошуком по тій самій базі.
А на рахунок фільтру Є ціна на мої обєкти При бажанні є можливість знайти мої мобільні телефони( у відкритому доступі - тільки в двох місцях на рекламній площадці доміка і на окремій не часто відвідуваній гілочці фінанс уа) Якщо мій потенційний клієнт точно знає що він хоче - він мене знайде на пряму ( прикладе для цього зусилля щоб вийти на власника і тоді отримає можливість боротись за 2% знижки яку я вклав в ціну для АН) Але якщо цей клієнт вирішив розповісти що мій продукт нічого не вартує - то він лінивий і шукати мене не буде - йому все одно кому розповідати , він знаходить АН яке займається рекламою моїх обєктів ( а це як мінімум на порядок -два більше точок) і їм за свої кошти компасує мозок. Таким чином АН - це фільтр від туристів
Востаннє редагувалось budivelnik в П'ят 18 січ, 2013 18:01, всього редагувалось 1 раз.
принимается. Вы я вижу тоже не возражаете. "Умное лицо — это ещё не признак ума, господа. Все глупости на земле делаются именно с этим выражением лица." Известно откуда.
Востаннє редагувалось Oven в П'ят 18 січ, 2013 18:02, всього редагувалось 1 раз.
budivelnik написав:Тому щоб знайти той 1 потрібний товар - все одно потрібно вручну переглянути практично всі 10000
Зробіть власний експеримент 1 Створіть віртуальну квартирку яку хочете знайти 2 Створіть алгоритм автоматичного пошуку і подивіться що він дав 3 Порівняйте з ручним пошуком по тій самій базі.
Тобто я плачу гроші і ріелтор переглядає 10000 об’єктів і обирає для мене ті, які підходять під вимоги, що були викладені ріелтору простою людською мовою?
budivelnik написав:Зробіть власний експеримент 1 Створіть віртуальну квартирку яку хочете знайти 2 Створіть алгоритм автоматичного пошуку і подивіться що він дав 3 Порівняйте з ручним пошуком по тій самій базі.
Ви недооцінюєте мої можливості по алгоритмам пошуку по БД Сам пошук, реальний, в будь-якому разі буде з "проробкою" того, що ви отримали після автоматичного пошуку. Тому
budivelnik написав:Тому щоб знайти той 1 потрібний товар - все одно потрібно вручну переглянути практично всі 10000
budivelnik написав:Тому щоб знайти той 1 потрібний товар - все одно потрібно вручну переглянути практично всі 10000
Зробіть власний експеримент 1 Створіть віртуальну квартирку яку хочете знайти 2 Створіть алгоритм автоматичного пошуку і подивіться що він дав 3 Порівняйте з ручним пошуком по тій самій базі.
Тобто я плачу гроші і ріелтор переглядає 10000 об’єктів і обирає для мене ті, які підходять під вимоги, що були викладені ріелтору простою людською мовою?
В того хто хоче заробити - так В студента який прийшов( між парами) на дурні гроші і думає що рієлтор це просто - ні. На виході отримуємо Один ( фахівець) - почувши захцянку неадекватну - не займається цією захцянкою ( без привязки чия це захцянка продавця чи покупця) доки не зможе перетворити цю захцянку в щось більш-менш реальне. Другий ( тимчасовий шукач халяви) - отримавши неадекватні вимоги як продавця так і покупця - тупо водить всіх колами , роботу робить а на виході нуль.