|
Платинум Банк 2009-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:23
-VICTOR- написав:PtClick...в общем что я скажу по сути ...) банк на таких моментах портит себе репутацию...потому что если декларируете 24/7 режим работы инет-банкинга то нужно так и организовать работу ...я понимаю межбанк - тут не работатет система электронных платежей , но все что внутри банка в том числе и открытие депо должно быть согласно деклараций и заявлений и делаться это должно в автоматическом режиме , а не оператором . ПЛАТИНУМ- ДОПИЛИТЕ СВОЙ БАНКИНГ .... Р/С и к стати..СМС ...сервис работал сразу , сейчас -нет или выборочно..вы просто урезали его из-за лишних затрат ??? мое мнение что именно так..(
а Я - ТОБІ КА-ЗАВ: "воно не працює 24/7", а ти мені не віриш.  - посоромлю при всіх  Воно (Клік) - ніколи не працювало в режимі 24/7 Чел в банку має натиснути кнопочку (коли прийде на роботу і вип'є ту саму вранішню філіжанку кави  ) - щоб здійснились наші наступні мрії (аякже, 24/7, канєєєша - Андже же обіщял... БУ-ГА-ГА): Рас - відкриття нового депозиту Два - дострокове закриття Три - будь-який платіж з поточного або карткового рахунку Чотири - поповнення депозиту - теж не спрацює в Сб-Нд, навіть з/на картковий рахунок, П'ять (убійственная ложь - моє улюблене!  )- Знаменитий-розкручений ОЩАДНИЙ рахунок - теж не поповнюється, не відкривається/закривається Он-лайн - аж НІЯК. От вам і казочки Анджея-казкаря 
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:26
Надо было "столбиться" по хорошим ставкам заранее - пока они были ... Вот на "столбы" денежки и отправятся ...
-
ALEX66
-
-
- Повідомлень: 4814
- З нами з: 04.12.09
- Подякував: 256 раз.
- Подякували: 186 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:33
ALEX66 написав:Надо было "столбиться" по хорошим ставкам заранее - пока они были ... Вот на "столбы" денежки и отправятся ...
максимально все могли застолбиться на хорошие ставки до осени 2013 а дальше что делать
-
kievlyanka
-
-
- Повідомлень: 21084
- З нами з: 25.01.11
- Подякував: 675 раз.
- Подякували: 824 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:36
"лукавить" - це ви лояльно ))) Почитав - і розумію, що над цими Питання-Відповідь немало попрацювали Піарщики - варто віддати їм належне, так вже... красиво показали навіть... та, все красиво показали ))) Дивно лишень, чом тоді - і скарги є клієнтські, і звернення до судів, і навіть виграні клієнтами справи..., і персонал таки тікає інколи (бачу по своєму відділенню). Так вже масляно намастили в тому інтерв'ю.... 
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:42
kievlyanka Почему до осени 2013 г. ? У меня до весны 2014 г... И вообще за этот год может столько всего произойти ...
-
ALEX66
-
-
- Повідомлень: 4814
- З нами з: 04.12.09
- Подякував: 256 раз.
- Подякували: 186 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:53
kievlyanka написав: максимально все могли застолбиться на хорошие ставки до осени 2013 а дальше что делать
Трохи не так, мила пані  Ще в середині грудня були пропозиції по "стовбам" під 27% маю і до березня, і до вересня і до грудня 2013 (до весни 2014 не встиг  ) Правда, не в Платинум, звичайно. А надлишкові ресурси - так наразі - у всіх банків. Правий хто сказав - по весні побачимо... )
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:57
Цікавий Добрый вечер, вынуждены с Вами не согласиться, большинство операций, перечисленных Вами, обрабатываются в автоматическом режиме, 24/7. Часть других операций, в частности, открытие и закрытие депозитных продуктов, обрабатывается в полуавтоматическом режиме, но заявки на осуществление операций можно подать всегда. Все переводы между своими счетами, пополнение и частичное снятие средств по депозитным продуктам, в том числе и по сберегательному счету, осуществляются в режиме 24/7.
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 01:59
Цікавий написав: kievlyanka написав: максимально все могли застолбиться на хорошие ставки до осени 2013 а дальше что делать
Трохи не так, мила пані  Ще в середині грудня були пропозиції по "стовбам" під 27% маю і до березня, і до вересня і до грудня 2013 (до весни 2014 не встиг  ) Правда, не в Платинум, звичайно. А надлишкові ресурси - так наразі - у всіх банків. Правий хто сказав - по весні побачимо... )
ничего через месяц другой и у меня будет до лето 2014  , главное выбрать столбик
-
kievlyanka
-
-
- Повідомлень: 21084
- З нами з: 25.01.11
- Подякував: 675 раз.
- Подякували: 824 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 02:08
PtClick написав:Добрый вечер, вынуждены с Вами не согласиться, большинство операций, перечисленных Вами, обрабатываются в автоматическом режиме, 24/7. Часть других операций, в частности, открытие и закрытие депозитных продуктов, обрабатывается в полуавтоматическом режиме, но заявки на осуществление операций можно подать всегда. Все переводы между своими счетами, пополнение и частичное снятие средств по депозитным продуктам, в том числе и по сберегательному счету, осуществляются в режиме 24/7.
і вам не хворати  . щож, поговоримо: 1 - "большинство операций, перечисленных Вами, обрабатываются в автоматическом режиме, 24/7" - давайте конкретно! 2 - "открытие и закрытие депозитных продуктов" -щоб ви не казали, а заявка, направлена в банк в Суботу, перетвориться на депозит лиш в Понеділок, і ДАТА відкриття вкладу - буде дата Понеділка. - таким чином, клієнт все ж таки - ВТРАЧАЄ 2 дні. тож в цьому випадку ваш "полуавтомат" не допомагає - нема 24/7. факт. 3 - "Все переводы между своими счетами, пополнение и частичное снятие средств по депозитным продуктам, в том числе и по сберегательному счету, осуществляются в режиме 24/7" - ну навіщо ж так ... відверто писати неправду?  ось зараз я кинув переказ між своїми рахунками - навмисне - і фіг - заявка в статусі, що потреюує обробки (авторизації), і грошиків на рахунку 2620 - немає, і не буде - аж до 9 години Понеділка. А ви обманюєте, що "се переводы между своими счетами" Ваш хід, мадам? 
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15957364 |
|
|
50492 |
8359068 |
|
|
19707 |
3914125 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|