Ну Одесса пока еще не Россия

|
|
![]() как то ваши слова с делом расходятся Бывшие акционеры также инвестиционные фонды но почему-то данные не являются конфиденциальными Например, у нового собственника - фонда (или скорее прокладки) European Infrastructure Investment Company всего лишь один акционер. О каких тысячах акционеров вы говорите? Второе, по поводу мировой практики конфиденциальности вы лукавите, конфиденциальной может быть цена, а не новые собственники ![]()
Платинум банк, дайте ответ!!! В отделении сказали что бонус в 3% по грн и 0,5% по $ не распространяется на вклад Вильны кошты, если в ноябре закончился депозитный договор. Где обманывают? ![]() банкоматСкажите, а банкомат в отделении на Раисы Окипной уже починили?
Три недели в нем не работал приемник денег. А на этой неделе банкомат перестал вообще работать. Охранник заверил, что заявка на ремонт давно отправлена. Востаннє редагувалось ekantashivo в Чет 21 лис, 2013 16:41, всього редагувалось 1 раз.
![]() Платинум БанкЗавтра заканчивается депозит в $$, сегодня на всякий случай решил посетить отделение Платины в Киеве и предупредить, что буду забирать подготовите деньги. В ответ получил обещание: мы вам перезвоним, когда приходить, может завтра, а может в понедельник.... Я переспросил, почему в понедельник, выявляется в кассе нет денег и может их завтра и подвезут.
Это что новые инвестора по новому начали возвращать депозиты, завтраками? Или старые собственники всё вывели? ![]() Re: Платинум БанкДобрый день, благодарим Вас за внимательность, корректные условия действующей программы лояльности ниже: 1) При кожній пролонгації до процентної ставки, що діє на момент пролонгації вкладів "Готівка щомісяця" та "Вільні кошти" додається бонус: Для вкладів у Гривні на строк: від 3 місяців - 3,00% Для вкладів у Долларах США на строк: від 3 місяців - 0,50% Для вкладів у Євро на строк: від 3 місяців - 0,05% 2) При оформленні нових вкладів по продуктам «Готівка щомісяця» та/або «Бажане збільшення», за умови наявності у клієнта будь-якого строкового вкладу (окрім вкладу "Знайомство") у будь-якій валюті, оформленого у ПАТ «ПТБ» та закритого по закінченні строку дії договору у листопаді 2013 року (дата повернення вкладу, повинна припадати на листопад 2013 року), до базової процентної ставки, що діє для вказаних вкладів на дату оформлення нового Договору про розміщення вкладу, додається бонус: Для вкладів у Гривні на строк: від 3 місяців - 3,00% Для вкладів у Долларах США на строк: від 3 місяців - 0,50% Договори, термін дії яких припинено достроково, не дають права на отримання бонусу. 3) При оформленні нових вкладів по продуктам «Готівка щомісяця» та/або «Бажане збільшення» за умови наявності у клієнта будь-якого діючого строкового вкладу (окрім вкладу "Знайомство") у будь-якій валюті, оформленого у ПАТ «ПТБ», до базової процентної ставки, що діє для вказаних вкладів на дату оформлення нового Договору про розміщення вкладу, додається бонус: Для вкладів у Гривні на строк: від 3 місяців - 0,25% Для вкладів у Долларах США на строк: від 3 місяців - 0,50% Бонус не надається у разі якщо а) з дати відкриття діючого строкового вкладу (який надає право на надання Бонусу) пройшло менше ніж 7 календарних днів (дата розміщення вкладу (який надає право на надання Бонусу) не береться у розрахунок) або б) на дату оформлення нового Договору про розміщення вкладу на діючий строковий вклад (який надає право на надання Бонусу) не зарахована сума вкладу у зв’язку з відстрочкою зарахування коштів на 5 днів відповідно до договору. 4) При оформленні вкладів "Знайомство", "Вільні кошти", "Готівка щомісяця" та "Бажане збільшення" в системі Platinum Click до базової процентної ставки, що діє для вказаних вкладів на дату оформлення нового вкладу, додається бонус: Для вкладів у гривні - 0,25% Для вкладів у Долларах США - 0,50% Для вкладів у Евро - 0,05% Бонуси в рамках програм лояльності не сумуються. При пролонгації вкладів, оформлених у відділеннях ПАТ "ПТБ" та в системі Platinum Click до базової процентної ставки, що діє для вказаних вкладів на дату пролонгації, додається бонус за пролонгацію вкладу, що діє на момент пролонгації вкладу. * Процентні ставки на даний термін діють тільки для пролонгації існуючих вкладів. Нові вклади на даний термін не оформлюються. ** Оформлення даного вкладу можливо тільки за допомогою системи Platinum Click
![]() Re: Платинум БанкДобрый день, простите за возможную не комфортную ситуацию. Информация предоставленная менеджером корректна, бонус к вкладу "Вільні кошти" не предоставляется при условии наличия закрытых вкладов в ноябре. Более детально с условиями действующих программ лояльности можно ознакомиться на сайте: Мы проведем дополнительную коммуникацию на сотрудников отделений с уточнений условий действующих программ лояльности. Спасибо Вам. Востаннє редагувалось Platinum Bank в Чет 21 лис, 2013 21:44, всього редагувалось 1 раз.
![]() А мне кадато за подобную "проверку" кружку фирменную выдали. Пацана своего послал в отд. ![]() ![]() Обслуговування у ПтБВсім привіт.
Хочу поділитися "приємними" враженнями від відвідин відділення Платинум на Бажана. Знаючи , що відділення працює без обіду ( така інфа висить в інтернеті) , вибрав час щоб туди попасти під час свого обіду. Потреба сама пустякова, поповнити свій поточний рахунок на суму більше 10 000 грн. Приїхав у відділення в 13-35 ... В касу черга з 4-х чоловік, висить табличка "В касі технічна перерва 20 хв". Уточнив у чекаючих , чекають уже не менше хвилин 10. Думаю, клас чекати недовго.. Хоча закралась думка , чого при наявності 2-х кас в них одночасно технічна перерва. Потім виявилось , що робить тільки одна каса. 20 хв затянулось ще на 25 хвилин ... Тобто склавши цифри отримуємо - уже 35. Я розумію, що коли одна каса тільки працює, то відповідно касиру робочої ккаси потрібно пообідати , але нафік тоді писати, що відділення працює без обіду , і перерва 20 хвилин - коли козлу зрозуміло що буде хвилин 40 .. Я не розумію, чого я вибравши час повинен чекати , коли в банку який пише на вивісці що працює без перерви люди ходять на обід..Садіть когось на місце працівника , який іде обідати ... Близько 14-00 , людей набилось у касу уже штук 10... чекають уже на вулиці так як в приміщенні місця уже немає ... Появилась касир, глянула на чергу і так неспішним кроком тихоокеанського лайнера попливла до каси , ніби черга зібралась пів деятого зранку і в неї робочий день ще не почався. Перед тим як іти в касу , уточнив у менеджера ... чи можна поповнювати рахунок прямо в касі .. Відповідь - можна . Почекавши своєї черги іду в касу. на моє Добрий день, ккасир навіть голови не повернув , але це таке ... до справи не відноситься , але осадок залишає.. Як виявилось потрібно все таки йти до менеджера((((( І тут десь всі менеджери, яких було штук 5 коли каса не працювала , щезли одним махом ... Одне порадувало - це охоронник, який мені здається один в цьому відділенні хоч якось пробував врегульовувати ситуацію з клієнтами , спрямовував їх в касу , до менеджера і т.д. Йому респект. Менеджер накінець знайшовся , в касу я попав - у підсумку на операцію , яка зайняла в мене 30 секунд, я потратив цілу годину ... Питання до представника банку , якщо це сервіс який Ви рекламуєте .. то він трохи дивний .. Прийшла під час чекання одна думка , що напевне потрібно всі депи які тут відкриті ( а їх тут на суму більшу від тієї що фонд віддає ) забирати і переносити у інші банки, де до клієнта відносяться трохи краще і продумують роботу відділень, щоб клієнтам було комфортно в них отримувати послуги
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|