Вкладывают средства, есть договоренности, а качество всегда страдает. Совместки нашего автопрома и инвесторов просто убивают наповал. не зря в последнее время особенно подняли голову сервисы по реализации бу автомобилей. хоть есть история обкатанная и цена меньше. хотя..у нас в жизни все "хотя")
ТупУм написав:Бу иномарка в хорошем состоянии беспроблемно проездит дольше, чем новое ведро ЗАЗа...
Ланос у таксистів проходить 200тисяч за 2-3роки. Скільки км наїзжає типова вживана іномарка з пробігом більшим за 200тис? Скільки потрібно в іномарку з пробігом 200тис. вкинути коштів, щоб вона пройшла ще 200тис. до 400?
Сплата дорожніх зборів водіями вантажівок дозволяє отримати близько 1,1 мільярда євро на будівництво доріг. Ще майже 400 мільйонів євро надходять від продажу "віньєток" власникам "легковиків". Річна "віньєтка" в Австрії коштує 80,60 євро, двомісячна - 24,20. Десять днів автомобільної їзди обійдуться в 8,30 євро. Натомість у Швейцарії такий дозвіл можна придбати виключно на рік.
Альтернатива: скільки проїхав, за стільки і платиш
Система зборів, що базується на кілометрах подорожі існує в таких країнах, як Італія, Іспанія та Франція. Французькі автомагістралі, на відміну від австрійських та німецьких, переважно приватні. Це регулює закон про фінансування доріг, ухвалений у 1955 році. У Франції не кожен автобан платний, але на багатьох дорогах є пункти, де водії мають розраховуватися за проїхану відстань, переважно готівкою. Кілометр коштує близько семи євроцентів. Частину цих грошей заробляє власник автобанів, а решта використовується для утримання доріг.
Вопреки устоявшемуся мнению, завод Geely вовсе не кишит рабочими, работающими за миску риса. Напротив, количество работников непосредственно предприятия Geely в Цзинань – около 1000 человек, что по автомобильным меркам – небывало малое число персонала.
Такой показатель говорит о высоком уровне автоматизации производства. Мощности завода способны выпускать 100 000 автомобилей в год, но на сегодняшний день – здесь работают пока в одну смену. Инвестиции в строительство предприятия, начиная с августа 2007 года, составили около $400 млн.
порівняємо
«Инвестгазета» №4, 24 июля 2002 - чисельність працівників склала 22 888 чол. Це на 6 028 чол.менше, ніж в 1995 році;
2002-02-06 Луцкий автозавод разработал новый внедорожник ЛУАЗ-1301. Традиционно автомобиль получил полный привод с блокировками дефференциалов. В качестве силового агрегата используется 1,2-литровый двигатель МеМЗ-2457 мощностью 58 л.с. Впервые в Украине Луцкий внедорожник получил полностью пластиковый кузов. Главным достоинством ЛУАЗ-1301 является стеклопластиковый кузов. Данное решение не новинка для мирового автомобилестроения, но, абсолютно революционно для Украины и СНГ. В результате, новый внедорожник полностью лишен проблем с коррозией, кроме того, стеклопластик легко ремонтируется. Для удачного старта новинки на рынке, ключевым является вопрос цены. По предварительным данным стоимость ЛУАЗ-1301 составит от $3000 до $4500 в зависимости от комплектации.
За липень 2014 р. автозаводи України виробили в цілому 555 одиниць автотранспорту, включаючи легкові машини, комерційні автомобілі та автобуси.
Загальний обсяг виробництва українського автопрому за перші 6 місяців поточного року склав 24380 одиниць. Незважаючи на те, що дані показники досить знизилися в першій половині року, поки ще вони на 4,5% більше аналогічних показників 2013 року.
Корпорація "Укравтопром" та почесний президент і власник корпорації "Укравто" Теріел Васадзе прогнозують, що конвеєр Запорізького автозаводу зупиниться вже у вересні.
У липні підприємству вдалося скласти лише сім легкових автомобілів, тоді як у червні цей показник становив 716 легкових автомобілів.
Роком раніше - у липні зовсім неуспішного 2013 року - було 1 684 авто. Порівняно з будь-яким періодом теперішнє падіння виробництва становить 99%.
У решти автовиробників справи не такі плачевні.
Порівняно з червневими показниками плюс 17,9% - у Кременчуцького автоскладального заводу і плюс 11,8% - у "Єврокара". Хоча насправді складено 165 і 171 автомобіль. Легкове виробництво "Богдана" простоює з 2013 року.
Кепські справи не лише в автовиробників, а й у імпортерів. Судячи із статистики Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів - ВААІД, увезення легковиків порівняно з відповідним періодом 2013 року скоротилося на 300%.
Авторы специально поделились секретами создания «Скорпиона», чтобы их опыт использовали и другие. Старых УАЗов у нас еще много, металл - наш, а гаражей, где могут сварить такой MRAP-автомобиль, еще больше. Так, что пока генералы еще решают какую технику закупать, волонтеры уже вовсю ее делают. Бюджет создания такого MRAP-броневика (без стоимости шасси) в пределах 20-25 тыс. гривен. Со стоимостью старого УАЗика вполне реально вложиться в $4000-5000. Это самый доступный MRAP в мире.