Приватбанк 2010-2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 22492250225122522253 ... 2296>
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 17:21

  DIV написав:Підтверджую: Приват щось мудрує. Вчора з банку А відправив гроші на дві картки в Приват і на одну картку в Дельту. Приват досі не зарахував. Дельта - ще вчора вечором зарахувала.
Приват, признавайтеся, знову глюк системи?


DIV, доброго дня!
Для перевірки стану платежів вкажіть, будь ласка, наступні дані:
- Ваше ПІБ, мобільний номер телефону;
- Номер карти відправника;
- Номер карти одержувача;
- Дата і сума платежу;
- Тип перекладу;
- Посилання на це повідомлення, написавши на нашу електронну адресу: web-hotmail@privatbank.ua.

З повагою, Олена.
ПриватБанк.
PrivatBank
 
Заблокований
Повідомлень: 8779
З нами з: 12.02.10
Подякував: 3 раз.
Подякували: 433 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 17:24

  PrivatBank написав:- Номер карти відправника;

идет речь о межбанке по реквизитам ... какой номер карты ... это не перевод с карты на карту привата или p2p ... при чем тут номер карты ...?
  PrivatBank написав:- Тип перекладу;

перекласти потрібно з якої мову на яку ... щоб ви зрозуміли про що йде мова?
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 17:45

  IMPRINTER написав:
  PrivatBank написав:- Номер карти відправника;

идет речь о межбанке по реквизитам ... какой номер карты ... это не перевод с карты на карту привата или p2p ... при чем тут номер карты ...?
  PrivatBank написав:- Тип перекладу;

перекласти потрібно з якої мову на яку ... щоб ви зрозуміли про що йде мова?

:mrgreen:
Пане, не мучте дніпропетровських дівчат-студентів)
Хоча, може тут як у їхньому чаті, теж можуть перемкнути на наступну лінію підтримки)
l-m
 
Повідомлень: 1007
З нами з: 22.07.13
Подякував: 319 раз.
Подякували: 191 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 17:47

PrivatBank І знову ваші стандартно-рекламні відповіді!!! Мені не потрібно ніякої Універсальної, і питання зовсім не про те що ви тут розрекламували!!! А про те якого милого ви впарюєте те що людина не хоче??? Ладно проїхали.... так само як і ви, на гарячі лінії відповідають!!! Ще одне дзвонять ваші агенти і розказують мені байки про те що взяли мій телефон на якомусь сайті - і знову впарюють УНІВЕРСАЛЬНУ..... як це достало, і нервує. Роблю висновок - ви зливаєте телефони ваших клієнтів - своїм агентам, щоб діставали людей!!! За це стаття - "розбазарювання" конфедеційної інформації про клієнта!!! Я дзвонив на гарячу лінію - ваша гаряча лінія нічого не може вирішити!!! Мені не потрібно ваших набридливих дзвінків - про Унівкерсальну. Олена - питання до вас: "Як називається людина, банк до якої десять раз говориш, а вона не розуміє"???????????????
Андрій-клієнт
 
Повідомлень: 248
З нами з: 28.05.13
Подякував: 343 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 18:29

  PrivatBank написав:
  Андрій-клієнт написав:PrivatBank Добрий день. Бачу представник банку є на форумі, це добре! Почну з вами бесіду..... Рік назад оформляв депозит, і мені "впарили" кредитку - кажуть що депозитна карточкам не активується без кредитної (це як розуміти машина не їде бо бензину нема)??? І це так має бути, це нормально???


Андрій, добрий день!
Дякую за запитання!

Бажаємо звернути увагу, що в 2012 р. дійсно неможливо було оформити картки для виплат без картки "Універсальна". На поточний час труднощі усуненi і на вимогу Клієнта керівник відділення має технічну можливість оформлення тільки однієї карти.

З повагою, Олена.
ПриватБанк.


В такому разі , шановний представник банку я Вам нагадаю , що не дивлячись на ваші запевнення і обіцянки які Ви мені особисто давали , так і не надано відповідь і зі мною ніхто не звязувався з приводу відкриття можливості відкриття ..тільки КДВ..без Універсалки..тому не можу розцінити Вашу відповідь інакше як те , що Ви вводите чергового клієнта в оману :wink:
Якщо це можливо - то докажіть це на мому прикладі , а питання я піднімав.. місяць тому , щоб освіщити пам"ять надаю Ваше повідомлення в оригіналі . :wink:
Якщо Ви стверджуєте , що клієнт має таку можливість - ТО ЗРОБІТЬ ЇЇ ДОСТУПНОЮ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ !

Відправлено на: Сер 27 лис, 2013 07:51
Від: PrivatBank (offline)
Кому: -VICTOR-
Виктор, доброе утро!

Спасибо за предоставленные данные! Информацию по платежу проверим в операционное время и сделаем все возможное, для решения возникшей трудности.

По вопросу отурытия карты для выплат к сожалению еще решаем вопрос. Возникли технические трудености, над устранением работают технические специалисты. Как только тружность будет устранена мы с Вами свяжемся, для назначения встречи в отделении банка.

С уважением, Елена.
ПриватБанк.
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7331
З нами з: 15.08.12
Подякував: 402 раз.
Подякували: 1330 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 20:42

  PrivatBank написав:Бажаємо звернути увагу, що в 2012 р. дійсно неможливо було оформити картки для виплат без картки "Універсальна". На поточний час труднощі усуненi і на вимогу Клієнта керівник відділення має технічну можливість оформлення тільки однієї карти.
Вранье. Мне месяц назад было отказано в выдаче Корпоративной карты без "Универсальной" т.к. по словам менеджера ее невозможно активировать без "Универсальной".
Жене 2 месяца назад точно также отказались выдать КДВ без Универсальной в другом отделении. Оба в Киеве. Оба раза говорили что Универсальная не нужна.

З.Ы. Постоянно сталкиваюсь с тем, что на 3700 и онлайн техподдержка дает одну информацию, а в отделении, когда приходишь, совсем другую. Например дважды техподдержка говорила, что можно пополнить виртуальную долларовую карту наличной валютой и дважды в отделении отказывали и говорили, что можно только переводом со своей гривневой на валютную. А на то, что у меня на руках валюта, запросто советовали продать ее, зачислить гривну и купить за эту гривну валюту на виртуальную карту. Как альтернативу предлагали открыть за 30$ голд с ежемесячной абонплатой. Совет мне настолько понравился, что я пошел в Дельта-банк и открыл валютную карту там. Там никаких проблем с ее пополнением не возникало, открыли бесплатно, без абонплаты и плюс процент на остаток начисляется и отделение дольше работает.
Bukka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1831
З нами з: 01.11.08
Подякував: 88 раз.
Подякували: 418 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 21:00

  Андрій-клієнт написав:Стандартна " АГРЕСИВНО-НАВЯЗУВАЛЬНА політика.... не один ваш продукт неможливо оформити було без "привязки до кредитки" я неодноразово був свідком як люди переважно пенсійного і старшого віку, які не дуже розбираються у "хитростях банку" скаржилися в віділеннях банку через ваше "технічно-неможливе" впарювання кредиток - зараз це у вас називається УНІВЕРСАЛЬНА!!! І своїм батькам заборонив оформляти пенсію через ваш банк, а то і їм впарите кредитки!
Может они продаваться хотят и им для отчета нужно количество выданных карт и кредитов?
Если родителям удобно в Привате получать пенсию (бывает что поблизости нет других отделений/банкоматов или что-то в этом роде) то выход есть. Получаете, ставите нулевой лимит и потом блокируете Универсальную в Приват24, берете ножницы и режете ее на полосочки. Морока конечно. Но от безысходности можно.
Bukka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1831
З нами з: 01.11.08
Подякував: 88 раз.
Подякували: 418 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 22:43

  Bukka написав:
  Андрій-клієнт написав:Стандартна " АГРЕСИВНО-НАВЯЗУВАЛЬНА політика.... не один ваш продукт неможливо оформити було без "привязки до кредитки" я неодноразово був свідком як люди переважно пенсійного і старшого віку, які не дуже розбираються у "хитростях банку" скаржилися в віділеннях банку через ваше "технічно-неможливе" впарювання кредиток - зараз це у вас називається УНІВЕРСАЛЬНА!!! І своїм батькам заборонив оформляти пенсію через ваш банк, а то і їм впарите кредитки!
Может они продаваться хотят и им для отчета нужно количество выданных карт и кредитов?
Если родителям удобно в Привате получать пенсию (бывает что поблизости нет других отделений/банкоматов или что-то в этом роде) то выход есть. Получаете, ставите нулевой лимит и потом блокируете Универсальную в Приват24, берете ножницы и режете ее на полосочки. Морока конечно. Но от безысходности можно.

Батьків завів у Дельту і там ПО-ЛЮДСЬКИ все грамотно зробили, оформили пенсійну карточку + 15% на залишок капає, вот це і є "банківська культура і грамотність" - надавати людям те що вони хочуть!!! А не впарювати КРЕДИТИ-УНІВЕРСАЛЬНІ, і як єхидно посміхаються у віділеннях Приват персонал - ще одну всунула кредитку .... буде премія!!! Представник банку відповіла що ДИРЕКТОР БАНКУ тепер має можливість тільки одну яку хочу картку!!! Олена перечитайте три рази те що ви написали!!!! Люди йдуть в банк до персоналу банку для обслуги , чи всі люди мають йти до деректорів банку для обслуги???????????????????????????????????????????????
Андрій-клієнт
 
Повідомлень: 248
З нами з: 28.05.13
Подякував: 343 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 22:58

  AlexJ написав:Коллеги, подскажите!
Отправленные из "Дельты" на кредитку Привата сегодня в 13:45 деньги до сих пор никак не проявились в П24. (В ИБ "Дельты" отмечено, что операция проведена).
Отправленные (вместе с приватовскими) в это же время средства уже отражены, к примеру, в Альфе.
Оператор в приватовском чате заявил, что поступления еще нет, и сослался на норму закона о трех оперднях.
Эта "задержка" поступления в настоящее время стала нормой в Привате? Ибо помню, до недавнего времени это занимало всего лишь несколько часов.

Брехня на брехне сидит и брехней погоняет - это "Приват".
Напомню, вчера, 20 декабря, около 21 час. пытал в чате представителя (типа, Александра Беляева), который клятвенно меня заверял, что деньги в "Приват" на данную минуту еще не поступили, и пел мне фальшивую песню "Про три дня".
(Я оказался неудовлетворенным "общением", что решил отметить при выходе из чата и зажелал получить на э/п копию нашего разговора. Действительно, подтверждаю, что в случае неудовлетворенности клиента эта возможность блокируется "ответчиками", после чего клиента просто "выбрасывают" из чата без всяких следов, последствий и каких-либо документальных подтверждений того, что ему наплели.)
Вернемся к "нашим баранам".
Сегодня, 21 декабря, в 10:05 получил СМС-ку, что деньги зачислены вчера, 20/12/13. Смотрю П24 - деньги зачислены 20-м декабря в 16:03.
Т.е, "чатланин" - спустя более 5 часов от зачисления моих денег - уверял меня, что деньги в "Приват" еще не поступили. Попросту, мягко говоря, врал или, грубо выражаясь, брехал.
Думаю, никого из адекватных клиентов не надо убеждать, что многое в "Привате" построено на вранье. Поэтому, используя мягкие термины, предлагаю рассмотреть вопрос о переименовании: "ПриватБанк" в "ПривратьБанк".
AlexJ
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 21 гру, 2013 23:13

Re: Приватбанк

У Приватбанка клиентов много, если ктото недоволен, есть еще много других, особенности крупного банка...
Амвросий
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 3750
З нами з: 26.02.09
Подякував: 523 раз.
Подякували: 984 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 22492250225122522253 ... 2296>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 332110
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
159 103763
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 21:56
harry_
ПриватБанк (2010 - 2021) 1 ... 9036, 9037, 9038
Anonymous » Сер 22 вер, 2004 09:16
90371 21071517
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 20:51
Amethyst
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама