|
Приватбанк 2010-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 21 гру, 2013 17:21
DIV написав:Підтверджую: Приват щось мудрує. Вчора з банку А відправив гроші на дві картки в Приват і на одну картку в Дельту. Приват досі не зарахував. Дельта - ще вчора вечором зарахувала. Приват, признавайтеся, знову глюк системи?
DIV, доброго дня! Для перевірки стану платежів вкажіть, будь ласка, наступні дані: - Ваше ПІБ, мобільний номер телефону; - Номер карти відправника; - Номер карти одержувача; - Дата і сума платежу; - Тип перекладу; - Посилання на це повідомлення, написавши на нашу електронну адресу: web-hotmail@privatbank.ua. З повагою, Олена. ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 17:24
PrivatBank написав:- Номер карти відправника;
идет речь о межбанке по реквизитам ... какой номер карты ... это не перевод с карты на карту привата или p2p ... при чем тут номер карты ...? PrivatBank написав:- Тип перекладу;
перекласти потрібно з якої мову на яку ... щоб ви зрозуміли про що йде мова?
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38795
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Суб 21 гру, 2013 17:45
IMPRINTER написав: PrivatBank написав:- Номер карти відправника;
идет речь о межбанке по реквизитам ... какой номер карты ... это не перевод с карты на карту привата или p2p ... при чем тут номер карты ...? PrivatBank написав:- Тип перекладу;
перекласти потрібно з якої мову на яку ... щоб ви зрозуміли про що йде мова? Пане, не мучте дніпропетровських дівчат-студентів) Хоча, може тут як у їхньому чаті, теж можуть перемкнути на наступну лінію підтримки)
-
l-m
-
-
- Повідомлень: 1007
- З нами з: 22.07.13
- Подякував: 319 раз.
- Подякували: 191 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 17:47
PrivatBank І знову ваші стандартно-рекламні відповіді!!! Мені не потрібно ніякої Універсальної, і питання зовсім не про те що ви тут розрекламували!!! А про те якого милого ви впарюєте те що людина не хоче??? Ладно проїхали.... так само як і ви, на гарячі лінії відповідають!!! Ще одне дзвонять ваші агенти і розказують мені байки про те що взяли мій телефон на якомусь сайті - і знову впарюють УНІВЕРСАЛЬНУ..... як це достало, і нервує. Роблю висновок - ви зливаєте телефони ваших клієнтів - своїм агентам, щоб діставали людей!!! За це стаття - "розбазарювання" конфедеційної інформації про клієнта!!! Я дзвонив на гарячу лінію - ваша гаряча лінія нічого не може вирішити!!! Мені не потрібно ваших набридливих дзвінків - про Унівкерсальну. Олена - питання до вас: "Як називається людина, банк до якої десять раз говориш, а вона не розуміє"???????????????
-
Андрій-клієнт
-
-
- Повідомлень: 248
- З нами з: 28.05.13
- Подякував: 343 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 18:29
PrivatBank написав: Андрій-клієнт написав:PrivatBank Добрий день. Бачу представник банку є на форумі, це добре! Почну з вами бесіду..... Рік назад оформляв депозит, і мені "впарили" кредитку - кажуть що депозитна карточкам не активується без кредитної (це як розуміти машина не їде бо бензину нема)??? І це так має бути, це нормально???
Андрій, добрий день! Дякую за запитання! Бажаємо звернути увагу, що в 2012 р. дійсно неможливо було оформити картки для виплат без картки "Універсальна". На поточний час труднощі усуненi і на вимогу Клієнта керівник відділення має технічну можливість оформлення тільки однієї карти. З повагою, Олена. ПриватБанк.
В такому разі , шановний представник банку я Вам нагадаю , що не дивлячись на ваші запевнення і обіцянки які Ви мені особисто давали , так і не надано відповідь і зі мною ніхто не звязувався з приводу відкриття можливості відкриття .. тільки КДВ..без Універсалки..тому не можу розцінити Вашу відповідь інакше як те , що Ви вводите чергового клієнта в оману Якщо це можливо - то докажіть це на мому прикладі , а питання я піднімав.. місяць тому , щоб освіщити пам"ять надаю Ваше повідомлення в оригіналі . Якщо Ви стверджуєте , що клієнт має таку можливість - ТО ЗРОБІТЬ ЇЇ ДОСТУПНОЮ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ! Відправлено на: Сер 27 лис, 2013 07:51 Від: PrivatBank (offline) Кому: -VICTOR- Виктор, доброе утро!
Спасибо за предоставленные данные! Информацию по платежу проверим в операционное время и сделаем все возможное, для решения возникшей трудности.
По вопросу отурытия карты для выплат к сожалению еще решаем вопрос. Возникли технические трудености, над устранением работают технические специалисты. Как только тружность будет устранена мы с Вами свяжемся, для назначения встречи в отделении банка.
С уважением, Елена. ПриватБанк.
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7331
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 402 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 20:42
PrivatBank написав:Бажаємо звернути увагу, що в 2012 р. дійсно неможливо було оформити картки для виплат без картки "Універсальна". На поточний час труднощі усуненi і на вимогу Клієнта керівник відділення має технічну можливість оформлення тільки однієї карти.
Вранье. Мне месяц назад было отказано в выдаче Корпоративной карты без "Универсальной" т.к. по словам менеджера ее невозможно активировать без "Универсальной". Жене 2 месяца назад точно также отказались выдать КДВ без Универсальной в другом отделении. Оба в Киеве. Оба раза говорили что Универсальная не нужна. З.Ы. Постоянно сталкиваюсь с тем, что на 3700 и онлайн техподдержка дает одну информацию, а в отделении, когда приходишь, совсем другую. Например дважды техподдержка говорила, что можно пополнить виртуальную долларовую карту наличной валютой и дважды в отделении отказывали и говорили, что можно только переводом со своей гривневой на валютную. А на то, что у меня на руках валюта, запросто советовали продать ее, зачислить гривну и купить за эту гривну валюту на виртуальную карту. Как альтернативу предлагали открыть за 30$ голд с ежемесячной абонплатой. Совет мне настолько понравился, что я пошел в Дельта-банк и открыл валютную карту там. Там никаких проблем с ее пополнением не возникало, открыли бесплатно, без абонплаты и плюс процент на остаток начисляется и отделение дольше работает.
-
Bukka
-
-
- Повідомлень: 1831
- З нами з: 01.11.08
- Подякував: 88 раз.
- Подякували: 418 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 21:00
Андрій-клієнт написав:Стандартна " АГРЕСИВНО-НАВЯЗУВАЛЬНА політика.... не один ваш продукт неможливо оформити було без "привязки до кредитки" я неодноразово був свідком як люди переважно пенсійного і старшого віку, які не дуже розбираються у "хитростях банку" скаржилися в віділеннях банку через ваше "технічно-неможливе" впарювання кредиток - зараз це у вас називається УНІВЕРСАЛЬНА!!! І своїм батькам заборонив оформляти пенсію через ваш банк, а то і їм впарите кредитки!
Может они продаваться хотят и им для отчета нужно количество выданных карт и кредитов? Если родителям удобно в Привате получать пенсию (бывает что поблизости нет других отделений/банкоматов или что-то в этом роде) то выход есть. Получаете, ставите нулевой лимит и потом блокируете Универсальную в Приват24, берете ножницы и режете ее на полосочки. Морока конечно. Но от безысходности можно.
-
Bukka
-
-
- Повідомлень: 1831
- З нами з: 01.11.08
- Подякував: 88 раз.
- Подякували: 418 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 22:43
Bukka написав: Андрій-клієнт написав:Стандартна " АГРЕСИВНО-НАВЯЗУВАЛЬНА політика.... не один ваш продукт неможливо оформити було без "привязки до кредитки" я неодноразово був свідком як люди переважно пенсійного і старшого віку, які не дуже розбираються у "хитростях банку" скаржилися в віділеннях банку через ваше "технічно-неможливе" впарювання кредиток - зараз це у вас називається УНІВЕРСАЛЬНА!!! І своїм батькам заборонив оформляти пенсію через ваш банк, а то і їм впарите кредитки!
Может они продаваться хотят и им для отчета нужно количество выданных карт и кредитов? Если родителям удобно в Привате получать пенсию (бывает что поблизости нет других отделений/банкоматов или что-то в этом роде) то выход есть. Получаете, ставите нулевой лимит и потом блокируете Универсальную в Приват24, берете ножницы и режете ее на полосочки. Морока конечно. Но от безысходности можно.
Батьків завів у Дельту і там ПО-ЛЮДСЬКИ все грамотно зробили, оформили пенсійну карточку + 15% на залишок капає, вот це і є "банківська культура і грамотність" - надавати людям те що вони хочуть!!! А не впарювати КРЕДИТИ-УНІВЕРСАЛЬНІ, і як єхидно посміхаються у віділеннях Приват персонал - ще одну всунула кредитку .... буде премія!!! Представник банку відповіла що ДИРЕКТОР БАНКУ тепер має можливість тільки одну яку хочу картку!!! Олена перечитайте три рази те що ви написали!!!! Люди йдуть в банк до персоналу банку для обслуги , чи всі люди мають йти до деректорів банку для обслуги???????????????????????????????????????????????
-
Андрій-клієнт
-
-
- Повідомлень: 248
- З нами з: 28.05.13
- Подякував: 343 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 22:58
AlexJ написав:Коллеги, подскажите! Отправленные из "Дельты" на кредитку Привата сегодня в 13:45 деньги до сих пор никак не проявились в П24. (В ИБ "Дельты" отмечено, что операция проведена). Отправленные (вместе с приватовскими) в это же время средства уже отражены, к примеру, в Альфе. Оператор в приватовском чате заявил, что поступления еще нет, и сослался на норму закона о трех оперднях. Эта "задержка" поступления в настоящее время стала нормой в Привате? Ибо помню, до недавнего времени это занимало всего лишь несколько часов. Брехня на брехне сидит и брехней погоняет - это "Приват".Напомню, вчера, 20 декабря, около 21 час. пытал в чате представителя (типа, Александра Беляева), который клятвенно меня заверял, что деньги в "Приват" на данную минуту еще не поступили, и пел мне фальшивую песню "Про три дня". (Я оказался неудовлетворенным "общением", что решил отметить при выходе из чата и зажелал получить на э/п копию нашего разговора. Действительно, подтверждаю, что в случае неудовлетворенности клиента эта возможность блокируется "ответчиками", после чего клиента просто "выбрасывают" из чата без всяких следов, последствий и каких-либо документальных подтверждений того, что ему наплели.) Вернемся к "нашим баранам". Сегодня, 21 декабря, в 10:05 получил СМС-ку, что деньги зачислены вчера, 20/12/13. Смотрю П24 - деньги зачислены 20-м декабря в 16:03. Т.е, "чатланин" - спустя более 5 часов от зачисления моих денег - уверял меня, что деньги в "Приват" еще не поступили. Попросту, мягко говоря, врал или, грубо выражаясь, брехал. Думаю, никого из адекватных клиентов не надо убеждать, что многое в "Привате" построено на вранье. Поэтому, используя мягкие термины, предлагаю рассмотреть вопрос о переименовании: "ПриватБанк" в "ПривратьБанк".
-
AlexJ
-
-
-
-
-
-
Додано: Суб 21 гру, 2013 23:13
У Приватбанка клиентов много, если ктото недоволен, есть еще много других, особенности крупного банка...
-
Амвросий
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 3750
- З нами з: 26.02.09
- Подякував: 523 раз.
- Подякували: 984 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
18025 |
331990 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
159 |
103741 |
П'ят 31 гру, 2021 21:56 harry_
|
|
90371 |
21070860 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|