zxcvb написав:Интересно когда будет результат переговоров через неделю....месяц....год.Есть какие-то нормативные сроки или нет.Реал уже начал получать, а мы нервно курим в стороне.
тут база вкладчиков больше,потому и дольше.Например по Правилам формування та ведення баз даних про вкладників Раздел IV. Особливості ведення бази даних у банках, що віднесені до категорії проблемних-
У разі прийняття Національним банком України рішення про віднесення банку до категорії проблемних у порядку, передбаченому Законом України "Про банки і банківську діяльність", банк протягом трьох робочих днів після отримання повідомлення про це повинен здійснити:
а) консолідацію (зведення) баз даних про вкладників на рівні головного банку станом на дату віднесення банку до категорії проблемних;
б) звірку сум залишків за вкладами і нарахованими відсотками між базою даних та балансовими рахунками, на яких обліковуються вклади фізичних осіб і нараховані за ними відсотки. Результати звірки оформлюються у вигляді Акта звірки бази даних та балансових рахунків (додаток

(далі - акт звірки).
(підпункт "б" пункту 4.1 із змінами, внесеними згідно з рішенням
виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
від 25.04.2013 р. N 23)
4.2. З дати віднесення банку до категорії проблемних в банку має бути забезпечена щоденна консолідація інформації про вкладників на рівні головного банку.
4.3. Протягом п'яти робочих днів з дня віднесення банку до категорії проблемних банк повинен надіслати до Фонду таку інформацію:
кількість інформаційних рядків у файлі "D";
підсумкові значення сум залишків на рахунках та сум нарахованих відсотків у файлі "D";
кількість інформаційних рядків у файлі "D" з рахунками групи 262 "Кошти на вимогу фізичних осіб", рахунками розділу 29 "Кредиторська заборгованість і транзитні рахунки за операціями з клієнтами банку" та підсумкові значення сум залишків на рахунках і сум нарахованих відсотків;
кількість інформаційних рядків у файлі "D" з рахунками групи 263 та розділу 33 із договорами, що закінчились станом на день віднесення банку до категорії проблемних або закінчуються впродовж наступних 9 місяців, та підсумкові значення сум залишків на рахунках і сум нарахованих відсотків із щомісячною розбивкою відповідно до дат закінчення договорів;
кількість інформаційних рядків, підсумкові значення сум за вкладами з нарахованими відсотками та гарантованих сум у файлі "Z";
копію акта звірки.
4.4.
Протягом одного місяця з дня отримання банком рішення про віднесення банку до категорії проблемних банк повинен:
а) провести аналіз стану бази даних (установити записи про вкладників, у яких відсутні або некоректно введені реквізити) та порівняння інформації, що зазначена у базі даних, на повну відповідність даним з копій документів вкладників із справ з оформлення рахунків та усунути всі виявлені помилки (за наявності). Зазначений аналіз та порівняння інформації оформлюються Протоколом контролю стану бази даних про вкладників (файл "D" (додаток 9) (далі - протокол контролю));
б) здійснити архівування бази даних, вивантаження на електронні зовнішні носії відповідно до пункту 2.8 розділу II цих Правил;
в) надіслати до Фонду інформацію про кількість інформаційних рядків, підсумкові значення сум залишків на рахунках та сум нарахованих відсотків у файлі "D", а також кількість інформаційних рядків, підсумкові значення сум за вкладами з нарахованими відсотками та гарантованих сум у файлі "Z", а також копію акта звірки та протоколу контролю. Зазначена інформація надсилається до Фонду також щокварталу на звітні дати та на запит Фонду.
4.5. Банк щомісячно на звітні дати проводить звірку сум залишків за вкладами і нарахованими відсотками між базою даних та балансовими рахунками, на яких обліковуються вклади фізичних осіб і нараховані за ними відсотки, оформлює її відповідними актами, здійснює архівування бази даних та вивантаження на електронні зовнішні носії відповідно до пункту 2.8 розділу II цих Правил.
неопределенно долго если не будет сходиться!
а в соотв. с Положенням про виведення неплатоспроможного банку з ринку п.4.10. Уповноважена особа Фонду на тимчасову адміністрацію приступає до виконання своїх обов'язків з дня призначення її уповноваженою особою Фонду на тимчасову адміністрацію в неплатоспроможному банку, зазначеного в рішенні виконавчої дирекції Фонду.
З початку виконання обов'язків уповноваженої особи Фонду на тимчасову адміністрацію працівник, призначений уповноваженою особою Фонду на тимчасову адміністрацію, зобов'язаний вчинити всі необхідні дії з метою:
встановлення контролю над неплатоспроможним банком;
оцінки реального фінансового стану неплатоспроможного банку для підготовки плану врегулювання.
таким образом работы-непочатый край!3,а то и 6 месяцев можно устанавливать контроль и оценивать реальность.
