За ініціативи Національного банку України сьогодні відбулася зустріч керівництва АТ “БАНК “ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ” з групою вкладників цього банку щодо повернення депозитних коштів. Голова правління АТ “БАНК “ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ” Віктор Голуб запевнив представників громадськості, що фінансова установа докладає максимум зусиль для виконання своїх зобов’язань. “Банк прагне досягти повного врегулювання наявної заборгованості перед вкладниками, адже для нас важлива кожна людина, яка довірила кошти нашому банку. Поступово ми рухаємося у цьому напрямі та день за днем вирішуємо проблеми наших клієнтів”, – сказав він. АТ “БАНК “ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ” має зобов’язання перед 0,5 млн. вкладників на загальну суму понад 17 млрд. грн. За словами Віктора Голуба, наразі банк проводить роботу з часткової реструктуризації боргів та підвищення ліквідності. Під час зустрічі було досягнуто домовленості щодо розроблення найближчим часом графіку поступового повернення депозитів за договорами, термін дії яких уже закінчився. Для цього вкладникам пропонується звертатися до відділень АТ “БАНК “ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ”, у яких вони обслуговуються. АТ “БАНК “ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ” про результати погашення заборгованості перед вкладниками інформуватиме Громадську раду при Національному банку України, що є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом, утвореним з метою налагодження ефективної взаємодії регулятора з громадськістю (деталі – за посиланням: http://www.bank.gov.ua/control/uk/publish/article…). Зі свого боку, Національний банк України і надалі пильно стежитиме за ситуацією та, у разі необхідності, вживатиме відповідних заходів.
Кто-нибудь перечислял деньги с карты ФИК на карту другого банка с помощью сендмани, портмоне, изипей или других систем? Кроме комиссий системы (обычно 1%+5 грн) сам банк ФИК снимает 50 грн как указано в тарифах депо карт или нет?
... Голова правління АТ “БАНК “ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ” Віктор Голуб запевнив представників громадськості, що фінансова установа докладає максимум зусиль для виконання своїх зобов’язань. “Банк прагне досягти повного врегулювання наявної заборгованості перед вкладниками, адже для нас важлива кожна людина, яка довірила кошти нашому банку. Поступово ми рухаємося у цьому напрямі та день за днем вирішуємо проблеми наших клієнтів”, – сказав він.
Но, только если вкладчик не крымчанин. А проблемы клиентов решаем путем выдумывания тарифов за "замораживание счетов" и ждем, пока деньги кончатся. Нет слов...
KostyaH написав:Ann78 не думайте что крымчане особенные, деньги никому не отдают
Так это не я, это банк так считает… Мне перестали платить в апреле 2014. Депозит «заморожен», % не начисляют и снимают по 10 дол. в месяц за обслуживание. Хотя, крымчанка я только для ФИКа, после штампа в паспорте мои права от Ваших ничем не отличаются, но даже проценты получить я не могу… Наверно, банк к моим деньгам привык и теперь как в пословице: «берешь чужие и ненадолго, а отдаешь свои и навсегда».