ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 12851286128712881289 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:26

  ulya написав:-VICTOR-
Мені не далі взагалі ніякого договору, ні для ознайомлення, ні для підпису. І зараз щоб розірвати цю всю не кажу що, то мені кажуть, щоб перше підписала :) Цікаво, правда? Щось треба змінювати в цій системі, бо ПУМБ стає вже незрозуміло чим


тобто . якщо я вас вірно зрозумів , договір ви не підписували страховий ?..почитайте банківський договір на карту , там скоріше є інфо про те що вам пропонується пакетом послуги в том числі страховка . Знову ж таки , напишіть що ви оформили - тоді можливо вам дати дієву пораду .
А взагалі , якщо ви вже , зрозуміло з ваших відповідей користуєтесь картою і нарахована опалата - її скоріше за все доведеться оплатити , для розірвання страховки життя - потрібно звернутись в страхову компанію( з моменту оформлення в банку в межах 14днів можливо написанням заяви у відділенні , пізніше тільки через страхову компанію), не обовязкого сосбисто , достаньо рекомендованим листом , прикласти копії банківсьвого договору , страховки , копії пастпорта з написом копія вірна дата підпис і відіслати з заявою про вимогу розірвання страхового договору
Востаннє редагувалось -VICTOR- в Нед 01 лис, 2015 20:30, всього редагувалось 1 раз.
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7342
З нами з: 15.08.12
Подякував: 406 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:28

-VICTOR-
я не підписувала навіть договір на карту
ulya
 
Повідомлень: 61
З нами з: 16.01.12
Подякував: 10 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:30

Козак-характерник,

Вы с обращениями полегче, вы не на базаре. Хотя по манере общения можно и предположить, это основное ваше место работы.
idealstorm
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1894
З нами з: 06.03.09
Подякував: 19 раз.
Подякували: 192 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:32

  ulya написав:-VICTOR-
я не підписувала навіть договір на карту

:shock: тобто...??? а на яких підставах вам видали карту, що це карта ?
ви взагалі нічого не підписували і маєте карту на руках ??? :shock:
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7342
З нами з: 15.08.12
Подякував: 406 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:32

  -VICTOR- написав:менеджер там ничего не решает

блажен кто верует

  ulya написав:Звичайно, свій борг поверну, і хочу в попасти в грейс-період, але страхівка вже включена в мій борг.

Ждите что скажет представитель банка. В поддержку кстати обращались?
Банк в лице менеджера в данном случае больше вашего заинтересован в том, чтобы получить хоть какой-то с вами договор, и будет ли там страховка его будет со временем волновать все меньше и меньше.
Horus
 
Повідомлень: 313
З нами з: 09.12.14
Подякував: 168 раз.
Подякували: 120 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:36

ВиктОр! Пропоную з практичного досвіду викласти тут покрокову інструкцію як вполювати нахабну ПУМБу! )) Якщо вони тупо "морозяться"... то на всякоє ядіє в нас є своє протівоядіє..)) Зайдемо із запасного входу....)) Як я зрозумів, то після такого "добровільного" підписання (нехай подавляться) ... йдемо в страхову і потім увідомляємо негідників з некомфортної банки листом про скасування доппослуги? Я вірно уразумєл? ))
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Нед 01 лис, 2015 20:43, всього редагувалось 1 раз.
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:41

  idealstorm написав:Козак-характерник,

Вы с обращениями полегче, вы не на базаре. Хотя по манере общения можно и предположить, это основное ваше место работы.

а мене зло бере на нетямущих...)) Не люблю бєспрєдєла.... )) І повчи жінку щи варити...)) Хамство ПУМБи страшніше ніж моє... а прихвостням ПУМБи бій і ганьба! Нет уз святее товарищества...)) А деякі товарісчі нам вже не товарісчі...)) І як їх будуть банкстери гвалтувати... то не просіть допомоги...))
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:47

Якщо я чекатиму відповіді від підтримки більше двох тижнів, то буду ще платити відсотки по кредитці, бо 15-го закінчиться грейс-період. Безкоштовного номера нема, з мобільного дзвонити і тратити ще гроші не хочу, та й скажуть там - зверніться у відділення. Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми, але після того, як я підпишу договір, а чи підписувати його в мене ще є великі сумніви. І все одно все оформити можна тільки в будній день, тобто мені знову треба тратити час і йти туди. Це називається "не мала баба клопоту - купила порося".
Я хотіла б уточнити ще - мені так здається, що та страхівка, яку я маю заплатити - це відсоток від суми, якщо тратиш гроші в період з 28-го по 31 число місяця. Хтось може пояснити, в чому суть такої несправедливості до цих днів місяця, бо скористалась кредиткою якраз тоді?
ulya
 
Повідомлень: 61
З нами з: 16.01.12
Подякував: 10 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:52

  ulya написав:Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми

Походу девочка и так поняла глубину проблемы, но другого простого способа решить ее нет, о какой сумме там вообще идет речь? Я думаю, есть смысл воспользоваться ее предложением, если у вас нет фантазий о наказании, тыкании мордой и т.д.
Востаннє редагувалось Horus в Нед 01 лис, 2015 20:55, всього редагувалось 1 раз.
Horus
 
Повідомлень: 313
З нами з: 09.12.14
Подякував: 168 раз.
Подякували: 120 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 01 лис, 2015 20:55

Ахтунг!

І ще раз! )) Тут попрєкають мовляв сам "добровільно" Виктор підписав договір... Залишимо за дужками питання "добровільності" ..АЛЕ!

Якщо є право відмовитися від страховки після "добровільного" підписання , то чому штрейкбрехери заперечують святе право клієнта його реалізувати? )) І чому виправдовують позицію ПУМБи, що вводить в оману клієнта та не сприяє реалізації законного права клієнта відмовитися від непотрібної послуги?
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Нед 01 лис, 2015 20:57, всього редагувалось 1 раз.
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 12851286128712881289 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15898070
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5158259
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 366001
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама