|
ПУМБ (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:26
ulya написав:-VICTOR- Мені не далі взагалі ніякого договору, ні для ознайомлення, ні для підпису. І зараз щоб розірвати цю всю не кажу що, то мені кажуть, щоб перше підписала  Цікаво, правда? Щось треба змінювати в цій системі, бо ПУМБ стає вже незрозуміло чим
тобто . якщо я вас вірно зрозумів , договір ви не підписували страховий ?..почитайте банківський договір на карту , там скоріше є інфо про те що вам пропонується пакетом послуги в том числі страховка . Знову ж таки , напишіть що ви оформили - тоді можливо вам дати дієву пораду . А взагалі , якщо ви вже , зрозуміло з ваших відповідей користуєтесь картою і нарахована опалата - її скоріше за все доведеться оплатити , для розірвання страховки життя - потрібно звернутись в страхову компанію( з моменту оформлення в банку в межах 14днів можливо написанням заяви у відділенні , пізніше тільки через страхову компанію), не обовязкого сосбисто , достаньо рекомендованим листом , прикласти копії банківсьвого договору , страховки , копії пастпорта з написом копія вірна дата підпис і відіслати з заявою про вимогу розірвання страхового договору
Востаннє редагувалось -VICTOR- в Нед 01 лис, 2015 20:30, всього редагувалось 1 раз.
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:28
-VICTOR- я не підписувала навіть договір на карту
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:30
Козак-характерник,
Вы с обращениями полегче, вы не на базаре. Хотя по манере общения можно и предположить, это основное ваше место работы.
-
idealstorm
-
-
- Повідомлень: 1894
- З нами з: 06.03.09
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 192 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:32
ulya написав:-VICTOR-я не підписувала навіть договір на карту  тобто...??? а на яких підставах вам видали карту, що це карта ? ви взагалі нічого не підписували і маєте карту на руках ??? 
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:32
-VICTOR- написав:менеджер там ничего не решает
блажен кто верует ulya написав:Звичайно, свій борг поверну, і хочу в попасти в грейс-період, але страхівка вже включена в мій борг.
Ждите что скажет представитель банка. В поддержку кстати обращались? Банк в лице менеджера в данном случае больше вашего заинтересован в том, чтобы получить хоть какой-то с вами договор, и будет ли там страховка его будет со временем волновать все меньше и меньше.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:36
ВиктОр! Пропоную з практичного досвіду викласти тут покрокову інструкцію як вполювати нахабну ПУМБу! )) Якщо вони тупо "морозяться"... то на всякоє ядіє в нас є своє протівоядіє..)) Зайдемо із запасного входу....)) Як я зрозумів, то після такого "добровільного" підписання (нехай подавляться) ... йдемо в страхову і потім увідомляємо негідників з некомфортної банки листом про скасування доппослуги? Я вірно уразумєл? ))
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Нед 01 лис, 2015 20:43, всього редагувалось 1 раз.
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:41
idealstorm написав:Козак-характерник, Вы с обращениями полегче, вы не на базаре. Хотя по манере общения можно и предположить, это основное ваше место работы.
а мене зло бере на нетямущих...)) Не люблю бєспрєдєла.... )) І повчи жінку щи варити...)) Хамство ПУМБи страшніше ніж моє... а прихвостням ПУМБи бій і ганьба! Нет уз святее товарищества...)) А деякі товарісчі нам вже не товарісчі...)) І як їх будуть банкстери гвалтувати... то не просіть допомоги...))
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:47
Якщо я чекатиму відповіді від підтримки більше двох тижнів, то буду ще платити відсотки по кредитці, бо 15-го закінчиться грейс-період. Безкоштовного номера нема, з мобільного дзвонити і тратити ще гроші не хочу, та й скажуть там - зверніться у відділення. Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми, але після того, як я підпишу договір, а чи підписувати його в мене ще є великі сумніви. І все одно все оформити можна тільки в будній день, тобто мені знову треба тратити час і йти туди. Це називається "не мала баба клопоту - купила порося". Я хотіла б уточнити ще - мені так здається, що та страхівка, яку я маю заплатити - це відсоток від суми, якщо тратиш гроші в період з 28-го по 31 число місяця. Хтось може пояснити, в чому суть такої несправедливості до цих днів місяця, бо скористалась кредиткою якраз тоді?
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:52
ulya написав:Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми
Походу девочка и так поняла глубину проблемы, но другого простого способа решить ее нет, о какой сумме там вообще идет речь? Я думаю, есть смысл воспользоваться ее предложением, если у вас нет фантазий о наказании, тыкании мордой и т.д.
Востаннє редагувалось Horus в Нед 01 лис, 2015 20:55, всього редагувалось 1 раз.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:55
І ще раз! )) Тут попрєкають мовляв сам "добровільно" Виктор підписав договір... Залишимо за дужками питання "добровільності" ..АЛЕ!
Якщо є право відмовитися від страховки після "добровільного" підписання , то чому штрейкбрехери заперечують святе право клієнта його реалізувати? )) І чому виправдовують позицію ПУМБи, що вводить в оману клієнта та не сприяє реалізації законного права клієнта відмовитися від непотрібної послуги?
Востаннє редагувалось Козак-характерник в Нед 01 лис, 2015 20:57, всього редагувалось 1 раз.
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15898070 |
|
|
38157 |
5158259 |
|
|
18025 |
366001 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|