Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Lost написав:PUMB собираюсь навестить в ближайшее время это отделение в воспитательных целях. ваши рекомендации, что делать клиенту если ситуация повториться?!?
Надеемся, что не повторится. В любом случае обратная связь, например, через сайт либо Call Center будет эффективной и приведёт к результату (в течение от нескольких дней до 2 недель в большинстве случаев): https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Lost написав:PUMB собираюсь навестить в ближайшее время это отделение в воспитательных целях. ваши рекомендации, что делать клиенту если ситуация повториться?!?
Надеемся, что не повторится. В любом случае обратная связь, например, через сайт либо Call Center будет эффективной и приведёт к результату (в течение от нескольких дней до 2 недель в большинстве случаев): https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Webracer написав:Прийшло sms-повідомлення про те, що буде автоматично списана щорічна комісія по карті. От тільки карта Депозитна, в тарифах вона безкоштовна. В контакт-центрі вказують на пункт 2.3.5 і те, що це пункт тарифів для додаткових карт їм байдуже. Кажуть це у вас додаткова картка. А де ж тоді основна? У мене ніколи не було іншої картки крім цієї. Але консультант продовжує наполягати, що вона надає правильну інформацію. Компетентність і здоровий глузд «вражає»! Схоже банчик вирішив шукати лохів, у Ахметки шахти і заводи віджали, так він дав команду по кишенях клієнтів ПУМБа пошаритись.
Звернувся у відділення. У них картка теж значиться додатковою. На запитання, а де ж основна, тільки знизують плечима. Запропонували її закрити (але чомусь треба було її спочатку блокувати в контакт-центрі) і відкрили іншу, яка мабуть буде основною і за неї не потрібно буде платити річні комісії. Зараз в інтернет-банку значаться дві картки: стара і нова. Стара заблокована, але чи закрита? Не здивуюся, якщо і по заблокованій картці нарахують річну комісію.
Представник банку ніяк не прокоментував моє повідомлення на цьому форумі, а шкода. Може немає, що сказати, всяке буває.
Webracer написав:Прийшло sms-повідомлення про те, що буде автоматично списана щорічна комісія по карті. От тільки карта Депозитна, в тарифах вона безкоштовна. В контакт-центрі вказують на пункт 2.3.5 і те, що це пункт тарифів для додаткових карт їм байдуже. Кажуть це у вас додаткова картка. А де ж тоді основна? У мене ніколи не було іншої картки крім цієї. Але консультант продовжує наполягати, що вона надає правильну інформацію. Компетентність і здоровий глузд «вражає»! Схоже банчик вирішив шукати лохів, у Ахметки шахти і заводи віджали, так він дав команду по кишенях клієнтів ПУМБа пошаритись.
Звернувся у відділення. У них картка теж значиться додатковою. На запитання, а де ж основна, тільки знизують плечима. Запропонували її закрити (але чомусь треба було її спочатку блокувати в контакт-центрі) і відкрили іншу, яка мабуть буде основною і за неї не потрібно буде платити річні комісії. Зараз в інтернет-банку значаться дві картки: стара і нова. Стара заблокована, але чи закрита? Не здивуюся, якщо і по заблокованій картці нарахують річну комісію.
Представник банку ніяк не прокоментував моє повідомлення на цьому форумі, а шкода. Може немає, що сказати, всяке буває.
Для предметних коментарів тут, на форумі, потрібна ідентифікація. Тому рекомендуємо звертатись із подібних питань до Call Center або до відділення, де ситуацію зможуть роз'яснити з врахуванням історії ваших взаємовідносин із банком.
Якщо у вас є зауваження/претензії до роботи банку чи конкретних працівників - разом із колегами з управління якістю будемо вдячні за зворотний зв'язок за допомогою такої форми на сайті ПУМБ: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Lost написав:PUMB собираюсь навестить в ближайшее время это отделение в воспитательных целях. ваши рекомендации, что делать клиенту если ситуация повториться?!?
Смирится. Это же банк где никто не смотрит на качество обслуживания. А писать им просто бесполезно. Реакция отсутствует.
PUMB написав:Якщо у вас є зауваження/претензії до роботи банку чи конкретних працівників - разом із колегами з управління якістю будемо вдячні за зворотний зв'язок за допомогою такої форми на сайті ПУМБ: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Lost написав:PUMB собираюсь навестить в ближайшее время это отделение в воспитательных целях. ваши рекомендации, что делать клиенту если ситуация повториться?!?
Смирится. Это же банк где никто не смотрит на качество обслуживания. А писать им просто бесполезно. Реакция отсутствует.
ПУМБ - один из немногих украинских банков, который уделяет качеству обслуживания много внимания. Все обращения клиентов обрабатываются и в обязательном порядке получают обратную связь.