Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
-VICTOR- написав:Представника банку прошу втрутитись в ситуацію з депозитами по Діаманту...ситуація слідуюча неділю тому через відділення вбивши цілий день спромоглися оформити двух нових клієнтів і пройти процедуру по двух діючих , але на сьогодні у діючих клієнтів в банкінгу так і не відображаються усі переведені депозити ,хоча в перший день вони усі були доступні в банкінгу...по чиїйсь команді їх прибрали ,хоча відділення бачить усі , вважаю клєнтам блокується можливість управління депозитами відсутня можливість поповнення -що є однією з умов депозитів по Діаманту , не виплачуються % по всіх тільки по деяких...валютні виплати не проводились.....враховуючи що передача депозитів відбулася 23.06 - то банк НЕ ВИКОНУЄ взяті зобовязання по декількох пунктах депозитних договорів..гаряча лінія фіксує звернення , але віз і нині там. друга проблема...хтось не надто далекоглядний придумав процедуру активації інтернет банкінгу з привязкою до пластикової карти , тепер я і мої клієнти маємо наступну проблему оскільки , на основі нотаріального доручення не можу отримати карту за дорученням клієнта,хоча доручення таке передбачає , то неможливо активувати інтернет-банкінг , навіть маючи номер карти реєстрація не можлива до отримання карти і її активації ,без активної карти неможлива реєстрація- маємо замкнуте коло . І маємо відсутність можливості управління депозитами дистанційно ,для нас це принципово оскільки відділень немає в місті - найближчі за 100км в одну сторону. крім того хочу зазначити що законодавством забороняється навязувати відкриття будь-яких продуктів в данному випадку хочеш не хочеш відкриваєш ту Платівку..як виявилось абсолютно не потрібну . Подарунок від ТАСу полягає у тому що ми мусимо усі четверо не зважаючи що для полегшення собі життя оформляли нотаріальні доручення не можемо отримати належне обслуговування...нам потрібно усім їхати до відділень.....я вкрай роздратований цією ситуацією : не продуманої процедури реєстрації ( її можна було привязувати до ІПН і не було б проблем) порушенням умов договорів переданих з Діаманту в частині доступу до рахунків , виплати % , неможливості поповнення..... маю намір , якщо до кінця неділі не буде виконання умов договорів , звернутись зі скаргами у відповідні департаменти НБУ , ФГВО , можливо профільний комітет ВР...очікую на разі відповіді по скарзі і очікую втручання нашого представника на гілці...те що відбувається Є НЕПРИПУСТИМО !!! Хочу зазначити що якщо в банку не візьмуться за розум і не припинять з клієнтів робити дурнів - усі без винятку депозити будуть однозначно виводитись з банку , очікую врегулювання ситуації мирним шляхом , а Сергію Леонідовичу - "великий привіт"....
я изложу ситуацию и последние ответы....а пока что ознакомьтесь с предыдущим моим постом
-VICTOR- написав:...Да уж....и ни с какой стороны не то что надлежащей.....НИКАКОЙ РЕАКЦИИ - отделение , горячая линия...и НАШ ПРЕДСТАВИТЕЛЬ НА ВЕТКЕ решили делать вид что все прекрасно у нас....и этот безпредел с депозитами Диаманта -это есть НОРМАЛЬНЫЙ ХОД ВЕЩЕЙ... АУ БАНК - ВЫ НЕ ВЫПОЛНЯЕТЕ УСЛОВИЙ ПО ДЕПОЗИТАМ , НЕ ВЫПЛАЧИВАЕТЕ % , НАРУШАЕТЕ ДРУГИЕ УСЛОВИЯ ДОГОВОРА.....
IMPRINTER написав:насчет доверенности ... получать пластик по доверенности - нельзя ... получать пластик моджет только тот, на кого оформлена карта ... можно дать доверенность на управление счетом, но для пластика это запрещено. Если в других банках вам выдавали чужой пластик по доверенности - там нарушали действующие нормы законодательства
можно дать ссылку на действующие нормы законодательства?
IMPRINTER написав:насчет доверенности ... получать пластик по доверенности - нельзя ... получать пластик моджет только тот, на кого оформлена карта ... можно дать доверенность на управление счетом, но для пластика это запрещено. Если в других банках вам выдавали чужой пластик по доверенности - там нарушали действующие нормы законодательства
можно дать ссылку на действующие нормы законодательства?
что там с ссылочкой? нашлись данные?
Не корысти ради, а во имя великой справедливости: ЗУ "", ст.14, п.14.12, абзац 2:
"Використання електронного платіжного засобу за довіреністю не допускається, крім випадку емісії додаткового електронного платіжного засобу для довіреної особи".
Согласно этому же закону, "платіжна картка - електронний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки..."
Навесні я намагався через ТАС отримати депо з Платини. В перший же день в дарницькому відділенні все висіло, менеджер порадив ропередньо записатися по телефону. Телефоную, хлопчик називає дату аж через тиждень, та пропонує обрати відділення. Обираю дарницьке по вул.Будівельників,40 Яке ж в мене було здивування, коли через 5 хвилин прийшла мені смс-ка з адресою відділення на Чоколівському бульварі В іншому банку я вранці зазирнув, увечері вже отримав готівку. Передумав я заносити валюту в ТАС
Уважаемый редактор форума! Хорошо, что Вы обратили внимание на то, что твориться с выдачей вкладов Диаманта. Представитель банка исчез с форума, как только начались массовые жалобы на выдачу и обслуживание диамантовских вкладов. Не известно, что там порешали ТАС с Фондом, на каких условиях передавались депозиты, но, явно, цель- максимально затянуть выдачу, а лучше - вообще не выдать!! Якобы вклады передали с сохранением всех условий Диаманта. Тогда почему выдают только до 200 тыс, не начисляют проценты в сроки, в которые начислял Диамант, непонятна ситуация с пополнением. Четко соблюдают они только одно условие - невозможность досрочного расторжения! Нельзя трактовать условия только в части своей выгоды! нельзя быть немножко беременным. У меня получилось, что вместе с ТАСовскими вкладами, сумма превышает фонд, по-этому естественное желание не выходить за рамки гарантированной суммы и забрать диамантовский депозит. Но не тут то было! Пишите письма, написала, естественно, никто не перезвонил. Когда еще раз наведалась, они выдали: А мы имеем право в течении 30 дней дать вам ответ... Просто нет цензурных слов! Да за 30 дней этот недобанк сам может накрыться медным тазом. Сволочи!! Из-за их мутных схем с Фондом, я должна рисковать своими деньгами. Мне возврат депозита гарантировал ФГВФО, а не ТАСкомбанк. По такой схеме можно еще штук 5-10 банков передать ТАСу, депозиты суммировать, а потом тихонько ввести ВА в принимающий банк, и людям выдать только в пределах 200 тыс. Я требую выдачи депозита, гарантированного ФГВФЛ!!
Я правильно понимаю, что через Т24 лимит покупок с карты нельзя установить больше 8 тыс. грн/сутки? Как лучше и проще поднять (разово или на постоянку)? Топать в отделение или через горячую линию?