Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
teubo написав:Был депозитный вклад в Диамантбанке, перевели НАСИЛЬНО в ТАСбанк, но ГАРАНТИРОВАЛИ что вклад останется под теми условиями, что и был оформлен в Диаманте.
С момента перевода с Диаманта в ТАС прошло более 2 месяцев, вчера пришел пополнить свой вклад, посколько в договоре четко указано: ПОПОЛНЕНИЕ — РАЗРЕШАЕТСЯ, но в ТАСе отказались пополнять, сказали, что до сих пор нет разьяснения как и на какие суммы пополнять!
Выходит, что в ТАСе насильно перетащили вклады, но выполнять условия депозита не хотят!
Завтра отношу жалобу в НБУ с требованием расторгнуть депозит досрочно без потерь в связи с НЕВЫПОЛНЕНИЕМ УСЛОВИЙ ДОГОВОРА СО СТОРОНЫ БАНКА!
Кстате, депозиты переведенные с Диаманта в ТАС не отображаются в интернет-банкинге, а справку-подтведждение что депозит переведен выдают аж за 70 грн!
Не советую иметь дело с ТАСбанком! ШАРАШКА, А НЕ БАНК
Но ведь временный-новый-отсутствующий-в-общем-кто-то-вместо-того-самого-офпреда уже писал об отображении депозитов ещё в июле и объяснял причину:
TASCOMBANK написав:Добрый день!
Согласно законодательству и по требованиям ФГВФЛ все клиенты, вклады которых были переданы на обслуживания в ТАСКОМБАНК, должны быть верифицированы даже если эти клиенты проходили идентификацию в банке ранее. Поэтому дистанционный доступ к управлению вкладами принятыми от Диамантбанка, не доступен в ТАС24.
Спасибо!
Пользуясь моментом, депозитный вклад не "перевели НАСИЛЬНО", а передали в момент покупки активов Диаманта, а это немного другое.
Це що за новина? ТАС мені автоматично створив гаманець пароль від якого я не знаю? Як я отримав автоматичний доступ до нього? З такою помпою анонсується сама можливість клієнту зареєструватися у системі?
Ми анонсуємо сервіс від МПС MasterCard – Masterpass. Це електронний гаманець від платіжної системи, який автоматично створюється для всіх карток клієнтів ТАСКОМБАНКу. Доступ до цього гаманця полегшує та прискорює проведення операцій розрахунку в мережі інтернет. На сайті торговця Ви можете побачити іконку сервісу. Якщо на тиснути на неї, Вам запропонують ввести інформацію відому лише клієнту-власнику платіжної карти, для проведення безготівкової операції.
Цікаво, що форумчанин може дати коротку відповідьпо суті питання, а офіційний представник може налити лише води з прес-релізу. Не треба так. Очевидно, що клієнт не знає "інформацію відому лише клієнту", бо реєстрував клієнта ТАС. І суть операції була у тому, щоб, безвідносно до бажання клієнта, злити в Мастеркард дані клієнтів і накрутити новому сервісу лічильник реєстрацій.
klug написав:Цікаво, що форумчанин може дати коротку відповідь по суті питання, а офіційний представник може налити лише води з прес-релізу. Не треба так.
Не нападайте на новенького, добре? А то злякається і втече
Faceless написав:Скільки пам"ятаю, якщо 25 випадало на вихідний, то день сплати переносився на пізніше - в даному разі на 28 число. І регламенти ніби не міняли. Тож уточніть ще раз.
Ну так что решили когда гасить Б5 - 23-го или 28-го? Не хочется попасть на penalty
Кассандра написав:Ну так что решили когда гасить Б5 - 23-го или 28-го? Не хочется попасть на penalty
Гасить в самый последний день - всегда плохой вариант... Я только что сформировал платёжку на утро на гашение.
Ну про моветон понятно Но в случае форс-мажора я всегда могу с пенсионки мужа и в последний день загасить. Тут вопрос в другом - работает ли банк согласно своего ДКБО или нет?
Кассандра написав:Ну так что решили когда гасить Б5 - 23-го или 28-го? Не хочется попасть на penalty
Гасить в самый последний день - всегда плохой вариант... Я только что сформировал платёжку на утро на гашение.
Ну про моветон понятно Но в случае форс-мажора я всегда могу с пенсионки мужа и в последний день загасить. Тут вопрос в другом - работает ли банк согласно своего ДКБО или нет?
Работает, можно и 28-го. Но, само собой, все надо делать правильно - не через банкомат, и вовремя. Ну и затягивать действитеьно не стоит
TASCOMBANK так чего представник не реагує напост з приводу вкладів Діамант банку ??? БАНК ТАКИ ПОРУШУЄ УМОВИ ДОГОВОРУ ПО ДІАМАНТУ і при цьому робить вигляд що все гаразд Я раніше розміщав пост з цього приводу...за мною ще три клієнти - коло моїх близьких..жодне з піднятих питань до цього часу не вирішене . а з приводу наших депозитів Діаманту - усі вони будуть однозначно виноситись по закінченню строку і крім того враховуючи відмову дотримання умов по депозитах Діаманту , ніяких депозитів в Таскомбанку ми не відкриємо - з приводу описаної поведінки власників банку - вважаємо вас ненадійними партнерами...сьогодні ви на власний розсуд трактуєте умови договору з Діамантом - завтра вирішите відмовитись від умов договору підписаного з вами....репутація річ делікатна , але судячи з усього пану Тігібко однаково...шкода
-VICTOR- написав:TASCOMBANK так чего представник не реагує напост з приводу вкладів Діамант банку ??? БАНК ТАКИ ПОРУШУЄ УМОВИ ДОГОВОРУ ПО ДІАМАНТУ і при цьому робить вигляд що все гаразд Я раніше розміщав пост з цього приводу...за мною ще три клієнти - коло моїх близьких..жодне з піднятих питань до цього часу не вирішене . а з приводу наших депозитів Діаманту - усі вони будуть однозначно виноситись по закінченню строку і крім того враховуючи відмову дотримання умов по депозитах Діаманту , ніяких депозитів в Таскомбанку ми не відкриємо - з приводу описаної поведінки власників банку - вважаємо вас ненадійними партнерами...сьогодні ви на власний розсуд трактуєте умови договору з Діамантом - завтра вирішите відмовитись від умов договору підписаного з вами....репутація річ делікатна , але судячи з усього пану Тігібко однаково...шкода
Таська, я чекаю відповідей на поставлені питання... Не гарно виходить...
TASCOMBANK , вам там светлые головы солнце напекло? Для того, чтобы повторно запросить кредитный лимит по викенду, нужно перевыпустить карту. И опять заплатить 365 гривень. Так сказал менеджер в отделении после долгого телефонного разговора с кем-то.