Виглядає як спроба відкриття вкладу з внесенням готівки, а не спроба поповнення.
|
|
![]() Вам не нужна никакая корзина. Заходите в а24 и открываете А-Вклад. Не знаю,откроется ли он без денег ( 0 на вкладе) Если не откроется - идете к терминалу и пополняете Карту для выплат на 10 гривен (комис 0,5%). Затем дома опять таки открываете с КДВ А - вклад,идете к терминалу и пополняете его на сумму. Приходите домой и открываете депо.Без всяких корзин! ![]() як не втратити контроль над своїми грошима в цьому банку1.09.2017року 25 серпня у мене закінчився депозит і так як Україна святкувала і щей була і субота та неділя я у понеділок зв'язався з банком на рахунок отримання моїх грошей. Звонив по телефону бо вже давно є кліентом цього банку. Завжди отримував вичерпну інформацію і допомогу з моїми питаннями, так і було цей раз. Менеджер що мене завжди обслуговував сказав, що ще в понеділок не у відділенні бо у відпусці і порекомендував зв'язатись з відділенням банку у нашому місті. Я зателефонував туди у мене прийняли інформацію, мене спитали про суму і у відповідь було що сьогодні я її не зможу отримати бо таких грошей у касі не має і запропонували що позвонять мені у вівторок щоб я прийшов і їх отримав. Що понеділок останній день коли я можу отримати гроші бо пролонгуються я сказав, сказав щоб депозит зупинили. Так у вівторок мені позвонили що всі гроші чекають мене, я приїхав у банк, але коли почали мені оформляти видачу з'ясувалось що гроші пішли на інший термін, пролонгувались. Менеджер банку вибачився що так все вийшло і так як це був кінець дня написав вищому курівництву що з цим депозитом вийшло. У середу я чекав звінка з банку, а його все не було, тому перезвонив до обіду на гарячу лінію, просив з'єднати з компетентним менеджером банку, людина була чемна мене вислухала і пообіцяла передати моє прохання. Звінка все не було і я щераз після обіду позвонив на гарячу лінію підняла слухавку якась дівчина і після моєї розповіді зробила висновок що я сам дурак що не отримав свої гроші у понеділок і чекай з моря погоди тепер, було мною чемно послана на три букви. З банком бачу що не треба працювати взагалі, до клієнтів відносяться тільки добре коли вони несуть до них гроші. Витягнути проблематично, думаю що скоро ще одного трупа банковської системи будемо мати, так поводитись може тільки повний банкрот. Так що якщо хтось тримає у цьому банку більше ніж сума гарантована фондом гарантування вкладів рекомендую швидко їх вивести, вони там просто пропадуть. Банк мовчить як риба…
1.09.2017 рокуВже дзвонили, та вже я ходив в банк писати заяву про розірвання депозиту. Гроші мав отримати у понеділок, а сьогодні вже п'ятниця, гроші обіцяють повернути з неділі. Тепер розумієте про що я і як там працюють, розумію що може якась і прикра помилка тоді вийшла але тоді треба ж все таки розуміти що вийшло і вирішувати питання як найшвидше. Моя думка не змінилась — з банком треба прощатись як найшвидше, якщо нас не цінують то чого ми маємо їх цінувати???? 08.09.2017року Епопея закінчилась вчора отримав свій депозит, який мав отримати майже дві неділі назад, нічого що ще так від бився, дякую що повернули. На майбутнє буду особисто приходити до банку в день закінчення депозиту і виривати свої гроші з боєм, віра і довіра до банку вже у мене на нулю, раджу і іншим клієнтам попрощатись з ним.
![]() super_borodada
Что Вам мешало в день окончания депозита перевести в А24 сумму вклада на КДВ? В А-банке это можно сделать с 9:00 до 19:30 в любой день недели, в т.ч. в праздничные и выходные дни. Вы сами создали себе проблему.
|
|