Небольшое)) отличие.
сейчас Украина воюет не в каком-то Вьетнаме, а на своей территории.
|
|
Додано: Пон 19 лют, 2018 21:59
Небольшое)) отличие. сейчас Украина воюет не в каком-то Вьетнаме, а на своей территории. Востаннє редагувалось detroytred в Пон 19 лют, 2018 22:01, всього редагувалось 1 раз.
Додано: Пон 19 лют, 2018 22:00
Re: Как будут жить Украина и ДНР/ЛНР в случае разделения?Они воевали во Вьетнаме, а не в СССР или США. СССР Флориду не захватывал. Да и на 20 съезде КПСС, были обоснованы и закреплены тезисы о "мирном сосуществовании" Смысл в расхождении риторики и фактах. Впрочем, как всегда. Востаннє редагувалось layer80 в Пон 19 лют, 2018 22:13, всього редагувалось 1 раз.
Додано: Пон 19 лют, 2018 22:03
Цель была одна: не сохранение страны, а сохранение и закрепление ЛИЧНОЙ власти. С чем эта власть прекрасно справилась. На самом деле немногое в целях изменилось
Додано: Пон 19 лют, 2018 22:14
Це я придумав-семеро з ложкою , один з сошкою ? Не я Тому 1 Продавцю-будівельнику-двірнику-санітару-токару-фрезерувальнику-трактористу-доярці-секретарці-солдату - вища освіта не потрібна , по тій простій причині що данні види робіт можна виконувати і без вищої освіти , а тому витрачання коштів на вищу освіту(особливо за рахунок людей данних спеціальностей-є зайве викинуті час і гроші) 2 Як тільки в державі, трактори/станки/мітли з лопатами стануть з ЧПУ , або країна буде продавати патенти/технології/програмне забезпечення в обємах більших ніж 40% від усього експорту - тоді в державі і буде потрібно 40% населення з вищою освітою В усіх інших випадках плач Ярославни з заявами що 1,5 млн студентів - це мало ( середній термін навчання-5 років , середній розмір народжуваності 350 000 в рік , отже щороку в інститути поступає 1,5 млн/5 років=300 000 в рік , або 80% від кількості народжених в цьому році ) - доти держава буде в дупі, бо керувати ніким. а керівників - 80%. При цьому ще за часів СРСР в бригаді керівник бригади був виділений і не виконував роботи в бригаді а тільки керував працівниками бригади - коли кількість осіб в бригаді перевищувала 7 осіб ( тобто 85% працювало-15% керувало) В армії, перша посада з вищою освітою - командир взводу В піхотних частинах - взвод -20-50 осіб , кількість осіб з вищою освітою в ланці до полку(піхотний) - становила менше 10% від загальної чисельності полку. Тому можете мене скільки завгодно звинувачувати в дискримінації молоді, але я вважаю і статистика це підтверджує- 80% молоді не можуть претендувати на вищу освіту в найближчих 20 років в реаліях України, по причині а - непотрібності такої кількості фахівців з вищою освітою в Україні б - дискредитацією самого диплому. бо якість вищої освіти визначається не по найкращим, а по середньому значенню. в - якби в інститут приймали так як за СРСР , а саме фільтр би відсіював на момент вступу 80% найслабіших, і під час навчання ще 2% - то й якість диплому враховуючи конкуренцію між здобувачами диплому була в рази кращою ніж в сьогоднішніх реаліях.
Додано: Пон 19 лют, 2018 22:24
Тут проста маніпуляція... Приклад маніпуляції в будівництві Китайці побудували будинок в 10 поверхів за 10 днів..... Я дозволю собі пояснити 1 Китайці не побудували - а зібрали з комплектуючих , але перед збіркою а - рік будували завод по випуску комплектуючих б - пару років будували завод по випуску техніки в - пару місяців випускали на побудованих заводах комплектуючі і техніку г - .... д - зібрали 100 монтажниками за 10 днів. Чи можна вважати тільки етап монтажу - будівництвом ? Так само і в сільському господарстві США 5% населення зайняте в випуску сільськогосподарської техніки 2% населення зайнято в ремонті цієї техніки 1% населення зайнято в логістиці продукції 10% населення - зайнято в перепродажу цієї продукції .... і всього 2% населення, яке використовує результати праці 5+2+1+10=18% населення - зайняте напряму тим що вважається сільським господарством вирощуючи зерно
Додано: Пон 19 лют, 2018 23:13
Re: Как будут жить Украина и ДНР/ЛНР в случае разделения?
Мило, что Вы решаете куда людям тратить ИХ деньги. (к Вашему сведению, абсолютное большинство учится за свой счет) Не станут трактора с ЧПУ. Сначала образование, а потом ЧПУ, а не наоборот...
Может потому что служили призывники? и им было по 18-19 лет? Сильно хочется в СССР? И собсно, как Вы оцениваете качество нынешнего образования и способности студентов? Вы педагог? ученый? Макаренко? Удивительно, но именно сейчас сталкиваюсь с очень старательными, грамотными и толковыми выпускниками... Большинство надеется только на себя и свои знания. А вы предлагаете их превратить в биомассу.Без будущего. Следующий этап - отмена старшей школы. А следующий вывод - для выполнения большинства работ достаточно простого счета. Надеюсь, Вы применяете свои взгляды на практике?
Додано: Пон 19 лют, 2018 23:36
Прикольний маніпулятор Весь в совкових традиціях Давайте розберемо чим його показне людинолюблячість відрізняється від мого світогляду Отже Є людина яка по своїм психофізичним властивостям може спокійно переносити монотонну працю , особливо коли остання їй відома і навіть отримувати від цієї праці задоволення Є людина яка не може постійно монотонно робити одне і теж і вміє дуже швидко переключати свою увагу.... З першої категорії виходять чудові працівники в тих галузях де ціниться важка фізична праця З другої - виходять працівники де ціниться швидкість реакції.... Давайте уявимо що першу категорію посадили за кермо боліда формули 1 , а другу за кермо трактора..... Я думаю всім зрозуміло що нещасними будуть обоє... Тому Я не вказую кому куди йти Я пропоную повернути систему, де вступні іспити будуть показувати кому в хлібороби , кому в інженери, а кому в програмісти... При цьому я нічого не маю проти того , щоб кожна людина хоч три рази в рік проходила вступні іспити у випадку якщо провалила попередні...Але я проти того , щоб людина яка дальтонік поступала в художній ВУЗ , глухий в консерваторію... при цьому нехай ці категорії пробують поступати скільки завгодно ( і навіть поступають) якщо кращих від них не було.... А от коли німий йде вчитись оперному співу.... це нонсенс. Праця інженера- це мистецтво і точно так само як не кожен може бути Моцартом-Мікеланджело-Ейнштейном , так і не кожен може бути інженером-науковим працівником, але те що хтось не може бути хорошим інженером не заперечує того що він може бути чудовим шофером чи продавцем...
Додано: Пон 19 лют, 2018 23:46
Як резюме
Що краще Людина яка отримала вищу освіту у сільскому господарстві і стала агрономом витративши на це 5 років свого життя і 50000-100000 грн як плата за навчання+хабарі за здачу курсових/екзаменів - і при цьому ні бельмеса не розуміючи і не люблячи цю справу Чи простий селянин який отримує задоволення від вирощування квітів(буряка чи соняшнику) ? І при чому займаючись тією справою яку любить і не витративши на навчання ні 100 000 ні 5 років власного життя, спокійно живучи без знань про сівозміну чи кількість міндобрив....
Додано: Вів 20 лют, 2018 00:14
Мюнхаузен не может вытянуть самого себя за волосы.
Точно также сельское хозяйство не может вытянуть на новый уровень само себя. Развитое сх является следствием развитой индустрии, науки. Одни лишь инвестиции в с-х смогут лишь немного поднять уровень и объём. Но ведь ключевым было слово *мощная* сх (аграрная) держава. То есть конкурирующая с другими мощными. Можно также добиться успеха в отдельных сегментах. Как по аналогии добиваются успеха Шахтер и Динамо. Конкурирующие с Манчестер Юнайтед. Но весь чемпионат Украины не конкурент премьер лиге, а Украина не футбольная держава. Также и с с-х. Получится на выходе просто сх держава. Не мощная (конкурентноспособная) сх держава. А держава просто с преобладанием у себя агросектора. В лучшем случае с одним-двумя *Шахтерами* сельского хозяйства, в которых будут аккумулироваться ресурсы страны. И этот Шахтер будет бахматюковким или как там) Но причем тут новый уровень и выход для всей страны?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|