|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 11 січ, 2019 00:01
vadymbanker у меня
-
Seva
-
-
- Повідомлень: 316
- З нами з: 16.03.17
- Подякував: 20 раз.
- Подякували: 37 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 11 січ, 2019 00:34
Квесторе_поверніться написав:Не довіряйте свої кошти А-Банку
тільки М-банк,М-країна))
-
Мизантрóп
-
-
- Повідомлень: 7454
- З нами з: 03.12.14
- Подякував: 1597 раз.
- Подякували: 1431 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 11 січ, 2019 00:38
Квесторе_поверніться написав:Вичислили що пенсіонерів в Альфі не поважають Слід читати не А-банк а Альфа банк. _____________________________________________________ На сайті головного офісу А-Банку можна прочитати багатослів'я про його надійність та креативність. Але це - тільки слова задля приваблення клієнтів. В цьому я переконався на власному досвіді. 9 січня 2019 року я звернувся до банкомату "надійного" А-Банку, що розташований у відділенні банку по вул. Шевченка, 11, що в м. Хмельницькому, для отримання пенсії. Всім зрозуміло, що означає для непрацюючого пенсіонера пенсія у наш важкий час. На банкоматі були відсутні будь-які написи про його несправність, а тому вклавши у банкомат банківську картку та набравши код і розмір своєї пенсії, я очікував отримати свою пенсію, що і передбачається змістом самої угоди з банком. Банкомат справно виконав всі операції з списання коштів з мого рахунку, привідкрив віконце для видачі коштів, закрив його і все. Тобто "все"- це те, що власних коштів я не отримав. На моє щастя, як я це спочатку оцінив, відділення банку ще працювало і я відразу ж звернувся до працівників відділення по допомогу. Мені було надано допомогу у вигляді гасла з рекламного проспекту банку - "Подзвоніть на гарячу лінію!". Враховуючи, що інших пропозицій не поступило, я зателефонував на гарячу лінію банку, телефон якої розвішаний по усьому офісу з тих мабуть підстав, що ним скористувався не я один. Не зважаючи на те, що я знаходився в приміщенні відділення банку з наявними у мене пластикової картки та посвідчення особи, мені замість допомоги влаштували допит за телефоном, що зрозуміло не надало мені наснаги. Після цього мені запропонували на наступний день прийти до офісу банку, написати заяву, почекати чотири дні, і тільки після цього буде розглядатись питання про повернення мені власної пенсії. Під час моєї дискусії з людиною по телефону, яка до речі не представилась, працівники відділення банку скаржились мені на погану роботу інтернету та телефонного зв'язку. Виникає питання, чому я за вини банку, який не спромігся забезпечити нормальну роботу банкомату або про попередження клієнтів про відсутність у них інтернету та зв'язку, повинен півмісяця чекати на отримання власних, зароблених за 44 роки трудового стажу, коштів. Після нервового струсу, який я отримав у відділені банку, я вирішив звернутись із скаргою на порушення моїх прав клієнта до головного офісу А-Банку. Але секрет в тому, що на сайті головного офісу банку відсутня можливість на звернення клієнтів із скаргами. Тобто філософія роботи з клієнтами у А-Банку наступна: "Свої скарги залишайте при собі". За таких обставин був змушений звернутись зі скаргою до Національного Банку України. На мою думку, відсутність попередження про несправність банкомату комусь була потрібна. Для чого я все виклав? Просто хочу попередити людей, особливо пенсіонерів:" Не довіряйте свої кошти А-Банку, за красивими рекламними обіцянками якого тільки одне _ПШИК!"
За 44 года пенсия не пролезла через банкомат 
-
Skiw
-
-
- Повідомлень: 929
- З нами з: 04.04.15
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 65 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 11 січ, 2019 00:58
Seva написав:vadymbanker у меня
пожалуйста пополни свой мобильный на сайте Киевстар или мтс, на одну гривну по номеру карты(как когда-то), мне не приходит пуши с альфа мобайл как добавил карту в apple pay, когда плачу НЕ ЧЕРЕЗ APPLE PAY, по ходу баг. В альфе три заявки оставил на это, не реагируют. Надіслано із мого iPad за допомогою Tapatalk
-
vadymbanker
-
-
- Повідомлень: 1004
- З нами з: 05.06.16
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 125 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 11 січ, 2019 02:26
Пополнил кредитку: платежи и переводы- клиенту альфа - по номеру картсчета Дата операции 11.01.2019 Дата проводки 11.01.2019 Дата зачисления 14.01.2019
Врет или таки понедельником на счет зайдут ?
-
demichh
-
-
- Повідомлень: 3025
- З нами з: 09.12.10
- Подякував: 151 раз.
- Подякували: 173 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 11 січ, 2019 07:54
demichh написав:Пополнил кредитку: платежи и переводы- клиенту альфа - по номеру картсчета Дата операции 11.01.2019 Дата проводки 11.01.2019 Дата зачисления 14.01.2019
Врет или таки понедельником на счет зайдут ?
Вы первый раз пользуетесь МАБом?
-
WachtAmRhein
-
-
- Повідомлень: 9000
- З нами з: 16.11.11
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 11 січ, 2019 09:06
demichh написав:Пополнил кредитку: платежи и переводы- клиенту альфа - по номеру картсчета Дата операции 11.01.2019 Дата проводки 11.01.2019 Дата зачисления 14.01.2019
Врет или таки понедельником на счет зайдут ?
Зачислят сегодня. отфонарно написано в МАБ
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 11 січ, 2019 09:38
kreuz написав:Звякнул, заказал перевыпуск со сменой тарифа, вроде именная и бесплатно. Токо не понял, можно ли будет и эту и ту юзать в тарифе ЭКО. Или мгновенку по любому закроют при выдаче именной? Юлия, прокомментируйте, пожалуйста этот вопрос. И скажите, перевести карту на ПУШ вместо СМС можно только после активации карты, которую к примеру можно выполнить в приложении? Без такого перевода будет списана плата за СМС даже с неактивированной карты? И спасибо Вам большое за помощь в подготовке и открытии акционного депозита +1%.
-
kreuz
-
-
- Повідомлень: 3390
- З нами з: 10.12.07
- Подякував: 176 раз.
- Подякували: 263 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 11 січ, 2019 10:04
kreuz написав: kreuz написав:Звякнул, заказал перевыпуск со сменой тарифа, вроде именная и бесплатно. Токо не понял, можно ли будет и эту и ту юзать в тарифе ЭКО. Или мгновенку по любому закроют при выдаче именной? Юлия, прокомментируйте, пожалуйста этот вопрос. И скажите, перевести карту на ПУШ вместо СМС можно только после активации карты, которую к примеру можно выполнить в приложении? Без такого перевода будет списана плата за СМС даже с неактивированной карты? И спасибо Вам большое за помощь в подготовке и открытии акционного депозита +1%.
kreuz, доброе утро. Карта при перевыпуске становится именной. При получении новой карты, старая будет аннулирована сотрудником. Перейти на PUSH можно после активации карты через АльфаМобайл. Если карта не активирована клиентом, плата за АЧ не списывается. Активировать карту можно через My AlfaBank / Альфа-Мобайл. Рада, что вы успешно оформили депозит.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13109
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
1
Додано: П'ят 11 січ, 2019 11:04
WachtAmRhein написав: demichh написав:Пополнил кредитку: платежи и переводы- клиенту альфа - по номеру картсчета Дата операции 11.01.2019 Дата проводки 11.01.2019 Дата зачисления 14.01.2019
Врет или таки понедельником на счет зайдут ?
Вы первый раз пользуетесь МАБом?
Первый раз читаю что пишут 
-
demichh
-
-
- Повідомлень: 3025
- З нами з: 09.12.10
- Подякував: 151 раз.
- Подякували: 173 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7677255 |
|
|
38157 |
5018073 |
|
|
18025 |
318244 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|