Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Квесторе_поверніться написав:Кум дзвонить, плачеться...послали з банки восвоясі. Каже зайшов в відділення всеКарту відкрити а йому кажуть: маєш карту під депо то йди геть...мусив піти. Це шо за вибрики в банці?
для перевірки ситуації вкажіть нам в особисті повідомлення Ваш ІПН
А не кума? Ви краще скажіть чи можна мати одночасно карту під депо і всеКарту в одній валюті?
прохання було вказано вище.
не можна мати пакет послуг "Депозитний" та "всеКарта", пакет "Депозитний" має бути переведений на всеКарту
PUMB написав:не можна мати пакет послуг "Депозитний" та "всеКарта", пакет "Депозитний" має бути переведений на всеКарту
Чим грунтуєте таку дискримінацію...на яку цидулу посилаєтесь?
Примітки до Розділу 2: стр. 16 * Згідно з новими Тарифами, починаючи з 11 червня 2019 року банк здійснює переведення карткових рахунків Клієнтів (в т.ч. зарплатних), а також сервісів віддаленого доступу «SMS-банкінг» та Інтернет-банкінг «ПУМБ online» наданих до рахунку, на Пакет послуг "всеКАРТА"
ramaz написав:Примітки до Розділу 2: стр. 16 * Згідно з новими Тарифами, починаючи з 11 червня 2019 року банк здійснює переведення карткових рахунків Клієнтів (в т.ч. зарплатних), а також сервісів віддаленого доступу «SMS-банкінг» та Інтернет-банкінг «ПУМБ online» наданих до рахунку, на Пакет послуг "всеКАРТА"
Исходя из данного примечания хотелось бы получить комментарий от представителя ПУМБа относительно таких моментов: - Как будет осуществляться вышеуказанный перевод картсчетов клиентов на новый пакет услуг "всеКАРТА"? - Будет ли это осуществляться по мере окончания действия уже выпущенных карт либо же к определенной дате будет осуществлен "насильный" перевод? - Будет ли при этом обязателен физический перевыпуск карты в новом пакете? - Будет ли при этом обязательно подписание каких либо бумажных документов? - Как будет информироваться клиент о переводе в новый пакет?
ramaz написав:Примітки до Розділу 2: стр. 16 * Згідно з новими Тарифами, починаючи з 11 червня 2019 року банк здійснює переведення карткових рахунків Клієнтів (в т.ч. зарплатних), а також сервісів віддаленого доступу «SMS-банкінг» та Інтернет-банкінг «ПУМБ online» наданих до рахунку, на Пакет послуг "всеКАРТА"
Исходя из данного примечания хотелось бы получить комментарий от представителя ПУМБа относительно таких моментов: - Как будет осуществляться вышеуказанный перевод картсчетов клиентов на новый пакет услуг "всеКАРТА"? - Будет ли это осуществляться по мере окончания действия уже выпущенных карт либо же к определенной дате будет осуществлен "насильный" перевод? - Будет ли при этом обязателен физический перевыпуск карты в новом пакете? - Будет ли при этом обязательно подписание каких либо бумажных документов? - Как будет информироваться клиент о переводе в новый пакет?
На цей рахунок кум казав що йому пропонували замість депокарти перевипустити всеКарту в добровільному режимі.