Альфа-Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 73547355735673577358 ... 7657>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк 3.1 5 1001
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
21%
206
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
168
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
16%
163
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
272
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
192
Всього голосів : 1001
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 05:58

Re: Альфа-Банк

Искатель написав:
  Ru82 написав:Вітаю, підкажіть чи буде комісія за карткою Еко максимум, при переказі в рахунок кредитних коштів на Моно за допомогою монодірект

Конечно!
Имхо за кредитные не будет грейса, а вот за свои будет комиссия.
Aps
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2855
З нами з: 24.06.15
Подякував: 51 раз.
Подякували: 291 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 07:21

  zzzzzz написав:Вообщем по моему вопросу оф.представитель здесь на сайте и мой другой контакт с которым я общался за двое суток так мне и не смогли предоставить публичную информацию где было указано что ПИН код владелец доп карты не имеет права получать.

Таким образом банк нарушил мои права не разместив публичную информацию.

Юристы ваши крупно облажались в этом вопросе. Я пока еще не решил какие действия буду дальше предпринимать. Скорее всего отправлю письменный запрос на предоставление данных. Но уже подозреваю что ответ будет в стиле " бла-бла-бла, мы выражаем вам признательность , вся информация доступна по ссылке ХХХХХХХХ "

У вас в банке провалы не только по безопасности но и по юридическому обеспечению.

zzzzzz, доброе утро. При открытии счета в Банке, Клиент подписывает Договор (Единую анкету, Акцепт, Оферту), соглашаясь этим со всеми его условиями, в т.ч. и со способами установки ПИН-кода.
Согласно Договора банковского обслуживания (ДБО банка), ПИН-код устанавливается Клиентом банка при личном звонке в КЦ банка с финансового номера.
Выдержка из ДБО:
4.3.33. Підписанням цього Договору Клієнт погоджується, що Банк має право здійснювати випуск Картки з наданням ПІН-коду шляхом його самостійного встановлення Держателем за допомогою системи IVR (при здійсненні Клієнтом особистого дзвінка за номером телефону 0444940101 з номеру мобільного телефону Клієнта, що вказаний останнім в Анкеті-заяві про акцепт та/або повідомлений Клієнтом Банку у випадку зміни Клієнтом номеру телефону, що здійснена в порядку передбаченому цим Договором) або Системи МАБ. Встановлення Держателем ПІН-коду за допомогою Системи МАБ здійснюється із накладенням Електронного підпису/ЕЦП Клієнта (залежно від налаштувань Системи).
Клієнт – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) існуючий або новий Клієнт Банку, який уклав цей Договір та виявив бажання оформити один або кілька Продуктів, вказаних в цьому Договорі.
Согласно терминологии в ДБО, Держатель дополнительной карты, юридически, не является Клиентом, поскольку не имеет с Банком подписанного Договора в части данного продукта. Поэтому, банком не нарушены никакие обязательства, которые предусмотрены в ДБО в отношении Доверенного лица, которым является данный Держатель дополнительной карты. Если говорить про обязательства перед Клиентом (Владельцем счета), то Банк полностью выполнил запрос Клиента (Владельца счета) и выпустил на Доверенное лицо дополнительную карту, выдал ее и предоставил полную информацию про возможность установки ПИН-кода, согласно условий ДБО.
Alfa_Bank
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 7171
З нами з: 18.02.13
Подякував: 67 раз.
Подякували: 607 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 07:27

  stryzhko написав:Підкажіть принцип нарахування горіхів при оплаті максимкой в іноземній валюті. По якому курсу алла нараховує бонуси? Нарахування ж онлайн, а по рахунку покупка проведеться згідно ж регламенту по курсу відповідного дня.

stryzhko, доброго ранку.
3.12. У разі проведення Операцій картою, рахунок якої відкритий в іноземній валюті, сума бонусів розраховується відповідно до еквівалента суми операції в національній валюті за офіційним курсом НБУ на дату нарахування бонусів.
І також нагадаю:
3.3. Банк нараховує бонуси на Бонусний рахунок Учасника при здійсненні покупки на суму від 2 (двох) гривень в одному чеку. При цьому сума покупки в гривнях округлюється в меншу сторону до цілих (тобто при нарахування бонусів копійки не враховуються). При стандартному нарахуванні бонусів згідно Додатку 1 цих Правил, сума нарахованих бонусів округлюється в меншу сторону до сотих (тобто тисячні не враховуються).
Alfa_Bank
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 7171
З нами з: 18.02.13
Подякував: 67 раз.
Подякували: 607 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 09:14

  Alfa_Bank написав:
  zzzzzz написав:Вообщем по моему вопросу оф.представитель здесь на сайте и мой другой контакт с которым я общался за двое суток так мне и не смогли предоставить публичную информацию где было указано что ПИН код владелец доп карты не имеет права получать.

Таким образом банк нарушил мои права не разместив публичную информацию.

Юристы ваши крупно облажались в этом вопросе. Я пока еще не решил какие действия буду дальше предпринимать. Скорее всего отправлю письменный запрос на предоставление данных. Но уже подозреваю что ответ будет в стиле " бла-бла-бла, мы выражаем вам признательность , вся информация доступна по ссылке ХХХХХХХХ "

У вас в банке провалы не только по безопасности но и по юридическому обеспечению.

zzzzzz, доброе утро. При открытии счета в Банке, Клиент подписывает Договор (Единую анкету, Акцепт, Оферту), соглашаясь этим со всеми его условиями, в т.ч. и со способами установки ПИН-кода.
Согласно Договора банковского обслуживания (ДБО банка), ПИН-код устанавливается Клиентом банка при личном звонке в КЦ банка с финансового номера.
Выдержка из ДБО:
4.3.33. Підписанням цього Договору Клієнт погоджується, що Банк має право здійснювати випуск Картки з наданням ПІН-коду шляхом його самостійного встановлення Держателем за допомогою системи IVR (при здійсненні Клієнтом особистого дзвінка за номером телефону 0444940101 з номеру мобільного телефону Клієнта, що вказаний останнім в Анкеті-заяві про акцепт та/або повідомлений Клієнтом Банку у випадку зміни Клієнтом номеру телефону, що здійснена в порядку передбаченому цим Договором) або Системи МАБ. Встановлення Держателем ПІН-коду за допомогою Системи МАБ здійснюється із накладенням Електронного підпису/ЕЦП Клієнта (залежно від налаштувань Системи).
Клієнт – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) існуючий або новий Клієнт Банку, який уклав цей Договір та виявив бажання оформити один або кілька Продуктів, вказаних в цьому Договорі.
Согласно терминологии в ДБО, Держатель дополнительной карты, юридически, не является Клиентом, поскольку не имеет с Банком подписанного Договора в части данного продукта. Поэтому, банком не нарушены никакие обязательства, которые предусмотрены в ДБО в отношении Доверенного лица, которым является данный Держатель дополнительной карты. Если говорить про обязательства перед Клиентом (Владельцем счета), то Банк полностью выполнил запрос Клиента (Владельца счета) и выпустил на Доверенное лицо дополнительную карту, выдал ее и предоставил полную информацию про возможность установки ПИН-кода, согласно условий ДБО.

давайте трохи розберемося з термінологією:
Держатель – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) на чиє ім’я згідно з Договором відкрито Рахунок і випущена Банком Картка або Довірена особа Клієнта, яка на законних підставах використовує Картку (її реквізити) для ініціювання переказу коштів, здійснення інших операцій з її застосуванням (відповідно до умов продукту)

якщо хто такий клієнт на чиє ім’я відкрито рахунок зрозуміло то давайте розберемося хто така довірена особа
Довірена особа Держателя(Довірена особа Клієнта/Довірена особа) - фізична особа, на ім’я якої випущено Додаткову Картку для розпорядження Рахунком, довіреній особі Держателя окремий Рахунок не відкривається

так от тепер у той текст 4.3.33 що ви привели замість Держатель поставте Довірена особа Клієнта. Як тепер текст трактувати?
mephala
 
Повідомлень: 5469
З нами з: 07.04.14
Подякував: 76 раз.
Подякували: 673 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 09:50

  mephala написав:давайте трохи розберемося з термінологією:
Держатель – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) на чиє ім’я згідно з Договором відкрито Рахунок і випущена Банком Картка або Довірена особа Клієнта, яка на законних підставах використовує Картку (її реквізити) для ініціювання переказу коштів, здійснення інших операцій з її застосуванням (відповідно до умов продукту)

якщо хто такий клієнт на чиє ім’я відкрито рахунок зрозуміло то давайте розберемося хто така довірена особа
Довірена особа Держателя(Довірена особа Клієнта/Довірена особа) - фізична особа, на ім’я якої випущено Додаткову Картку для розпорядження Рахунком, довіреній особі Держателя окремий Рахунок не відкривається

так от тепер у той текст 4.3.33 що ви привели замість Держатель поставте Довірена особа Клієнта. Як тепер текст трактувати?

mephala, доброго дня. Держателем картки може бути Клієнт та/або Довірена особа клієнта. Клієнт – це лише власник основного рахунку, основної картки (фізична особа, що підписує Договір). В п.4.3.33 написано, що установка ПІН-коду Держателем картки (яким може бути Клієнт або Довірена особо згідно терміну «Держатель картки») здійснюється шляхом звернення Клієнта (власника основного рахунку) до КЦ банку.
Alfa_Bank
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 7171
З нами з: 18.02.13
Подякував: 67 раз.
Подякували: 607 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 09:59

  Alfa_Bank написав:
  mephala написав:давайте трохи розберемося з термінологією:
Держатель – фізична особа (резидент / нерезидент) (відповідно до умов продукту) на чиє ім’я згідно з Договором відкрито Рахунок і випущена Банком Картка або Довірена особа Клієнта, яка на законних підставах використовує Картку (її реквізити) для ініціювання переказу коштів, здійснення інших операцій з її застосуванням (відповідно до умов продукту)

якщо хто такий клієнт на чиє ім’я відкрито рахунок зрозуміло то давайте розберемося хто така довірена особа
Довірена особа Держателя(Довірена особа Клієнта/Довірена особа) - фізична особа, на ім’я якої випущено Додаткову Картку для розпорядження Рахунком, довіреній особі Держателя окремий Рахунок не відкривається

так от тепер у той текст 4.3.33 що ви привели замість Держатель поставте Довірена особа Клієнта. Як тепер текст трактувати?

mephala, доброго дня. Держателем картки може бути Клієнт та/або Довірена особа клієнта. Клієнт – це лише власник основного рахунку, основної картки (фізична особа, що підписує Договір). В п.4.3.33 написано, що установка ПІН-коду Держателем картки (яким може бути Клієнт або Довірена особо згідно терміну «Держатель картки») здійснюється шляхом звернення Клієнта (власника основного рахунку) до КЦ банку.

з дзвінком до КЦ зрозуміло - Клієнт зі свого фінансового телефону дзвонить а Довірена особа потім сама встановлює пінкод. Хоча і закрутили ви з процедурою але можна встановити.
А от поясніть послідовність дій у МАБі як це буде виглядати. Клієнт повинен надати доступ Довіренній особі до свого МАБу чи що?
mephala
 
Повідомлень: 5469
З нами з: 07.04.14
Подякував: 76 раз.
Подякували: 673 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:08

  mephala написав:з дзвінком до КЦ зрозуміло - Клієнт зі свого фінансового телефону дзвонить а Довірена особа потім сама встановлює пінкод. Хоча і закрутили ви з процедурою але можна встановити.
А от поясніть послідовність дій у МАБі як це буде виглядати. Клієнт повинен надати доступ Довіренній особі до свого МАБу чи що?

В МАБі вже сам власник рахунку ПІН встановлює. А власник додаткової картки завжди може його змінити через банкомат. Якщо такий варіант не підходить, є дзвінок, де все так, як ви написали.
Alfa_Bank
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 7171
З нами з: 18.02.13
Подякував: 67 раз.
Подякували: 607 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:18

  Alfa_Bank написав:
  mephala написав:з дзвінком до КЦ зрозуміло - Клієнт зі свого фінансового телефону дзвонить а Довірена особа потім сама встановлює пінкод. Хоча і закрутили ви з процедурою але можна встановити.
А от поясніть послідовність дій у МАБі як це буде виглядати. Клієнт повинен надати доступ Довіренній особі до свого МАБу чи що?

В МАБі вже сам власник рахунку ПІН встановлює. А власник додаткової картки завжди може його змінити через банкомат. Якщо такий варіант не підходить, є дзвінок, де все так, як ви написали.

все б то нічого але є ось такий текст:
4.2.6. Нікому не повідомляти ПІН-код, М-ПІН, що застосовується для NFC Сім-картки та зберігати його у таємниці, щоб ні за яких умов він не став відомим третій особі. У випадку розголошення Клієнтом ПІН-код, М-ПІН, Клієнт позбавляється права на оскарження операцій по Рахунку Клієнта та Банк не несе відповідальності перед Клієнтом за здійснені операції по Рахунку Клієнта, в тому числі операції, що здійснені будь-якими третіми особами

то яким чином Клієнт повідомить Довіреній особі пінкод якщо це заборонено?
mephala
 
Повідомлень: 5469
З нами з: 07.04.14
Подякував: 76 раз.
Подякували: 673 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:26

Re: Альфа-Банк

Подскажите, пожалуйста, кто пользуется Мобильным додатком Сильпо.
Хотела подключить карту Альфы, но она не подключается (на сайте в компьютере все дано пошагово и понятно), там проскакивает страничка, на которой нужно вводить данные карты, сразу переходит к коду подтверждения банка. Кто-то сталкивался, что делать, если колл-центр Сильпо притворяется, что ничего не понимает? Даже в администрации магазина не смогли добиться ответа, как подключить платежную карту. Может быть, есть подсказки, как это сделать?
Hella
 
Повідомлень: 899
З нами з: 25.08.09
Подякував: 56 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 лип, 2019 10:27

о пин-е и зезе промолчу- а то опять забанят :)
v57
 
Повідомлень: 2281
З нами з: 14.03.10
Подякував: 84 раз.
Подякували: 154 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 73547355735673577358 ... 7657>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Flamingo, Google Adsense [Bot], kostya77, tarasum, Квесторе_поверніться і 4 гостей
Модератори: ТупУм, Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
А-Банк 1 ... 1336, 1337, 1338
Bes » Сер 29 чер, 2005 14:11
13379 1881460
Переглянути останнє повідомлення
Нед 22 вер, 2019 16:54
Vorlon
Райффайзен Банк Аваль 1 ... 651, 652, 653
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 13:30
6528 1516583
Переглянути останнє повідомлення
Нед 22 вер, 2019 10:24
clientage
Идея Банк 1 ... 1641, 1642, 1643
Anonymous » П'ят 05 вер, 2008 15:49
16421 2334115
Переглянути останнє повідомлення
Суб 21 вер, 2019 19:07
clientage
Топ
відповідей
Топ
користувачів
Реклама