получается что можно добавить в GPay и без разницы.
Организация репатриации смертных останков
|
|
Додано: Чет 17 жов, 2019 06:53
Re: MonobankMCC 6211, если Вы вдруг не следите за перипетиями. Но суть в другом - посты на форумах и общение с поддержкой денег не вернет. Не стоит ждать, что банк будет что-то делать по своей инициативе. Это же не техническая ошибка со стороны банка. Пришел запрос - деньги списали. А обращение к поставщику услуг было? Что он ответил?
Додано: Чет 17 жов, 2019 10:03
1. Хто за весь цей банкет буде платити? 2. "private-banking" значить, що далеко не будь-хто може бути клієнтом цього департаменту, а людина, яка нічого не занесе, може лише писати пости на форумах і віртуально вдувати якимось анімешкам на рекламних постах. PS Для відкриття звичайного поточного рахунку в цій а-ля банці треба занести еквівалент в 241 євро. 3. Ну і сама країна по політичним і економічним показниках не дуже відрізняється від неньки. Так що з таким же успіхом примату можна себе рекламувати для резидентів Зімбабве.
Додано: Чет 17 жов, 2019 13:19
Unionpay - компартия китайская.
Додано: Чет 17 жов, 2019 16:34
Можливо я щось пропустив, але з того, що ви писали можна зробити такий висновок - що отримали сервіс один раз і заплатили за нього, а з вас потім було списана ще одна сума. Підтримка вам говорить правильно, ви спочатку повинні з'ясувати у надавача послуги/продавця, за що було проведено друге списання, тобто чи мали вони підстави для цього. А вже потім, виходячи з їхньої відповіді, діяти далі і можливо таки прийдеться подавати на диспут. Мені самому приходилося розбиратися з продавцями 1) одного разу коли було замовлення, яке включало в себе наявний товар і передзамовлення. Що там творилося у виписці. Списання цілої суми, доплата за передзамовлення, повернення суми за наявний товар, потім повернення суми за передзамовлення. Все це протягом декількох днів, а за не пів-години. Врешті решт, все одно в мене було проведено бульше грошей. І лише після дзвінка до американського CS магазина (дякую тобі Ватафон - лише 1грн за хвилину розмови) змогли розібратися. У них холд іде на 7 днів, а потім іде новий, а з нашого боку банк чекає 11 днів і лише потім дає повідомлення про зняття холду, вірніше "повертає" гроші. Отже все в мене буде тягнутися ще майже місяць, аж поки товар не буде відпралений. Але я вже зараз спокійний. 2)В Моно дуже навертіли зі своїм динамічним CVV. Так красиво написали... Включив опцію, та й забув - в Україні проблем немає. Але одного разу стикнувся з тим, що оплата в Америці пройшла і майже одразу повернулася. Розмова з підтримкою - карта не американська і тому ми не можемо. Ок, зрозуміло. Пішов до посередників. А нещодавно, стикнувся в іншому американському магазині (все ж день Колумба був) з тим самим. Але підтримка не змогла надати точної відповіді чому платіж повернувся і я спробував відключити цю "чудову" опцію - товар вже прямує до мене. Ну, і висновок з цього лонгріду - ми, звичайно, люди майже беправні, але спробувати розібратися в будь-якій ситуації потрібно. А так як у вашому випадку, як і у всіх інших, є дві сторони "справи", то якщо ви прояснили позицію банку лишилося прояснити сторону мерчанта і далі "танцювати від цього". А інший висновок, як на мене, доволі чудернацький - наші банківські продукти в багато чому пішли вперед у порівнянні з іноземними. Вони не встигають і з цим ми отримуємо проблеми.
Додано: Чет 17 жов, 2019 17:58
если продавец заявит что это была абонплата за 1 месяц доступа к ихнему сайту, которая типа подключается автоматически и это где-то написано мелкими буквами на ихнем сайте - то что дальше?
Додано: Чет 17 жов, 2019 19:13
Дело не в этом . Например , есть виски за 200.000$ Гостиница может снять с карты и карта в овердрафт. ДНК экспертизу надо будет делать что виски не пил ? Тогда лучше заказать репатриации своих смертных останков
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|