|
Дешеві дизельні авто: чому їх кількість на ринку може зрости |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Додано: Нед 13 вер, 2020 21:29
Пропонуємо до обговорення: Українським нормам ці автомобілі відповідають. Ціни на них приблизно на третину нижче ринкових.
Дивися повний текст Дешеві дизельні авто: чому їх кількість на ринку може зрости.
-
R2
-
- Робот новин
-
- Повідомлень: 99903
- З нами з: 14.05.04
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 150 раз.
-
- Профіль
-
-
Додано: Нед 13 вер, 2020 21:29
Европейские "грязные" авто в разы "чище" наших двадцатилетних.
-
sena_2008atp
-
-
- Повідомлень: 2585
- З нами з: 31.05.15
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 646 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 08:16
Sena_2008.... От-куда такие познания? Все зависит не от авто ,а от водилы. "Понты по украински" тебе известный этот афоризм? Разьясню. Это когда НЕКТО покупает БМВ,АУДИО и пр. не имея средств обслужить у официалов,приобрести соответствующую резину,пользуется китайскими запчастями и заправляет коня самым дешевым топливом...А потом "гавнит" авто за грязь и иные проблемы.
-
ttt2022
-
-
- Повідомлень: 21
- З нами з: 28.06.20
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 10:52
ttt2022 написав:Sena_2008.... От-куда такие познания? Все зависит не от авто ,а от водилы. "Понты по украински" тебе известный этот афоризм? Разьясню. Это когда НЕКТО покупает БМВ,АУДИО и пр. не имея средств обслужить у официалов,приобрести соответствующую резину,пользуется китайскими запчастями и заправляет коня самым дешевым топливом...А потом "гавнит" авто за грязь и иные проблемы.
20 летний металолом у официалов сложно обслужить. Цена обслуживания будет равна или больше цене машины.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7922
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 12:30
Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений. А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.
-
sercommander
-
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 14.09.20
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 13:40
sercommander написав:Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений. А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.
Почти то же самое. 50 000 км пробега за 8 лет. Меняю только расходники.
-
LOKY
-
-
- Повідомлень: 1042
- З нами з: 11.10.11
- Подякував: 9 раз.
- Подякували: 366 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 20:19
Українським нормам відповідає все гімно що в неї зливають,і спробуй ще щось сказати.....
-
shcherbyna060780
-
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 14.09.20
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 23:01
sercommander написав:Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений. А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.
8 лет для Украины это практически авто из салона. А с 20 летними всё гораздо хуже и их большинство.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7922
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 14 вер, 2020 23:17
Ratatui написав: ttt2022 написав:Sena_2008.... От-куда такие познания? Все зависит не от авто ,а от водилы. "Понты по украински" тебе известный этот афоризм? Разьясню. Это когда НЕКТО покупает БМВ,АУДИО и пр. не имея средств обслужить у официалов,приобрести соответствующую резину,пользуется китайскими запчастями и заправляет коня самым дешевым топливом...А потом "гавнит" авто за грязь и иные проблемы.
20 летний металолом у официалов сложно обслужить. Цена обслуживания будет равна или больше цене машины.
сравнивал цены на неоригинальные запчасти 20ти летних форд мондео и мерседес вито, различие в цене не более 5-10%. Полагаю на все старые авто запчасти стоят +/- одинаково, потому что производители не дурные -дорогую запчасть стоимостью 10% от цены авто никто не купит. Больше того валео начала производить одномассовые маховики, которые по итогу дешевле двухмассовых, всё в угоду владельцев старых авто. Я бы сказал что новое авто покупать невыгодно, да она не ломается 5-8 лет но теряет 70% стоимости, в итоге оказывается при малых пробегах (до 50км/день) дешевле ездить на такси.
-
vitaliiangel
-
-
- Повідомлень: 23153
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Пон 14 вер, 2020 23:19
sercommander написав:Не згоден з Ratatoi. Стару машину не дешевще і не дорожче обслуговувати ніж новішу. Вме дфло у зношеності вузлів і всієї машини. Моєму Фокус 3 вже як 8 років, але проїхав він всього 24 тис км. Витрати виключно на ТО та заміну масла раз у два-три роки. Випадок рідкий але досьти поширений. А забруднення від грязних нових дизелів легко зменшується дефорсувагням мотору - дозволена процедура у деяких сервісних угодах навідміну від форсування. Багато авто мають занадто велику потужність, навіть 2-2.5 літрові. Комусь просто подобається машина, а потужність зовсім не потрібна.
24тис це нова машина, а більшість десятирічних машин мають пробіг +-300тис і там вже треба міняти все по колу, а у офіціалів це захмарний буде прайс. у нас обслуговуватись у офіціалів має сенс лише на час гарантії.
-
unicdima
-
-
- Повідомлень: 2779
- З нами з: 10.06.19
- Подякував: 106 раз.
- Подякували: 188 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
5 |
833 |
|
|
1 |
254 |
|
|
2 |
600 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|