Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
flysoulfly написав:при перебросе УЕ через их MyBank с своего"Рахунок для власних потреб" на свой "Рахунок для виплат" берут комиссию 1% ?
Yes
спасибо, а ¢¥чка в отделении уверила, что все операции в MyBank между своими счетами без комиссий ваще...
Складывается впечатление, что сейчас ни в одном банке рядовые сотрудники не знают регламенты, тарифы, правила банка, в котором работают. Ни в отделениях, ни тем более на горячей линии. Иногда такую ахинею несут! Интересно, хоть кто-нибудь в банках знает? Кто-то ж это все придумывает. Или тут как в случаях, когда берегут в тайне технологию производства, поэтому каждый знает только часть процесса, чтоб не мог слить на сторону?
Отримуйте вдвічі більше балів у програмі Mastercard Більше за онлайн-оплати карткою Mastercard. Як подвоїти бали? Бути власником картки Mastercard від банку «Південний». Зареєструватись в програмі Mastercard Більше. Додати картку Mastercard у свій профіль. Оплачувати покупки онлайн карткою Mastercard. Отримувати вдвічі більше балів за онлайн-розрахунки. За одну транзакцію при оплаті товарів та послуг онлайн, нараховується 2 бали, при умові, що сума транзакції від 50 гривень. Обмінюйте бали на подарунки та знижки, беріть участь у промоакціях від партнерів та програми.
Період акції: з 01 жовтня 2020 року на постійній основі.
Шо там сталось в 2 словах? Депо пролонгувався і його не віддають?
Пивень сказал, шо условия пролонгации в депоДоговоре, заключенном год назад, уже недействительны, а нуна руководствоваться условиями в ДКБО Предлагаю получить письменный ответ от Пивня и переслать его в НБУ
clientage в двох словах я подав заявку про відміну автопрологнації за два дні до закінчення депозиту, а вони кажуть що треба "тепер за три подавати". І це правило вони ввели п'ять місяців тому По угоді, яку я підписував можна подавати "в день закінчення депозиту".
max_ant написав:clientage в двох словах я подав заявку про відміну автопрологнації за два дні до закінчення депозиту, а вони кажуть що треба "тепер за три подавати". І це правило вони ввели п'ять місяців тому По угоді, яку я підписував можна подавати "в день закінчення депозиту".
99% что НБУ их за такое накажет. И вполне возможно, банк передумает
Шо там сталось в 2 словах? Депо пролонгувався і його не віддають?
Пивень сказал, шо условия пролонгации в депоДоговоре, заключенном год назад, уже недействительны, а нуна руководствоваться условиями в ДКБО Предлагаю получить письменный ответ от Пивня и переслать его в НБУ
Логіка юристів і колл-центру банку наступна в депозитному договорі: Якщо Вкладник не звернувся до Банку в день закінчення строку розміщення Вкладу - спрацьовує автопрологнація. Аргументи банку 1. Я мав фізично прийти в банк саме в день закінчення вкладу. А не писати заяву. 2. Якщо я подавав заяву через MyBank то це вже підпадає під змінені недавно правила ДКБО. Так як в депозитному договорі взаємодія через MyBank не прописана, там є тільки посилання на ДКБО. Додам, що на той момент правила ДКБО щодо MyBank були такі самі як в депозитному договорі. 3. Моя заява про відміну автопрологнації в них на час закінчення депозиту була, але "опрацювати не встигли", і "вони праві згідно нових ДКБО".
Я не юрист, але на скільки я розумію, дата заяви - це дата відправлення заяви. І це проблема банку, що він "не встиг". І я не мушу бути фізично в банку, якщо в ДКБО прописано що банк визнає заяви через MyBank як "паперові". Чи так є? Порадьте будь ласка....