Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
clash написав:ну если борзо будут говорить, то намекните на защиту прав потребителей и что по закону 12 дней прошло и бабосы они (убер) должны вернуть(снять с блока)...
Нідерландському Уберу можна хіба Високим лондонським судом грозити. Хз, що у Вас за закони у Вашому уявному світі, але зі стандартним холдом на 30 днів ні Мастеркард, ні Віза ще чомусь не збанкрутували (Віза колись MASolomko навіть 45 днів тримала). Після цього холд знімається автоматично. Щоб він знявся раніше, потрібно знайти компетентного спеціаліста і примудритися його переконати вжити дієвих заходів. Найчастіше більш реалістичним варіантом є купівля заспокійливого на залишок КЛ.
clash написав:ну если борзо будут говорить, то намекните на защиту прав потребителей и что по закону 12 дней прошло и бабосы они (убер) должны вернуть(снять с блока)...
Нідерландському Уберу можна хіба Високим лондонським судом грозити. Хз, що у Вас за закони у Вашому уявному світі, але зі стандартним холдом на 30 днів ні Мастеркард, ні Віза ще чомусь не збанкрутували (Віза колись MASolomko навіть 45 днів тримала). Після цього холд знімається автоматично. Щоб він знявся раніше, потрібно знайти компетентного спеціаліста і примудритися його переконати вжити дієвих заходів. Найчастіше більш реалістичним варіантом є купівля заспокійливого на залишок КЛ.
мне озвучивали в банках такие сроки. потом можно типа оспаривать или хз. я всегда просто ждал, как и написал. я же не юрист и пишу за шо купил. могу скрины скинуть про сроки. если найду---то мне в банках так отвечали ну и в любом случае, общаясь с менагером-резидентом представляющим убер маленькие понты не помешают
усім дякую за коментарі. До цього ні у банку на ГЛ, ні в УБЕР через форму звернення ніхто не говорив про 30 днів блокування МПС. Там по цій поїзді дивна ситуація - Спочатку (у повідомленнях додатку ПУМБ) відобразилась дві суми 226 грн і 63 грн. Потім уже в переліку здійснених операцій (перелік під карткою) вказано суму 289. Тобто на тих самих 63 грн. більше. А додатково ще зверху в блоці (іншою проводкою у виписці веб-банкінгу) різниця між ними двома - теж 63. Тобто невідомо чому добавило до початкової суми тих 63, а потім їх ще й задвоїло. Такий от УБЕР ... чи все ж таки ПУМБ ?
для инфо при пополнении Всеможу через сторонний терминал EasyPay, хотя сумма пополнения прошла по выписке день в день - 23 числа, из погашения льготного периода ушла с 24 на 25. горячка сказала, что пополнение через сторонние терминалы после шести проводится на след день.
Тяну пумбом с тасовской вики, ввожу 3дс пароль, пишет "Технічна помилка, спробуйте пізніше. Код чека такой-то". ТАС говорит, с их стороны проблем нет, ПУМБ тоже. Советуют обратится в техподдержку приложения Пумб-онлайн. У кого-то было такое?
Ferlakur написав:Тяну пумбом с тасовской вики, ввожу 3дс пароль, пишет "Технічна помилка, спробуйте пізніше. Код чека такой-то". ТАС говорит, с их стороны проблем нет, ПУМБ тоже. Советуют обратится в техподдержку приложения Пумб-онлайн. У кого-то было такое?
Ferlakur написав:Тяну пумбом с тасовской вики, ввожу 3дс пароль, пишет "Технічна помилка, спробуйте пізніше. Код чека такой-то". ТАС говорит, с их стороны проблем нет, ПУМБ тоже. Советуют обратится в техподдержку приложения Пумб-онлайн. У кого-то было такое?
Буває...грошенята на Віці не заблокувались?
Нет. Пробовал вчера и сегодня, то же самое. И на дебетку, и на кредитку. В обратном направлении (с ПУМБа на ТАС - уходит). Потянул с вики укрсибом - тоже ушло.
Ferlakur написав:Тяну пумбом с тасовской вики, ввожу 3дс пароль, пишет "Технічна помилка, спробуйте пізніше. Код чека такой-то". ТАС говорит, с их стороны проблем нет, ПУМБ тоже. Советуют обратится в техподдержку приложения Пумб-онлайн. У кого-то было такое?
Буває...грошенята на Віці не заблокувались?
Кто в курсе подскажите, как можно обратиться в техподдержку приложения Пумб-онлайн?