|
ПриватБанк (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 16 кві, 2021 15:59
miltador Да, и еще про наказ № 666: Там есть такое: "... поле № 6: заповнюється розділовий знак «;»*; заповнюється код одержувача (має 8 цифр)*;..." Кто получал квитанцию с Повідомленням про використання/відмову від використання єдиного рахунку", где указан код отримувача (8 цифр) и рахунок отримувача (29 знаков) и потом создает назначение платежа в платежке, вполне логично в поле №6 хочет указать этот код получателя. А нет, это совсем не тот код. Оказывается, по крайней мере мне так заявили в налоговой (надеюсь это не секретная информация), там тоже 8 цифр, но они разные для Единого налога и ЕСВ и это совсем другие цифры. Не хочу их выкладывать, т.к. не знаю принцип их формирования, может они привязаны к региону.
-
napa08n
-
-
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15.04.21
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: П'ят 16 кві, 2021 16:02
napa08n написав:К сожалению, мой тип аккаунта (только вчера зарегистрировался) пока не разрешает отправлять ЛС.
В такому разі, надішліть, будь ласка, на help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку з Вами, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити виниклі питання.
-
ПриватБанк
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 123
- З нами з: 18.12.20
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 11 раз.
-
- Профіль
-
Додано: П'ят 16 кві, 2021 16:08
ПриватБанк Написал письмо и указал свои контакты.
-
napa08n
-
-
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15.04.21
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: П'ят 16 кві, 2021 20:20
napa08n написав:ПриватБанк Написал письмо и указал свои контакты.
Ваше питання вже в роботі у профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
-
ПриватБанк
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 123
- З нами з: 18.12.20
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 11 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 17 кві, 2021 11:21
ПриватБанк На днях теща (під 80 років) у відділенні отримувала пенсію. На додачу операціоністка повідомила про борг за комунальні послуги аж у 37тис.грн. і бажання його погасити. Тещі поплохело, повідомила що діти справно оплачують, почула - нехай перевіряють. Нажаль немаю можливості прийти у відділення і цій операціоністці відкрутити язика та натягнути очі на одне місце. Прошу Вашоі допомоги у покаранні та не допущенні подібного.
-
valya
-
-
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 31.10.12
- Подякував: 642 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 17 кві, 2021 13:16
valya написав:операціоністка повідомила про борг за комунальні послуги аж у 37тис.грн. і бажання його погасити
Какое дело операционистке до долгов за коммуналь ? Хотя, раз выразила желание - пусть погасит, почему бы и нет )
-
mustbe
-
-
- Повідомлень: 7649
- З нами з: 27.12.17
- Подякував: 175 раз.
- Подякували: 1553 раз.
-
- Профіль
-
2
1
3
Додано: Суб 17 кві, 2021 16:04
valya написав:ПриватБанк На днях теща (під 80 років) у відділенні отримувала пенсію. На додачу операціоністка повідомила про борг за комунальні послуги аж у 37тис.грн. і бажання його погасити. Тещі поплохело, повідомила що діти справно оплачують, почула - нехай перевіряють. Нажаль немаю можливості прийти у відділення і цій операціоністці відкрутити язика та натягнути очі на одне місце. Прошу Вашоі допомоги у покаранні та не допущенні подібного.
Ми зацікавлені в тому, щоб навчити клієнтів проводити більшість операцій без відвідування відділення, через віддалені сервіси - Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Якщо раніше клієнт намагався створити платіж, або перевірити інформацію про заборгованість, шаблон зберігається в особистому кабінеті. Більшість підприємств надають актуальні дані по заборгованості в Приват24, які так само з легкістю можливо уточнити у підприємства одержувача. Менеджер залюбки навчить, як провести операцію самостійно, або ж завжди можна відмовитись, якщо в цьому немає необхідності.
-
ПриватБанк
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 123
- З нами з: 18.12.20
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 11 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 17 кві, 2021 17:09
ПриватБанк написав: valya написав:ПриватБанк На днях теща (під 80 років) у відділенні отримувала пенсію. На додачу операціоністка повідомила про борг за комунальні послуги аж у 37тис.грн. і бажання його погасити. Тещі поплохело, повідомила що діти справно оплачують, почула - нехай перевіряють. Нажаль немаю можливості прийти у відділення і цій операціоністці відкрутити язика та натягнути очі на одне місце. Прошу Вашоі допомоги у покаранні та не допущенні подібного.
Ми зацікавлені в тому, щоб навчити клієнтів проводити більшість операцій без відвідування відділення, через віддалені сервіси - Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Якщо раніше клієнт намагався створити платіж, або перевірити інформацію про заборгованість, шаблон зберігається в особистому кабінеті. Більшість підприємств надають актуальні дані по заборгованості в Приват24, які так само з легкістю можливо уточнити у підприємства одержувача. Менеджер залюбки навчить, як провести операцію самостійно, або ж завжди можна відмовитись, якщо в цьому немає необхідності.
И как быстро вы обновляете эту инф-ю? Вот я вчера оплатил коммуналку для тёщи на строннем ресурсе, не в Привате. А через 2 дня ей в кассе Привата грозно сказали, шо она ничо не оплатила. Вы ведь понимаете, шо это скандал в семье или даже инфаркт у любимой тещи. Може банка не будет сувать свою неадекватную носяру в мои семейные дела? Хай ваш крезоит молча там анализирует 1000 факторофф и отвечает, ну как минимум по запросу, от клиента ПС. Лучше бы подумали как КБ давать 1..2% за оплату коммуналки через Приват. Ведь коммунальщики делятся с банком комисс за оплату коммуналки, эта комисс включена в сам тариф коммунальщиков. А банка за оплату коммуналки еще и с клиентов сдирает мзду, еще и со страшными глазами пугает мою тёщу
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34112
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Суб 17 кві, 2021 20:40
valya написав:ПриватБанк На днях теща (під 80 років) у відділенні отримувала пенсію. На додачу операціоністка повідомила про борг за комунальні послуги аж у 37тис.грн. і бажання його погасити. Тещі поплохело, повідомила що діти справно оплачують, почула - нехай перевіряють. Нажаль немаю можливості прийти у відділення і цій операціоністці відкрутити язика та натягнути очі на одне місце. Прошу Вашоі допомоги у покаранні та не допущенні подібного.
Может свекровь?! Кстати приват не обновляет информацию по задолженности от поставщиков услуг, если услуги поставщикам были оплачены сторонними сервисами... поэтому доверять цифрам от привата - себя не уважать... как то так
-
Карамболь
-
-
- Повідомлень: 716
- З нами з: 12.12.12
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 39 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 17 кві, 2021 21:38
Карамболь написав: Кстати приват не обновляет информацию по задолженности от поставщиков услуг, если услуги поставщикам были оплачены сторонними сервисами...
Обновляет.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4563
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 296 раз.
- Подякували: 295 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6599765 |
|
|
102031 |
14846979 |
|
|
38157 |
4543781 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|