ПриватБанк (2010 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 88988899890089018902 ... 9038>
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 10:07

  uaprofi написав:З.Ы.
и что касается юриздикций - зачем в каждой анкете спрашивают про штаты?
может кто знает что это за прикол? )))

https://privatbank.ua/fatca
klug
 
Повідомлень: 8885
З нами з: 18.08.14
Подякував: 375 раз.
Подякували: 1251 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:00

  ПриватБанк написав:У разі, якщо клієнту необхідно актуалізувати дані в базі банку, необхідно надати оригінал документу, а не дублікат чи сканкопію.

Як тут цікаво. За допомогою скан-копії сам актуалізовував інформацію через приват-24, в який саме скан-копія і завантажується. А тут виявляється, що не можна. Чи актуалізація через Приват-24 вже не працює?

Стосовно дубліката взагалі весело. Тобто, якщо оригінал документу втрачено, то клієнту вже ніяк актуалізацію не здійснити, пожиттєво? Чи щось тут не так в цьому твердженні?
M-Audio
 
Повідомлень: 3425
З нами з: 23.03.11
Подякував: 633 раз.
Подякували: 507 раз.
 
Профіль
 
1
2
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:15

  citramon написав:
  ПриватБанк написав:
  citramon написав:ПриватБанк
Уважаемый представитель,
прокомментируйте пожалуйста такую ситуацию:
Пенсионер обратился в отделение приватбанка для перевыпуска по сроку пенсионной карты для выплат. Карту отказываются переоформить, т.к. предъявляемая клиентом справка о присвоении идентификационного кода не является "оригиналом" . Завление в порядке ЗУ "Про звернення громадян" о закрытии счетов и выплате остатков через кассу принимать отказываются.


У разі, якщо клієнту необхідно актуалізувати дані в базі банку, необхідно надати оригінал документу, а не дублікат чи сканкопію. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Якщо ж дані клієнта були б актуальні та не потребували оновлення, для перевипуску картки достатньо мати при собі фінансовий номер телефону.
У разі виникнення питань клієнт може звернутись самостійно в онлайн підтримку на сайті банку або за номером 3700.

Вы внимательно до конца прочитали вопрос ?
Как вы оцениваете отказ начальника отделения принять письменное обращения клиента в рамках закона Украины Про звернення громадян ?
Еще пару вопросов
назовите законы , которым вЫ четко следуете при требовании оригинала справки о присвоении идентификационного, когда актуализируете данные в базе банка ?
Почему вы не требовали оригинал справки о присвоении идентификационного при первичном заведении данных о клиенте в базу банка ?
На каком основании Приватбанк фотографирует и хранит фото клиентов , которые просто напросто оформляют дебетную карту ? Вы знаете , что такое GDPR ?
Почему при актуализации данных в базе банка через приват 24 уже не нужно фото оригиала справки о присвоении идентификационного кода , достаточно предоставить фото копии ?




АТ КБ “ПриватБанк” є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Клієнт повинен надавати оригінал ІПН або завірену кольорову копію згідно оригіналу.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
1.1.6.8.3.7.2. Клієнт з метою отримання банківських послуг та надання Банком послуг інформаційного характеру третім особам надає Банку згоду:
- на обробку його персональних даних з первинних джерел, зокрема, відомостей про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, паспортних даних, зобов'язання фінансового характеру, про майновий стан щодо себе та членів своєї сім'ї (для державного службовця і особи, яка претендує на зайняття посади державного службовця), автобіографічних даних, відомостей про трудову діяльність, особистих відомостей (вік, стать, родинний стан, склад сім'ї тощо), відомостей про зареєстроване або фактичне місце проживання, про перебування на військовому обліку, даних щодо стану здоров'я в межах, визначених законодавством, щодо підтвердження права на пільги, встановлені законодавством, щодо реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, ідентифікаційних даних в електронному вигляді (біографічні довідки, номери телефонів), запису зображення (фото).
Детальніше ознайомитися з умовами та правилами ви можете на сайті: https://privatbank.ua/
ПриватБанк
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 123
З нами з: 18.12.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 11 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:18

  M-Audio написав:
  ПриватБанк написав:У разі, якщо клієнту необхідно актуалізувати дані в базі банку, необхідно надати оригінал документу, а не дублікат чи сканкопію.

Як тут цікаво. За допомогою скан-копії сам актуалізовував інформацію через приват-24, в який саме скан-копія і завантажується. А тут виявляється, що не можна. Чи актуалізація через Приват-24 вже не працює?

Стосовно дубліката взагалі весело. Тобто, якщо оригінал документу втрачено, то клієнту вже ніяк актуалізацію не здійснити, пожиттєво? Чи щось тут не так в цьому твердженні?



Клієнт повинен надавати оригінал ідентифікаційного коду або завірену кольорову копію, згідно оригіналу.
ПриватБанк
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 123
З нами з: 18.12.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 11 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:21

  ПриватБанк написав:
  M-Audio написав:
  ПриватБанк написав:У разі, якщо клієнту необхідно актуалізувати дані в базі банку, необхідно надати оригінал документу, а не дублікат чи сканкопію.

Як тут цікаво. За допомогою скан-копії сам актуалізовував інформацію через приват-24, в який саме скан-копія і завантажується. А тут виявляється, що не можна. Чи актуалізація через Приват-24 вже не працює?

Стосовно дубліката взагалі весело. Тобто, якщо оригінал документу втрачено, то клієнту вже ніяк актуалізацію не здійснити, пожиттєво? Чи щось тут не так в цьому твердженні?



Клієнт повинен надавати оригінал ідентифікаційного коду або завірену кольорову копію, згідно оригіналу.


В каком регламентирующем документе это указано ?
Вы сами себе противоречите. С одной стороны хотите цветную бумажку, а с другой стороны в приват24 можно вгрузить все , что угодно
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:24

  ПриватБанк написав:
  citramon написав:
  ПриватБанк написав:
У разі, якщо клієнту необхідно актуалізувати дані в базі банку, необхідно надати оригінал документу, а не дублікат чи сканкопію. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Якщо ж дані клієнта були б актуальні та не потребували оновлення, для перевипуску картки достатньо мати при собі фінансовий номер телефону.
У разі виникнення питань клієнт може звернутись самостійно в онлайн підтримку на сайті банку або за номером 3700.

Вы внимательно до конца прочитали вопрос ?
Как вы оцениваете отказ начальника отделения принять письменное обращения клиента в рамках закона Украины Про звернення громадян ?
Еще пару вопросов
назовите законы , которым вЫ четко следуете при требовании оригинала справки о присвоении идентификационного, когда актуализируете данные в базе банка ?
Почему вы не требовали оригинал справки о присвоении идентификационного при первичном заведении данных о клиенте в базу банка ?
На каком основании Приватбанк фотографирует и хранит фото клиентов , которые просто напросто оформляют дебетную карту ? Вы знаете , что такое GDPR ?
Почему при актуализации данных в базе банка через приват 24 уже не нужно фото оригиала справки о присвоении идентификационного кода , достаточно предоставить фото копии ?




АТ КБ “ПриватБанк” є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Клієнт повинен надавати оригінал ІПН або завірену кольорову копію згідно оригіналу.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
1.1.6.8.3.7.2. Клієнт з метою отримання банківських послуг та надання Банком послуг інформаційного характеру третім особам надає Банку згоду:
- на обробку його персональних даних з первинних джерел, зокрема, відомостей про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, паспортних даних, зобов'язання фінансового характеру, про майновий стан щодо себе та членів своєї сім'ї (для державного службовця і особи, яка претендує на зайняття посади державного службовця), автобіографічних даних, відомостей про трудову діяльність, особистих відомостей (вік, стать, родинний стан, склад сім'ї тощо), відомостей про зареєстроване або фактичне місце проживання, про перебування на військовому обліку, даних щодо стану здоров'я в межах, визначених законодавством, щодо підтвердження права на пільги, встановлені законодавством, щодо реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, ідентифікаційних даних в електронному вигляді (біографічні довідки, номери телефонів), запису зображення (фото).
Детальніше ознайомитися з умовами та правилами ви можете на сайті: https://privatbank.ua/

"АТ КБ “ПриватБанк” є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України." :D

Как вы оцениваете отказ начальника отделения принять письменное обращения клиента в рамках закона Украины Про звернення громадян ?
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:28

Re: Приватбанк

citramon, "Вам шашечки или ехать?"

  citramon написав:...а с другой стороны в приват24 можно вгрузить все , что угодно
Подправят :? Делов-то...
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6355
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:29

  ПриватБанк написав:
  M-Audio написав:
  ПриватБанк написав:У разі, якщо клієнту необхідно актуалізувати дані в базі банку, необхідно надати оригінал документу, а не дублікат чи сканкопію.

Як тут цікаво. За допомогою скан-копії сам актуалізовував інформацію через приват-24, в який саме скан-копія і завантажується. А тут виявляється, що не можна. Чи актуалізація через Приват-24 вже не працює?

Стосовно дубліката взагалі весело. Тобто, якщо оригінал документу втрачено, то клієнту вже ніяк актуалізацію не здійснити, пожиттєво? Чи щось тут не так в цьому твердженні?



Клієнт повинен надавати оригінал ідентифікаційного коду або завірену кольорову копію, згідно оригіналу.

Повторю питання: оригінал втрачено, завірених кольорових копій теж немає. Клієнт більше ніколи в цьому житті не зможе пройти актуалізацію даних за таких умов? Уточнюю: той папірець, який податкова видає у разі втрати, є дублікатом. Тобто не оригіналом, і не завіреною копією. Та ви й самі в попередньому повідомленні казали, що з дублікатом не можна. То все, глухий кут?
M-Audio
 
Повідомлень: 3425
З нами з: 23.03.11
Подякував: 633 раз.
Подякували: 507 раз.
 
Профіль
 
1
2
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 14:50

  MASolomko написав:citramon, "Вам шашечки или ехать?"

  citramon написав:...а с другой стороны в приват24 можно вгрузить все , что угодно
Подправят :? Делов-то...

Вы представляете скольким пожилым людям, которые не знают , что такое приват24, за которых некому заступиться, они портят здоровье , заставляя бегать и искать какую-то цветную бумажку непонятно зачем ?
Мы же все на этом форуме клиенты не одного, а кто-то и не одного десятка банков.
И прекрасно знаем , как просто проходит актуализация данных в других банках. Нигде у меня не требовали цветной идентификационный код, где-то я просто подписал при случае новый опросник, где-то мне позвонили и я просто подтвердил, что измений в документах нет.
а тут ...
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 чер, 2021 15:01

Re: Приватбанк

  citramon написав:И прекрасно знаем...

да, знаем! Но все, шо вы написали дальше является нарушением.
И многие банки достаточно гуманно поступают, идя навстречу любимому клиенту.
И Приват так делает.
Однако об этом не стоит шуметь на каждом углу, а решить все полюбовно
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6643
З нами з: 05.05.21
Подякував: 510 раз.
Подякували: 1319 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
  #<1 ... 88988899890089018902 ... 9038>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7792589
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15880659
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5154034
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама