Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Вкладчик1234 написав:Я так понял, альфа остановила не только начисление новых бонусов, но и возможность вывода старых. Но о последнем "забыла" сказать
Ганьба
Можливо Ви маєте рацію. Втім я сьогодні з цього приводу спілкувався з підтримкою банку. Дівчина довго усе перевіряла і, як наслідок, сама запропонувала оформить запит до техничної служби банку. За її запевненнями мої оплати 12 та 13 березня відповідають вимогам программ і горіхів у мене вдосталь. Обіцяла, шо запит розглянуть протягом 3 робочих днів та вона мені перетелефонує за результатами розгляду. Тому маю надію, шо це помилка технічна і її найближчим часом усунуть.
anikola13 написав:Sweet tv от Хамелеона уже всё? Предлагает за 99 грн.
Теж таке було, але потім запраццювало.
Працює без оборотів по Хам-ну?
Оборот був. Але це вроді не грає ролі. Як не працювало, то я спочатку думав, що або відмінили, як і більшість акцій зараз. Або поломали сайт Sweet tv, бо навіть інтерфейс відрізнявся. А потім все вернулось на своє.
BBC написав:Бонусы ЕКО превратились в тыкву с 11 марта, а не 15 как декларировала Альфа. Так же не начислены даже бонусы за покупки картой в феврале.
Еко подібно здулось фактично з 1 лютого тоді. Як взнати напевно, що бонуси та інші кошти точно дійшли на потреби ЗСУ? Мені видається більш надійний шлях, коли людина сама перказує свої гроші на певний рахунок, заходячи з іншого застосунку і вибираючи підходящу банківську картку.
Вкладчик1234 написав:Я так понял, альфа остановила не только начисление новых бонусов, но и возможность вывода старых. Но о последнем "забыла" сказать
Ганьба
Можливо Ви маєте рацію. Втім я сьогодні з цього приводу спілкувався з підтримкою банку. Дівчина довго усе перевіряла і, як наслідок, сама запропонувала оформить запит до техничної служби банку. За її запевненнями мої оплати 12 та 13 березня відповідають вимогам программ і горіхів у мене вдосталь. Обіцяла, шо запит розглянуть протягом 3 робочих днів та вона мені перетелефонує за результатами розгляду. Тому маю надію, шо це помилка технічна і її найближчим часом усунуть.
В продолжение темы. Сегодня пришел ответ на Вайбер. Ждёмс решения
Вкладчик1234 написав:Я так понял, альфа остановила не только начисление новых бонусов, но и возможность вывода старых. Но о последнем "забыла" сказать
Ганьба
Можливо Ви маєте рацію. Втім я сьогодні з цього приводу спілкувався з підтримкою банку. Дівчина довго усе перевіряла і, як наслідок, сама запропонувала оформить запит до техничної служби банку. За її запевненнями мої оплати 12 та 13 березня відповідають вимогам программ і горіхів у мене вдосталь. Обіцяла, шо запит розглянуть протягом 3 робочих днів та вона мені перетелефонує за результатами розгляду. Тому маю надію, шо це помилка технічна і її найближчим часом усунуть.
В продолжение темы. Сегодня пришел ответ на Вайбер. Ждёмс решения
вот ответ поддержки
"Так , тимчасово призупинена можливість повернення бонусів. Ви можете іх тільки вивести на допомогу ЗСУ."
"Так , тимчасово призупинена можливість повернення бонусів. Ви можете іх тільки вивести на допомогу ЗСУ."
Вот так бы и написали в информации от банка, а написали очередную заведомую ложь клиентам и считают их дурнями.
Всі бонуси, які вже нараховані до 15 березня, залишаться у вашому розпорядженні — як на благодійні витрати всередині Cash'U, так і для виводу грошима на картку.