ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 216217218219220 ... 663>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 77
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
30%
23
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
22%
17
Всього голосів : 77
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 03:39

и про эту рассрочку хотеться поподробней. точно с сентября будет на 24 месяца без %%%?

просто спрашиваю, чтобы потом не вышло как с Алой, которая теперь решила по соточке с чесного люду щипать...
uaprofi
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5431
З нами з: 21.04.11
Подякував: 831 раз.
Подякували: 660 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 09:07

  PUMB написав:Вітаємо! Банк не перестав нараховувати % по кешбеку. Проблема може бути в терміналі або в МСС-коді.
Перевірте, будь ласка, особисті повідомлення. Ми Вам написали щодо Вашого звернення.

Проблема в Вашем бесподобном банке. Если я утром и вечером делаю две покупки, оплата на одном и том же терминале, утром покупка окешбечилась, а вечером - нет, то причем тут МСС?
К тому же, ваш оператор на горячей линии уже проверил (и МСС тоже) и сказал, что "доначислят".
Искатель
 
Повідомлень: 6390
З нами з: 22.02.16
Подякував: 1065 раз.
Подякували: 4871 раз.
 
Профіль
 
6
13
2
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 09:39

  uaprofi написав:молодцы!
ваши программисты лучшие!
всё сделали в новой версии как надо! :D

Ваше пожелание уже впути, совсем скоро сможете выбрать язык самостоятельно
idealstorm
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1894
З нами з: 06.03.09
Подякував: 19 раз.
Подякували: 192 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 10:22

  Искатель написав:
  PUMB написав:Вітаємо! Банк не перестав нараховувати % по кешбеку. Проблема може бути в терміналі або в МСС-коді.
Перевірте, будь ласка, особисті повідомлення. Ми Вам написали щодо Вашого звернення.

Проблема в Вашем бесподобном банке. Если я утром и вечером делаю две покупки, оплата на одном и том же терминале, утром покупка окешбечилась, а вечером - нет, то причем тут МСС?
К тому же, ваш оператор на горячей линии уже проверил (и МСС тоже) и сказал, что "доначислят".

а как вы определяете начислили кешбек по покупке или нет?
а то я нашел только общие суммы за месяц по категориям
J
 
Повідомлень: 6029
З нами з: 19.01.08
Подякував: 24 раз.
Подякували: 329 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 10:42

  Искатель написав:
  PUMB написав:Вітаємо! Банк не перестав нараховувати % по кешбеку. Проблема може бути в терміналі або в МСС-коді.
Перевірте, будь ласка, особисті повідомлення. Ми Вам написали щодо Вашого звернення.

Проблема в Вашем бесподобном банке. Если я утром и вечером делаю две покупки, оплата на одном и том же терминале, утром покупка окешбечилась, а вечером - нет, то причем тут МСС?
К тому же, ваш оператор на горячей линии уже проверил (и МСС тоже) и сказал, что "доначислят".

Щоб надати коректну відповідь на Ваше звернення, нам необхідна додаткова інформація, яку ми у Вас запросили вчора зранку в особистих повідомленнях. Якщо на ГЛ Вас проінформували, що мають донарахувати кошти, то очікуйте, будь ласка.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3319
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 10:45

  J написав:
  Искатель написав:
  PUMB написав:Вітаємо! Банк не перестав нараховувати % по кешбеку. Проблема може бути в терміналі або в МСС-коді.
Перевірте, будь ласка, особисті повідомлення. Ми Вам написали щодо Вашого звернення.

Проблема в Вашем бесподобном банке. Если я утром и вечером делаю две покупки, оплата на одном и том же терминале, утром покупка окешбечилась, а вечером - нет, то причем тут МСС?
К тому же, ваш оператор на горячей линии уже проверил (и МСС тоже) и сказал, что "доначислят".

а как вы определяете начислили кешбек по покупке или нет?
а то я нашел только общие суммы за месяц по категориям

У вкладці "Кешбек" у мобільному додатку, натисніть на накопичену суму за місяць (над сумами по категоріям).
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3319
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 11:10

  PUMB написав:
  J написав:а как вы определяете начислили кешбек по покупке или нет?
а то я нашел только общие суммы за месяц по категориям

У вкладці "Кешбек" у мобільному додатку, натисніть на накопичену суму за місяць (над сумами по категоріям).

та ніі! там тільки загальна сума відображується.

Під кожною карткою є список операцій по ній.
Ото жмякнути на операцію (Покупку) і якщо є КБ, то його сума буде відображена у першому рядку
Ото будо би дуже чудова, якщо там би і відображувався МСС :idea:
Банк же отримує ці дані. Але чомусь НЕ ХОЧЕ їх відображувати :cry:
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6541
З нами з: 05.05.21
Подякував: 497 раз.
Подякували: 1287 раз.
 
Профіль
 
3
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 11:41

  uaprofi написав:и про эту рассрочку хотеться поподробней. точно с сентября будет на 24 месяца без %%%?

просто спрашиваю, чтобы потом не вышло как с Алой, которая теперь решила по соточке с чесного люду щипать...

Наразі даний продукт та умови до нього в розробці. У вересні очікується розміщення усієї необхідної інформації на сайті Банку.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3319
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 12:33

  Искатель написав:
  PUMB написав:Вітаємо! Банк не перестав нараховувати % по кешбеку. Проблема може бути в терміналі або в МСС-коді.
Перевірте, будь ласка, особисті повідомлення. Ми Вам написали щодо Вашого звернення.

Проблема в Вашем бесподобном банке. Если я утром и вечером делаю две покупки, оплата на одном и том же терминале, утром покупка окешбечилась, а вечером - нет, то причем тут МСС?
К тому же, ваш оператор на горячей линии уже проверил (и МСС тоже) и сказал, что "доначислят".

У меня тоже самое
позавчера - есть кешбек
вчера - нет кешбека
терминал тот же

и год назад была такая же фигня - ничего не доначислили
J
 
Повідомлень: 6029
З нами з: 19.01.08
Подякував: 24 раз.
Подякували: 329 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 09 сер, 2022 13:08

Спасибо горячей линии, все доначислили.
Но надо бдить :)
Искатель
 
Повідомлень: 6390
З нами з: 22.02.16
Подякував: 1065 раз.
Подякували: 4871 раз.
 
Профіль
 
6
13
2
  #<1 ... 216217218219220 ... 663>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама