ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 250251252253254 ... 669>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 78
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
31%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
22%
17
Всього голосів : 78
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:12

  PUMB написав:
  klug написав:Чим регламентується ця різниця? Чому у банку "постраждала логістика" для видачі грошей клієнтів, а для продажу працює як годинник? Ми, з одного боку, готові розуміти, коли війна і скрута, коли дійсно не було б можливості видати. Але таким підходом, коли "гроші є, але ми вам їх не дамо - потерпите" банк відверто плює в обличчя клієнту, котрий довірив банку свою валюту, ще й під смішний відсоток. Ще мало покрутили?

P.S. цікаво чи є у ПУМБи Департамент зашкварів, бо таке враження, що це єдиний підрозділ, котрий працює 24/7/365.

Банк не відмовляється видавати валюту клієнтам. Для цього потрібно лише її замовити на гарячій лінії. Якщо замовити кошти сьогодні до 16:30, їх можна буде отримати через один робочий день (середа) після 15:00.

Почитайте гілку: при тому, що процедура передзамовлення нічим не передбачена, люди замовляють по кілька разів і нічого не отримують при тому, що у касі є незарезервована валюта. Можете називати це хоч негативною виплатою, хоч позитивною відмовою задоволення, але суті це не змінює.
klug
 
Повідомлень: 8875
З нами з: 18.08.14
Подякував: 374 раз.
Подякували: 1248 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:13

  PUMB написав:У Вас не з'явився кешбек від партнерів? У такому разі, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону.

Мы писали, мы писали наши пальчики устали.
В 3й раз - увольте писать одно и тоже.
Банк так же не реагирует и на письмо на info@pumb.ua.
Так что карта отправляется лежать на полку, а информация о наплевательском отношении банка к своим клиентам - в фейсбуки и форумы.
ВIВ
Аватар користувача
 
Повідомлень: 845
З нами з: 03.02.21
Подякував: 16 раз.
Подякували: 107 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:32

  klug написав:
  PUMB написав:
  klug написав:Чим регламентується ця різниця? Чому у банку "постраждала логістика" для видачі грошей клієнтів, а для продажу працює як годинник? Ми, з одного боку, готові розуміти, коли війна і скрута, коли дійсно не було б можливості видати. Але таким підходом, коли "гроші є, але ми вам їх не дамо - потерпите" банк відверто плює в обличчя клієнту, котрий довірив банку свою валюту, ще й під смішний відсоток. Ще мало покрутили?

P.S. цікаво чи є у ПУМБи Департамент зашкварів, бо таке враження, що це єдиний підрозділ, котрий працює 24/7/365.

Банк не відмовляється видавати валюту клієнтам. Для цього потрібно лише її замовити на гарячій лінії. Якщо замовити кошти сьогодні до 16:30, їх можна буде отримати через один робочий день (середа) після 15:00.

Почитайте гілку: при тому, що процедура передзамовлення нічим не передбачена, люди замовляють по кілька разів і нічого не отримують при тому, що у касі є незарезервована валюта. Можете називати це хоч негативною виплатою, хоч позитивною відмовою задоволення, але суті це не змінює.

У таких випадках відбувається перенесення дати видачі готівки, і клієнт може отримати валюту, наприклад, наступного дня.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3334
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:38

Re: ПУМБ

Та шо непонятно, хотят дотянуть до 10-го числа, а там или с комисиией снимай, или морозь на месяц, а у кого меньше 500 долларов - так еще и доложи, чтоб потом снять без комисии.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4426
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:40

Re: ПУМБ

PUMB, банку стоит задуматься о реализации в мобильном приложении дистанционном заказе валюты в желаемое клиентом отделение с возможностью отслеживать состояние обработки заявки.

Сюдя по обсуждению заказ валюты через контакт-центр никак отследить невозможно. Всё брошено на самотёк... :(
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6354
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:41

  Howl написав:PUMB, банку стоит задуматься о реализации в мобильном приложении дистанционном заказе валюты в желаемое клиентом отделение с возможностью отслеживать состояние обработки заявки.

Сюдя по обсуждению заказ валюты через контакт-центр никак отследить невозможно. Всё брошено на самотёк... :(


После слова "задуматься" должна быть точка. Все остальное лишнее.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4426
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:44

  ВIВ написав:
  PUMB написав:У Вас не з'явився кешбек від партнерів? У такому разі, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону.

Мы писали, мы писали наши пальчики устали.
В 3й раз - увольте писать одно и тоже.
Банк так же не реагирует и на письмо на info@pumb.ua.
Так что карта отправляется лежать на полку, а информация о наплевательском отношении банка к своим клиентам - в фейсбуки и форумы.

Якщо Ви звертаєтеся з новим питанням, то дані, будь ласка, вказуйте повторно. Через те, що працюють різні працівники, і через повідомлення від інших клієнтів, у нас відсутня змога пам'ятати, що Ви вже вказували власні дані раніше по іншому питанню.
Категорії кешбеку від банку у Вас відключені. Щодо кешбеку від партнерів, ми передали інформацію нашим спеціалістам.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3334
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:45

  Ferlakur написав:Та шо непонятно, хотят дотянуть до 10-го числа, а там или с комисиией снимай, или морозь на месяц, а у кого меньше 500 долларов - так еще и доложи, чтоб потом снять без комисии.

Це не так. Безліч наших клієнтів успішно замовляють валюту і отримують її на відділенні кожен день.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3334
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 16:49

  Howl написав:PUMB, банку стоит задуматься о реализации в мобильном приложении дистанционном заказе валюты в желаемое клиентом отделение с возможностью отслеживать состояние обработки заявки.

Сюдя по обсуждению заказ валюты через контакт-центр никак отследить невозможно. Всё брошено на самотёк... :(

Наразі Банк розглядає можливість додання даного функціоналу.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3334
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2022 17:09

  PUMB написав:
  Ferlakur написав:Та шо непонятно, хотят дотянуть до 10-го числа, а там или с комисиией снимай, или морозь на месяц, а у кого меньше 500 долларов - так еще и доложи, чтоб потом снять без комисии.

Це не так. Безліч наших клієнтів успішно замовляють валюту і отримують її на відділенні кожен день.

Цікаво, якщо не гасити кредитку і писати банку, що іншим банкам все платиться, просто на ПУМБ не вистачає готівки, бо ПУМБ її не замовляв для погашення, банк відстане від такого клієнта? Запропонуйте клієнтам безкоштовний SWIFT на інший банк, якщо кеш вам цікавіше продавати. Я б особисто свої вивів до якоїсь більш лояльної установи, хоч до того, як ви пробили знову дно забирати і не збирався.
klug
 
Повідомлень: 8875
З нами з: 18.08.14
Подякував: 374 раз.
Подякували: 1248 раз.
 
Профіль
 
1
4
  #<1 ... 250251252253254 ... 669>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама