Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
flysoulfly написав:PUMB, Судя по https://about.pumb.ua/presscenter/news/ ... -pumb#info - как теперь "...зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА - безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн."- - соотносится с лимитом выдачи валюты не более эквивалента 100тыс.грн/день ?
Ну вот так и соотносится. Два раза снимете бесплатно в эквиваленте по 100 000 (200 же меньше 500), а остальное — с комиссией
ВIВ написав:PUMB До сих пор не возможно выбрать категории кешбека. Пишет "Помилка". "Ошибка" Не удалось получить данные. Разные телефоны, разные аккаунты, последння версия приложения с ГугльПлея. Писал Вам в л.с. Что-то можно сделать? Или это КБ забанен таким способом??
Рекомендуємо Вам видалити додаток і завантажити його знову. Має з'явитися кешбек від наших партнерів.
Выполнил Вашу рекомендацию. Снес, переустановил. Все тоже самое. "Помилка" Не вдалося отримати дані
ukrmvs написав:ПУМБ для меня пробил дно. Три недели не дают доллары со счета, ссылаются нет подкрепления.
Сегодня в отделении спросил "купить можно". Можно ответили. Свободная валюта есть.
А с карты не дали ни доллара, ссылаясь на неведомый пункт неведомого документа, что это только под заказ на когда-то. Отделение 11 Кривой Рог.
Вітаємо! Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. Зробити замовлення Ви можете на гарячій лінії.
В мене папуга розумніші речі говорить. Як так можливо, що у касі готівка всім бажаючим є, а клієнтам банку немає? Керівники відділень посилаються на якесь таємний внутрішній документ, але мені його не показують
Банк видає готівку не "всім бажаючим", а тим, хто її перший замовив. У пріоритеті - клієнти банку, власники валютного депозиту.
PUMB написав:Банк видає готівку не "всім бажаючим", а тим, хто її перший замовив. У пріоритеті - клієнти банку, власники валютного депозиту.
Ну от навіщо Ви так? Я розумію важко віддуватись перед клієнтами за таку ситуацію. Але попросіть чи то іншу методичку чи просто своїми словами відповідайте, так буде правильніше. Адже коли читати наші запитання та Ваші відповіді на них, то це якийсь мало сказати каламбур...
PUMB написав:В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає. Вам мали переназначити дату. Якщо цього не відбулося, рекомендуємо повторно зробити запит на гарячу лінію.
О боже краще вже не відповідайте, аніж відповідати просто відписками. Я є клієнтом банку. Гроші замовляв, перед цим вони впали на картку з ДЕПОЗИТА. В касі готівкова валюта була в достатній кількості.
Ви можете написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію по Вашому питанню.
PUMB написав:Банк видає готівку не "всім бажаючим", а тим, хто її перший замовив. У пріоритеті - клієнти банку, власники валютного депозиту.
Ну от навіщо Ви так? Я розумію важко віддуватись перед клієнтами за таку ситуацію. Але попросіть чи то іншу методичку чи просто своїми словами відповідайте, так буде правильніше. Адже коли читати наші запитання та Ваші відповіді на них, то це якийсь мало сказати каламбур...
Уточніть, будь ласка, що Вас не задовольняє у наших відповідях? Співрозмовник стверджував, що ми видаємо валюту всім, крім наших клієнтів. Але це не так. Валюта видається відповідно до замовлення. Також ми зазничили, що наші клієнти, які розміщують валютні депозити в банку, проблем з отриманням валютної готівки не мають, адже вони, як правило, мають персональних менеджерів, що допомагають швидко вирішити дане питання.
ВIВ написав:PUMB До сих пор не возможно выбрать категории кешбека. Пишет "Помилка". "Ошибка" Не удалось получить данные. Разные телефоны, разные аккаунты, последння версия приложения с ГугльПлея. Писал Вам в л.с. Что-то можно сделать? Или это КБ забанен таким способом??
Рекомендуємо Вам видалити додаток і завантажити його знову. Має з'явитися кешбек від наших партнерів.
Выполнил Вашу рекомендацию. Снес, переустановил. Все тоже самое. "Помилка" Не вдалося отримати дані
Повторити.
Может програмистам заявку оставите?
У Вас не з'явився кешбек від партнерів? У такому разі, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону.
пройшов 3 відділення. у кожному відділенні з вулиці підхожу одразу у касу і запитую, чи можна купити 3000 доларів? у кожному відділенні ця сума готівкою була, мені відповіли "так". Після цього одразу питаю, чи можна зняти з картки? Чую відповідь ні - те під замовлення. Гукаю керівника відділення і слухаю різні казки:
зняти з картки не можна, тому що "касу не підкріпили". гроші в касі то їх нібито принесли громадяни та продали, а їх видавати не можна клієнтам з карток - лише під замовлення на колись і ці гроші не привозять.
Відділення №1, №11 та №13 в яких я був. На кожному залишена скарга про такі дивні дії та розподіл "людей з вулиці та власних клієнтів". На одному з відділень почув щире непорозуміння керівника: "не розумію сутності скарг. всі чекають грошей, ми чекаємо і Ви чекайте". Для неї мабуть норма, що банк майже місяць користується грошами на власний розсуд.
Скарги №120/827/56.4.4.1 від 05.09.2022, №120/349/02.2 від 05.09.2022, №120/127 від 05.09.2022
PUMB написав:Банк видає готівку не "всім бажаючим", а тим, хто її перший замовив. У пріоритеті - клієнти банку, власники валютного депозиту.
Ну от навіщо Ви так? Я розумію важко віддуватись перед клієнтами за таку ситуацію. Але попросіть чи то іншу методичку чи просто своїми словами відповідайте, так буде правильніше. Адже коли читати наші запитання та Ваші відповіді на них, то це якийсь мало сказати каламбур...
ПУМБа усе правильно пише - клієнти у пріоритет, просто пріоритет від'ємний. Коли задовольнять усіх з вулиці, тоді дійде черга до тих, хто нижче нуля.
P.S. знаю, що на деяких системах від'ємний - це високий пріоритет, але не у ПУМБи.