|
ПУМБ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Пон 05 вер, 2022 17:11
PUMB написав:У таких випадках відбувається перенесення дати видачі готівки, і клієнт може отримати валюту, наприклад, наступного дня.
Треба добавити ще одне речення. "Але це не точно" Поліну й правда навчили писати, але читати поки що в розробці. Поліна каже що в депозитчиків є якийсь менегер, але мене на гарячці тільки попросили перевести гроші на картку з депозиту так як замовлення неможна робити на пусту картку. А в відділенні включили дурака і розпитували що за гроші я поклав на депози, де я їх взяв... виявилось вони не кошерні. Це топчик по маразму. 
-
root
-
-
- Повідомлень: 1274
- З нами з: 04.03.15
- Подякував: 238 раз.
- Подякували: 157 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 17:35
А я дивлюсь представник Пумба відповідає на питання чомусь вибірково, ігноруючи незручні. Але мені не важно повторитись: 1. Яким документом Пумб передбачено безумовний обов'язок клієнта замовляти готівкову валюту я так розумію за 2 робочі дні до того як клієнт планує здійснити зняття готівки з рахунку? 2. Яким документом Пумб надано право працівникам банку не видавати готівкову валюту клієнту на його вимогу та з його рахунку , у випадку коли готівкова валюта не була замовлена клієнтом за 2 робочі дні та у разі наявності готівкової валюти в касі відділення та відсутності обтяження цієї готівки під замовлення інших клієнтів? 3. З якого часу штучні обмеження у праві доступу клієнта до власних коштів, згадані у п.1 та 2 запроваджені у пумбі? У який термін та яким чином банк про ці обмеження повідомив клієнтів?
-
Alien
-
-
- Повідомлень: 2451
- З нами з: 12.01.20
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 721 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Пон 05 вер, 2022 17:47
root написав: PUMB написав:У таких випадках відбувається перенесення дати видачі готівки, і клієнт може отримати валюту, наприклад, наступного дня.
Треба добавити ще одне речення. "Але це не точно" Поліну й правда навчили писати, але читати поки що в розробці. Поліна каже що в депозитчиків є якийсь менегер, але мене на гарячці тільки попросили перевести гроші на картку з депозиту так як замовлення неможна робити на пусту картку. А в відділенні включили дурака і розпитували що за гроші я поклав на депози, де я їх взяв... виявилось вони не кошерні. Це топчик по маразму. 
Судячи з того, що Ви на наше прохання так і не надали ПІБ, ІПН та номер телефону, Ви не зацікавлені у вирішенні Вашого ж питання. Ви розміщуєте валютні депозити в нашому банку і маєте персонального менеджера? Як ми і писали, саме такі клієнти не мають проблем з отриманням валюти. Тож, ми радимо саме вам перечитати усі повідомлення. Зокрема Ви можете пошукати, де модератор даного форуму називався Поліною  Гарного вечора.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3334
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:01
PUMB написав:Судячи з того, що Ви на наше прохання так і не надали ПІБ, ІПН та номер телефону, Ви не зацікавлені у вирішенні Вашого ж питання. Ви розміщуєте валютні депозити в нашому банку і маєте персонального менеджера? Як ми і писали, саме такі клієнти не мають проблем з отриманням валюти. Тож, ми радимо саме вам перечитати усі повідомлення. Зокрема Ви можете пошукати, де модератор даного форуму називався Поліною Гарного вечора.
Як показує практика в ранніх зверненнях в цьому нема сенсу. Абсолютно. А після конструктивного хейту то я взагалі починаю боятись надавати інфу про себе  )) PUMB написав:Ви розміщуєте валютні депозити в нашому банку і маєте персонального менеджера?
Це запитання чи констатація факту? Якщо коротко, депозит маю\мав, персонального не бачив\не чув. Чи вільний депозит то не кошерний? Про Поліну не ображайтесь, ми ж тут не бачимо з ким маємо справу, тож приходиться здогадуватись тільки, а по почерку схоже на телефонну Поліну! 
-
root
-
-
- Повідомлень: 1274
- З нами з: 04.03.15
- Подякував: 238 раз.
- Подякували: 157 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:04
Сьогодні зайшов у одне з центральних відділень у Києві зняти з карти кілька сот $, запропонували замовити. Потім менеджер подивилася і сказала, що через те, що гроші надійшли з зарубіжного гаманця, то видати можуть тільки у гривні, пославшись на нові внутрішні банківські правила. Дивлячись на всю цю ситуацію, мені чомусь згадалося красиве жіноче іспанське ім'я, і захотілося спитати (у всього ПУМБу) - а ви часом не Окуелла?
-
AAS
-
-
- Повідомлень: 144
- З нами з: 31.01.11
- Подякував: 8 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:09
AAS написав:через те, що гроші надійшли з зарубіжного гаманця
Цікаво а які ще є варіанти? адже банки кореспонденти для USD обидва зі США... Ах, ну так, ще можна було самому зайти готівку покласти ж.
-
root
-
-
- Повідомлень: 1274
- З нами з: 04.03.15
- Подякував: 238 раз.
- Подякували: 157 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:11
Alien написав:А я дивлюсь представник Пумба відповідає на питання чомусь вибірково, ігноруючи незручні. Але мені не важно повторитись: 1. Яким документом Пумб передбачено безумовний обов'язок клієнта замовляти готівкову валюту я так розумію за 2 робочі дні до того як клієнт планує здійснити зняття готівки з рахунку? 2. Яким документом Пумб надано право працівникам банку не видавати готівкову валюту клієнту на його вимогу та з його рахунку , у випадку коли готівкова валюта не була замовлена клієнтом за 2 робочі дні та у разі наявності готівкової валюти в касі відділення та відсутності обтяження цієї готівки під замовлення інших клієнтів? 3. З якого часу штучні обмеження у праві доступу клієнта до власних коштів, згадані у п.1 та 2 запроваджені у пумбі? У який термін та яким чином банк про ці обмеження повідомив клієнтів?
Замовлення валюти клієнтом через ГЛ передбачене внутрішнім розпорядженням Банку. Це було впроваджено не через те, що Банк "не хоче видавати валюту", чи через "втрату клієнтоорієнтованості". Необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти спричинена ускладненням логістики поставок та ростом попиту зі сторони клієнтів. Без введення попереднього замовлення, значна частина клієнтів взагалі б не мала можливості отримати валюту, через те, що всю її знімали б інші клієнти. Якщо на домовлений день, валюта не була доставлена саме для цього клієнта, його інформують про перенесення дати зняття. Через велике навантаження, деякі клієнти, на жаль, могли бути не проінформовані й прийти на відділення. У такому разі ми рекомендуємо їм повторно створити замовлення. Судячи зі звернень таких клієнтів, вони отримували валюту уже через декілька днів після повторного замовлення. Також можуть бути такі ситуації, коли валюта на відділенні є, але без замовлення її не видають. Це пояснюється тим, що вона або замовлена іншим клієнтом, або підлягає продажу, або перебуває у іншому статусі, про який Вам можуть сказати на відділенні. Хочемо відзначити, що продаж валюти та її зняття - це різні операції й щодо них діють різні регламенти та розпорядження Банку. Банк не відмовляється від видачі валюти. Все, що потрібно зробити - це виконати замовлення на гарячій лінії та дочекатися дати, коли замовлена Вами валюта буде на відділенні й може бути забрана Вами. Коли логістика поставок готівкової валюти покращиться, а попит на неї стабілізується, процедура видачі валюти повернеться до норми. Ми бачимо, що дана тема викликала певний ажіотаж. Інформація про це передана відповідним спеціалістам. Якщо будуть прийняті зміни щодо видачі валюти, про це буде донесено.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3334
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:17
root написав:Як показує практика в ранніх зверненнях в цьому нема сенсу. Абсолютно. А після конструктивного хейту то я взагалі починаю боятись надавати інфу про себе  ))
Ми зі своєї сторони бачиму іншу картину: клієнти, які не отримати валюту після першого замовлення й звернулися до нас, зробивши повторне замовлення, отримали необхідні кошти уже через декілька днів. root написав: Про Поліну не ображайтесь, ми ж тут не бачимо з ким маємо справу, тож приходиться здогадуватись тільки, а по почерку схоже на телефонну Поліну! 
Модераторів Полін я не знаю, а та, що на ГЛ писати ще не вміє )))
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3334
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:21
AAS написав:Сьогодні зайшов у одне з центральних відділень у Києві зняти з карти кілька сот $, запропонували замовити. Потім менеджер подивилася і сказала, що через те, що гроші надійшли з зарубіжного гаманця, то видати можуть тільки у гривні, пославшись на нові внутрішні банківські правила. Дивлячись на всю цю ситуацію, мені чомусь згадалося красиве жіноче іспанське ім'я, і захотілося спитати (у всього ПУМБу) - а ви часом не Окуелла?
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Крім того, уточніть, будь ласка, яке це було відділення та о котрій Ви до нього зверталися. Ми перевіримо інформацію. Окуелл серед модераторів (та інших працівників ПУМБу) я також не знаю))
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3334
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 вер, 2022 18:39
ЗАЧЕМ ВЫ Вводите клиентов в заблуждение?2 раза заказывал и 2 раза мимо кассы !!! И это Одесса Я представляю что в небольших городах происходит
-
user70464
-
-
- Повідомлень: 14
- З нами з: 31.08.22
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|