ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 309310311312313 ... 670>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 78
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
31%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
22%
17
Всього голосів : 78
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 14:56

  PUMB написав: Якщо Вам не було запропоновано кешбек від Банку, це не означає, що Банк намагається нікому нічого не платити. Це означає, що Ви не підходите під необхідну категорію (на основі різних факторів, зокрема й історії користування продуктами Банку). Адже, багатьом тисячам клієнтів кешбек пропоноється й виплачується.

Дивно а на підставі чого ви зробили висновок що мені банк щось там не запропонував чи якудись там не підійшов. Я цього не писав а просто відповідав іншому форумчанину по його ситуації. Чомусь ви йому відповісти не відважилися. Мабуть тому що по суті я написав усе вірно. Що стосується усієї тієї маячні що ви тут пишете про критерії, категорії та ін. - знаєте - не меліть дурниць. Усе набагато простіше - як показує практика усі клієнтів ваш банк по суті поділив на три групи - кого треба стимулювати кешбеком по максимуму для використання продуктів банку, ким можна знехтувати і не давати нічого і тих кому можна трошки щось дати аби в нього жевріла надія що йому щось там може колись підвищать. Напевно що хтось у вашому банку навіть якусь премію отримав за запровадження подібної персоніфікованої системи позбавлення кешбеку. Але основна помилка вашого менеджменту тут полягає що ви вважаєте клієнтів йолопами, а більшість з них такими не є. І клієнти коли бачать ту нерівність яку ви запроваджуєте просто голосують ногами (або полицею якщо бажаєте). Мені важко оцінити скільки банк не доотримує від подібної недолугої політики, але те що я бачу спілкуючись з різними людьми наводить мене на думку що банк таки втрачає більше на лояльності таких клієнтів ніж економить на кешбеках. Я розумію що ви ніяк не впливаєте на політику вашого банку - ви просто людина якій доручено транслювати окремі положення з внутрішньобанківських методичне. Тому допускаю що вам важко зрозуміти про що тут йде мова взагалі і що так не подобається форумчанину. Але повірте що показуючи клієнтам що хтось з них для банку кращий а хтось гірший (а саме те відбувається по суті зараз) ви практично нічого не виграєте у лояльності перших і багато втрачаєте у лояльності других. За якими б красивими словами там не ховались, але клієнт якому банк таким чином показує свою зневагу навряд чи проковтне образу і збільшить використання продуктами вашого банку. Чи легко буде повернути такого клієнта пізніше, коли за вашими критеріями він стане гідним стимулювання - не знаю. Адже ваш банк не пропонує якісь унікальні продукти яких немає на ринку. Перетягнути клієнта назад, якщо він вже десь осяде у іншому банку на мій погляд буде набагато важче і дорожче - ніж підтримувати усіх клієнтів зараз на приблизно однаковому рівні. Бо саме нерівність слугує вам найгіршу службу. Навіть погані умови кешбеку - але однаково погані для всіх не роблять такої великої шкоди як ваша персоналізація а по суті розподіл клієнтів на трохи кращих і дещо гірших. Втім визнаю це ваш банк, ваші правила, вас вирішувати як діяти. Тому з мого боку жодних претензій до банку. Думаю як із боку банку до мене за мої думки про його неправильну політику по відношенню до клієнтів ;)
Alien
 
Повідомлень: 2451
З нами з: 12.01.20
Подякував: 72 раз.
Подякували: 721 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 14:59

я слабо знаком с продуктами ПУМБа... и вообще с КБ всякими... :oops:
А допку к Всекарте (по которой предлагают приятный кэшбэк) если можно бесплатно открыть? (может виртуалку?) - на нее же такой же КБ будет?
flysoulfly
 
Повідомлень: 5976
З нами з: 13.01.09
Подякував: 1897 раз.
Подякували: 330 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 16:17

Alien Форум передбачає цитування різних користувачів і формування багаторівневого діалогу. У нашій відповіді був зацитований (Вашим повідомленням) і згаданий Вами форумчанин, відтак, відповідь була адресована і йому. Крім того, відповідь форумчанину також була надана окремо.
Якщо Ви вважаєте запроваджену Банком модель автоматичного алгоритму вибору учасників акції кешбеку й надання їм тих чи інших акційних пропозицій на основі різних факторів маячнею й переконані, що Банк просто нехтує своїми клієнтами й вважає їх "йолопами", то це не так.
Автоматичний алгоритм дійсно функціонує. Банк цінує кожного клієнта. Банк не вважає своїх клієнтів "йолопами".
Ми розуміємо, що не всі клієнти отримують ту категорію кешбеку, яку вони хочуть. Проте, це є акційною пропозицією від Банку й рішення про її надання приймається Банком. Більш активні клієнти отримують більше акційних пропозицій.
Дякуємо Вам за розгорнутий коментар та оцінку нашої діяльності! Ми намагаємося дослуховуватися до клієнтів і втілювати їхні побажання по роботі Банку. Також ми намагаємося відповідати економічним та фінансовим умовам діяльності. Відтак, ПУМБ йде шляхом пошуку найкращого рішення та постійного удосконалення.
Нам близькі переживання наших клієнтів щодо політики Банку в сфері кешбеку (бо ми і самі є клієнтами ПУМБ). У разі впровадження можливих змін, ви будете проінформовані у наших соціальних мережах.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3337
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 16:52

Re: ПУМБ

  PUMB написав:Більш активні клієнти отримують більше акційних пропозицій.
Дякуємо Вам за розгорнутий коментар та оцінку нашої діяльності! Ми намагаємося дослуховуватися до клієнтів і втілювати їхні побажання по роботі Банку. Також ми намагаємося відповідати економічним та фінансовим умовам діяльності. Відтак, ПУМБ йде шляхом пошуку найкращого рішення та постійного удосконалення.
Нам близькі переживання наших клієнтів щодо політики Банку в сфері кешбеку (бо ми і самі є клієнтами ПУМБ). У разі впровадження можливих змін, ви будете проінформовані у наших соціальних мережах.

Навпаки більш активним ПУМБ дав менше акційних пропозицій.
lara_08
 
Повідомлень: 993
З нами з: 05.05.14
Подякував: 14 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 17:12

  bryz написав:
  valya написав:Вітаю! Маю Всеможу. Якщо відкрити Всекарту, КБ буде той самий, що і по Всеможу чи інший?


У меня ВсеМожу и ВсеКарта. ВсеМожу в минусе. Сегодня оплачивал коммуналку через ВсеКарта - налили 2%.

все по условиям.Так при оплате картой " Д Е Б Е Т О В А Я" как написано в приложении.Всекарта к таким и относится.В прошлом месяце было по "К Р Е Д И Т Н О Й" к коей относится всеможу,так оплатой с той даже за свои давало 5%. Всё же ясно описано в приложении
Мизантрóп
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7459
З нами з: 03.12.14
Подякував: 1599 раз.
Подякували: 1431 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 17:31

  PUMB написав: Більш активні клієнти отримують більше акційних пропозицій.

Тупо брехня брехлива.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4433
З нами з: 14.10.08
Подякував: 323 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 17:54

  PUMB написав:Автоматичний алгоритм дійсно функціонує. Банк цінує кожного клієнта. Банк не вважає своїх клієнтів "йолопами".

Не бачу жодної причини вдаватись до різких оціночних суджень, але мушу зауважити, що наявність такого варіанту "пропозицій кешбеку" як відсутність будь-яких пропозицій взагалі не може бути результатом суто автоматичної обробки "тисяч параметрів", натомість, така можливість має бути закладена до моделі заздалегідь. Тобто, звісно, співробітники не сидять перед моніторами, і не визначають кожного окремого клієнта, чи буде він йолопом, чи ні. В цьому сенсі, звісно, все відбувається автоматично. Але, дещо розуміючись на алгоритмах (в тому числі тих, що "аналізують тисячі параметрів"), можу з великою ймовірністю стверджувати, що рішення про те, що деякі клієнти повинні бути "йолопами" було кимось ухвалено, ймовірно, на досить високому банківському рівні.
Справа в тому, що алгоритми машинного навчання (а саме вони й займаються аналізом "тисяч параметрів") не дуже люблять подібних штучних конструкцій, тому що вони спотворюють результат моделювання "типових випадків". Принаймні я б наполягав, щоб визначенням "йолопів" займався окремий модуль, чи то на основі простого алгоритму, чи то того ж машинного навчання. Але, у будь якому разі, таке завдання повинно було бути ухвалено і реалізовано окремо і свідомо.

Але ось чого не розумію, то це того, чому це сприймається як якась проблема. Це ж лише програма заохочення, до того ж із доволі несуттєвим фінансовим результатом. На відміну від деяких інших випадків, користування картками взагалі, чи цього банку окремо, не є обов'язковим.
M-Audio
 
Повідомлень: 3428
З нами з: 23.03.11
Подякував: 635 раз.
Подякували: 508 раз.
 
Профіль
 
1
2
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 21:14

  Goodman написав:
  lara_08 написав:Бред. Никто там ничего не анализирует каждый месяц.

мне проанализировали - подняли комуналь до 5%
в прошлом било 2. И дали транспорт 50% , хотя МНЕ ЕГО ТРАТИТЬ НЕКУДА.
------------------
а киевлянену с белой зарплатой так и оставили комуналь 2 и транспорт 20% ,
хотя ему БОЛЕЕ ВОСТРЕБОВАНО .


дали 5 (было 2, да) и 20 по транспорту
радовался, пока не узнал что кому-то 50 :twisted: :twisted: :twisted:
cohan
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6497
З нами з: 27.09.19
Подякував: 112 раз.
Подякували: 534 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 02 лис, 2022 21:41

  M-Audio написав:
  PUMB написав:Автоматичний алгоритм дійсно функціонує. Банк цінує кожного клієнта. Банк не вважає своїх клієнтів "йолопами".

Не бачу жодної причини вдаватись до різких оціночних суджень, але мушу зауважити, що наявність такого варіанту "пропозицій кешбеку" як відсутність будь-яких пропозицій взагалі не може бути результатом суто автоматичної обробки "тисяч параметрів", натомість, така можливість має бути закладена до моделі заздалегідь. Тобто, звісно, співробітники не сидять перед моніторами, і не визначають кожного окремого клієнта, чи буде він йолопом, чи ні. В цьому сенсі, звісно, все відбувається автоматично. Але, дещо розуміючись на алгоритмах (в тому числі тих, що "аналізують тисячі параметрів"), можу з великою ймовірністю стверджувати, що рішення про те, що деякі клієнти повинні бути "йолопами" було кимось ухвалено, ймовірно, на досить високому банківському рівні.
Справа в тому, що алгоритми машинного навчання (а саме вони й займаються аналізом "тисяч параметрів") не дуже люблять подібних штучних конструкцій, тому що вони спотворюють результат моделювання "типових випадків". Принаймні я б наполягав, щоб визначенням "йолопів" займався окремий модуль, чи то на основі простого алгоритму, чи то того ж машинного навчання. Але, у будь якому разі, таке завдання повинно було бути ухвалено і реалізовано окремо і свідомо.

Але ось чого не розумію, то це того, чому це сприймається як якась проблема. Це ж лише програма заохочення, до того ж із доволі несуттєвим фінансовим результатом. На відміну від деяких інших випадків, користування картками взагалі, чи цього банку окремо, не є обов'язковим.

Я вот как то не видела, чтобы кто-то писал что только в этом месяце не дало выбрать банковский кешбэк. По-моему у всех это уже третий месяц и тогда получается, что в августе в ПУМБе по каким-то критериям сделали выборку клиентов, которых нужно лишить кешбэка в сентябре, но по факту лишили вообще.
lara_08
 
Повідомлень: 993
З нами з: 05.05.14
Подякував: 14 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лис, 2022 13:38

Re: ПУМБ

  flysoulfly написав:на нее же такой же КБ будет?

Да
ВIВ
Аватар користувача
 
Повідомлень: 854
З нами з: 03.02.21
Подякував: 17 раз.
Подякували: 107 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 309310311312313 ... 670>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: ramaz, SHURICK76 і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама
cron