ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 315316317318319 ... 672>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 78
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
31%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
22%
17
Всього голосів : 78
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 11:12

щось пішло не так

а що це із їх мобільним додатком для Андроіда:
"щось пішло не так" відсвічує"?
flyman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 40711
З нами з: 09.03.14
Подякував: 1609 раз.
Подякували: 2854 раз.
 
Профіль
 
1
3
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 11:49

Re: ПУМБ

  PUMB написав:
  mailsiteline написав:Здравствуйте!
Мне ваш банк заблокировал карту. Как пояснили за то, что было внесение наличных средств с переводом на другой банк. Сумма менее 400000 гривен. Я предоставил документы, которые они запросили, еще 2 ноября, однако ответа нет. Был также в отделение - девушка-менеджер сказала, что могут отвечать и месяц. И что, месяц деньги будут заблокированы?
...Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
PUMB, вот тут напрашивается пожелание.
Если ничего не поменялось, то банк при достижении клиентом суммы 400к ₴ должен уведомлять клиента через Viber. Сейчас в приложении реализовали возможность получать информационные уведомления и этот канал надо использовать для таких уведомлений + уведомление можно дополнительно дублировать на электронную почту с разъяснением что и как.
Если клиент попал на ограничение расходных операций из-за необходимости подтвердить источник происхождения средств, то банк должен об этом уведомить в приложение (+дубль на э/почту) и в уведомлении должна значится номер инцидента, по которому можно отслеживать состояние дел. В мобильном приложении ПриватБанка реализована возможность отслеживать состояние созданных банком заявок и это правильно и прозрачно.

Возьмите пожелание на рассмотрение ;)
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6360
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 11:57

  flyman написав:а що це із їх мобільним додатком для Андроіда:
"щось пішло не так" відсвічує"?

все робить й робило зранку
Мизантрóп
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7459
З нами з: 03.12.14
Подякував: 1599 раз.
Подякували: 1431 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 12:32

Версія 2.42.4577 з 10 сернпя використано 6.52 Мб

  Мизантрóп написав:
  flyman написав:а що це із їх мобільним додатком для Андроіда:
"щось пішло не так" відсвічує"?

все робить й робило зранку

Версія 2.42.4577 з 10 сернпя використано 6.52 Мб

а в мене не робить, колись робило, кілька місяців тому, а це прийшла нотифікація від ПУМБа, що зайшло трохи грн. на карту, а попасти в мобдодаток ніяк, щось в нього не так, а що не так, не зізнається, просто #нетак,
криворуко ... колись хоч з десктопа працювало... забули правило №1: якщо працює - не чіпай.

Може то вже як колись Дельта, готуються до зміни процесінгу.
flyman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 40711
З нами з: 09.03.14
Подякував: 1609 раз.
Подякували: 2854 раз.
 
Профіль
 
1
3
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 12:41

flyman

Все працює. Як в одного не працює, то точно банку гаплик :)
PUnder
 
Повідомлень: 1382
З нами з: 02.08.09
Подякував: 42 раз.
Подякували: 185 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 12:51

  PUnder написав:flyman

Все працює. Як в одного не працює, то точно банку гаплик :)

силою перевести з декстопу на мобільний додаток, який повідомляє що в нього #нетак, це дуже потужним банком потрібно бути, зі... що робити з додатком? ви представник банку? наскільки офіційна ваша інформація? ну так, аж в двох працює, значить банку ще жити, 2:1
flyman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 40711
З нами з: 09.03.14
Подякував: 1609 раз.
Подякували: 2854 раз.
 
Профіль
 
1
3
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 12:54

Re: ПУМБ

а как тут чтобы с рефералкой не напарили? пересылать не в вайбере а дожидаться открытия в браузере?
cohan
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6497
З нами з: 27.09.19
Подякував: 112 раз.
Подякували: 534 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 13:29

Re: ПУМБ

  flyman написав:а в мене не робить

а може у вас така болячка?
см. viewtopic.php?p=5504237#p5504237
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6670
З нами з: 05.05.21
Подякував: 511 раз.
Подякували: 1323 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
11
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 14:11

  Amethyst написав:
  flyman написав:а в мене не робить

а може у вас така болячка?
см. viewtopic.php?p=5504237#p5504237

там навіть до того не доходить, ще не пробував знести і поставити заново,
або ж коли піду за пеньонжками до відділення, то там попрошу помочі в шпеціалістів операціоністів, якщо тут помощь зала не сработає і "звонок другу" на горячку
flyman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 40711
З нами з: 09.03.14
Подякував: 1609 раз.
Подякували: 2854 раз.
 
Профіль
 
1
3
Повідомлення Додано: Вів 08 лис, 2022 15:24

  Howl написав:Возьмите пожелание на рассмотрение


Імхо, якщо банк був би в цьому зацікавлений то давно б реалізував таке. А так ми бачимо на практиці зовсім іншу картину, він зацікавлений щоб такі клієнти спіткнулись без попередження та гроші були легітимно заморожені.
root
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1274
З нами з: 04.03.15
Подякував: 238 раз.
Подякували: 157 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 315316317318319 ... 672>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама