|
ПУМБ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Вів 08 лис, 2022 11:12
а що це із їх мобільним додатком для Андроіда: "щось пішло не так" відсвічує"?
-
flyman
-
-
- Повідомлень: 40711
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 1609 раз.
- Подякували: 2854 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
Додано: Вів 08 лис, 2022 11:49
PUMB написав: mailsiteline написав:Здравствуйте! Мне ваш банк заблокировал карту. Как пояснили за то, что было внесение наличных средств с переводом на другой банк. Сумма менее 400000 гривен. Я предоставил документы, которые они запросили, еще 2 ноября, однако ответа нет. Был также в отделение - девушка-менеджер сказала, что могут отвечать и месяц. И что, месяц деньги будут заблокированы?
...Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо інформацію. PUMB, вот тут напрашивается пожелание. Если ничего не поменялось, то банк при достижении клиентом суммы 400к ₴ должен уведомлять клиента через Viber. Сейчас в приложении реализовали возможность получать информационные уведомления и этот канал надо использовать для таких уведомлений + уведомление можно дополнительно дублировать на электронную почту с разъяснением что и как. Если клиент попал на ограничение расходных операций из-за необходимости подтвердить источник происхождения средств, то банк должен об этом уведомить в приложение (+дубль на э/почту) и в уведомлении должна значится номер инцидента, по которому можно отслеживать состояние дел. В мобильном приложении ПриватБанка реализована возможность отслеживать состояние созданных банком заявок и это правильно и прозрачно. Возьмите пожелание на рассмотрение 
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6360
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 581 раз.
- Подякували: 1140 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Вів 08 лис, 2022 11:57
flyman написав:а що це із їх мобільним додатком для Андроіда: "щось пішло не так" відсвічує"?
все робить й робило зранку
-
Мизантрóп
-
-
- Повідомлень: 7459
- З нами з: 03.12.14
- Подякував: 1599 раз.
- Подякували: 1431 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 08 лис, 2022 12:32
Мизантрóп написав: flyman написав:а що це із їх мобільним додатком для Андроіда: "щось пішло не так" відсвічує"?
все робить й робило зранку
Версія 2.42.4577 з 10 сернпя використано 6.52 Мб а в мене не робить, колись робило, кілька місяців тому, а це прийшла нотифікація від ПУМБа, що зайшло трохи грн. на карту, а попасти в мобдодаток ніяк, щось в нього не так, а що не так, не зізнається, просто #нетак, криворуко ... колись хоч з десктопа працювало... забули правило №1: якщо працює - не чіпай. Може то вже як колись Дельта, готуються до зміни процесінгу.
-
flyman
-
-
- Повідомлень: 40711
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 1609 раз.
- Подякували: 2854 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
Додано: Вів 08 лис, 2022 12:41
flyman Все працює. Як в одного не працює, то точно банку гаплик 
-
PUnder
-
-
- Повідомлень: 1382
- З нами з: 02.08.09
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 185 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 лис, 2022 12:51
PUnder написав:flyman Все працює. Як в одного не працює, то точно банку гаплик 
силою перевести з декстопу на мобільний додаток, який повідомляє що в нього #нетак, це дуже потужним банком потрібно бути, зі... що робити з додатком? ви представник банку? наскільки офіційна ваша інформація? ну так, аж в двох працює, значить банку ще жити, 2:1
-
flyman
-
-
- Повідомлень: 40711
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 1609 раз.
- Подякували: 2854 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
Додано: Вів 08 лис, 2022 12:54
а как тут чтобы с рефералкой не напарили? пересылать не в вайбере а дожидаться открытия в браузере?
-
cohan
-
-
- Повідомлень: 6497
- З нами з: 27.09.19
- Подякував: 112 раз.
- Подякували: 534 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 08 лис, 2022 13:29
flyman написав:а в мене не робить
а може у вас така болячка? см. viewtopic.php?p=5504237#p5504237
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6670
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 511 раз.
- Подякували: 1323 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
1
1
11
Додано: Вів 08 лис, 2022 14:11
там навіть до того не доходить, ще не пробував знести і поставити заново, або ж коли піду за пеньонжками до відділення, то там попрошу помочі в шпеціалістів операціоністів, якщо тут помощь зала не сработає і "звонок другу" на горячку
-
flyman
-
-
- Повідомлень: 40711
- З нами з: 09.03.14
- Подякував: 1609 раз.
- Подякували: 2854 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
Додано: Вів 08 лис, 2022 15:24
Howl написав:Возьмите пожелание на рассмотрение
Імхо, якщо банк був би в цьому зацікавлений то давно б реалізував таке. А так ми бачимо на практиці зовсім іншу картину, він зацікавлений щоб такі клієнти спіткнулись без попередження та гроші були легітимно заморожені.
-
root
-
-
- Повідомлень: 1274
- З нами з: 04.03.15
- Подякував: 238 раз.
- Подякували: 157 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|