Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
alibob написав:написав в чат в додатку, поки чекаю на відповідь, там це не швидко, бувало відповідали і через декілька годин.
Вчора, якимось дивом, додзвонилися мені аж в Херсонську область. Саме запитували чи задоволений клієнт (я) якістю чату. Рідні тижнями не додзвоняться, а від банку не сховаєшся навіть в окупації.
Там дзвонить не банк, а підрядник. Мені якось дзвонили кілька днів 18-20 дзвінків на день.
lel написав:А это что такое?: "Банк має право виплачувати кешбек шляхом нарахування балів в програмі винагород Екстра більше»" Шо, и не деньгами?
т.е. ,я правильно понимаю? - это и есть главное в данной акции?
Було ще на минулій акції, але не застосовувалось. Нараховувалось грошима.
А взагалі-то класна "плата" за лояльність вийшла. Я, з моменту скасування старої програми лояльності, закривати картку не став, і продовжую отримувати надхождення на неї, хоча міг би використати для цього якусь з багатьох інших карток. А тепер не зможу скористатись цією програмою. Швидше за все, я все одно не зміг би, але факт.
Додам трошки. СМС не було і не буде. Ця акція інша - відповідь в чаті після більш ніж добового очікування. Щодо додавання картки в МС Більше - автоматично не додалася. Спроба додати вручну в кабіні МС Більше не проходить - код від банку приходить, вставити його нікуди. Різні браузери і з телефона і з компа. ГЛ банку проблем не бачить. ГЛ МС відповіла, що проблема в тому, що банк після надсилання СМС клієнту має надіслати на сайт СМ Більше форму з 3Д секюр для вставляння цього коду, а він її не надсилає. Проблемі вже більше місяця, вирішують спеціалісти з обох боків.
Проблеми ці з місяців 6 точно.Я колись і в мастєркард звертався і до банку. І вже тоді була відповідь що про проблему знають та вирішують... А віз і нині там.
root написав:Проблеми ці з місяців 6 точно.Я колись і в мастєркард звертався і до банку. І вже тоді була відповідь що про проблему знають та вирішують... А віз і нині там.
MC вже другий рік не можуть нормально прикрутити сертифікат на сайт мастерпасу, причому місяців 9 вони його просто не оновлювати, а тепер поклали якесь **но, яке ніким не валідується. Виправити 3DS - це просто фантастика для таких "спеціалістів". Якесь посміховисько, а не мультимільярдна корпорація.